Uchwała Nr XIV/125/03

                                              

 

                                              

Uchwała  Nr XIV/125/03

Rady Miejskiej w Halinowie

z dnia 28 listopada 2003 roku

                       

 

w sprawie:  określenia wzoru formularza deklaracji na podatek rolny i wzoru formularza informacji w sprawie podatku rolnego.

 

Na podstawie art. 18.ust.2 pkt.8, art.41 ust 1, art. 42 ust 1 ustawy z dnia 8 marca 1990roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001r Nr 142, poz.1591
z późn .zmianami ) , art.6a ust.5, ust.8, ust.9 i ust.11 ustawy z dnia 15 listopada 1984r o podatku rolnym ( tekst jednolity Dz.U. z 1993r Nr 94, poz.431 z późn. zmianami )            

 

                         Rada Miejska w Halinowie postanawia:

 

                                                      § 1

 

Określić wzór formularza deklaracji na podatek rolny ( DR-1 ) i wzór formularza informacji
( IR-1 ) w sprawie podatku rolnego w brzmieniu załączników nr 1 i nr 2 do niniejszej uchwały.

 

 

                                                      § 2

 

 

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta Halinów.

 

                                                      § 3

 

Traci moc uchwała Nr II/07/02 Rady Miejskiej w Halinowie z dnia 9 grudnia 2002 r.
w sprawie określenia wzoru deklaracji na podatek rolny.

 

                                                      § 4

 

1.  Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.

2.  Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia i obowiązuje od dnia
  01 stycznia 2004r.

 

                                                                                                      Załącznik Nr 1

                                                                                                                                        do uchwały Nr XIV/125/03

                                                                                                                                        Rady Miejskiej w Halinowie

                                                                                                                                        z dnia 28 listopada 2003 roku

 

 

 

 

DR-1

DEKLARACJA NA PODATEK ROLNY

2. Rok

 

 

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 15 listopada 1984r. O podatku rolnym ( tekst jed .Dz. U. z 1993r. Nr 94, poz. 431 ze zm.)

Składający:          Formularz przeznaczony dla osób prawnych, jednostek organizacyjnych oraz spółek nie mających osobowości prawnej będących właścicielami gruntów, posiadaczami samoistnymi gruntów, użytkownikami wieczystymi gruntów, posiadaczami gruntów stanowiących własność skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego oraz dla osób fizycznych będących współwłaścicielami lub współposiadaczami z osobami prawnymi , bądź z innymi jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej lub ze spółkami nie posiadającymi osobowości prawnej.

Termin składania:  Do 15 stycznia każdego roku podatkowego w terminie 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności mających

                                 wpływ na powstanie, bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zaistnienia zdarzeń  mających wpływ

                                 na wysokość podatku.

Miejsce składania:  Burmistrz Miasta Halinów właściwy ze względu na miejsce położenia gruntów.

 

 

A. MIEJSCE SKŁADANIA DEKLARACJI

 

 

3. Burmistrz Miasta  Halinów

    Adres 05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1

 

B. DANE SKŁADAJĄCEGO DEKLARACJĘ ( nie potrzebne skreślić)

·          - dotyczy składającego deklarację nie będącego osobą fizyczną   

·          **- dotyczy składającego deklarację będącego osobą    fizyczną   

 

 

B.1 DANE IDENTYFIKACYJNE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Rodzaj składającego deklarację ( zaznaczyć właściwą kratkę)

   □ 1. osoba fizyczna                               □ 2. osoba prawna                                □ 3. jednostka organizacyjna

   □ 4. spółka nie mająca osobowości prawnej

 

5. Rodzaj własności posiadania ( zaznaczyć właściwą kratkę)

    □ 1. właściciel     □ 2. współwłaściciel     □ 3. posiadacz samoistny     □ 4. współposiadasz  samoistny

      □ 5. użytkownik wieczysty        □ 6. współużytkownik wieczysty     □ 7. posiadacz       □ 8. współposiadasz

 

6. Miejsce /a ( adres/y) położenia podmiotów opodatkowania oraz numer/y działek

 

 

 

7. Numer/y księgi wieczystej lub zbioru/ów dokumentów

 

 

 

8. Nazwa pełna */Nazwisko , pierwsze imię, data urodzenia **

 

 

9. Nazwa skrócona */imię ojca, imię matki **

 

 

 

10. Identyfikator REGON* / Numer PESEL **

 

 

 

B.2 ADRES SIEDZIBY */ ADRES ZAMIESZKANIA **

 

 

11. Kraj

 

 

12. Województwo

13. Powiat

 

 

14. Gmina

 

 

15. Ulica

16. Nr domu / Nr lokalu

 

17. Miejscowość

 

 

18. Kod pocztowy

19. Poczta

 

20. Klasa rodzaju działalności ( PKD) zgodnie z Rozporządzeniem .Rady Ministrów z dnia 7 października 1997r.

      w   sprawie polskiej działalności (PKD) ( Dz. U. Nr 128 poz. 829 z późn. zm.)

 

 

 

21.Forma prawna przedsiębiorstwa

 

 

 

 

C. OKOLICZNOSCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚC ZŁOŻENIA DEKLARACJI

 

 

 

 

22. Okoliczności ( zaznaczyć właściwą kratką )

      □ 1. deklaracja roczna                                              □ 2. korekta deklaracji rocznej

 

 

D. DANE DOTYCZACE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA ( włącznie ze zwolnionymi )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Klasy użytków

wynikające

z ewidencji gruntów

i budynków

Powierzchni gruntu w ha fizycznych

 

 

Liczba

hektarów przelicze-niowych

 

 

Stawka

z 1 ha

(przelicze-niowego lub fizycznego)

w zł , gr

 

 

Wymiar

podatku

rolnego

w zł.

 

 

Ogółem:

 

Nie podlegające przeliczeniu na hektary przeliczeniowe

 

Podlegające przeliczeniu na hektary przeliczeniowe

 

 

Grunty orne

 

 

 

 

 

 

 

 

I

 

 

 

 

 

 

 

 

II

 

 

 

 

 

 

 

 

III a

 

 

 

 

 

 

 

 

III b

 

 

 

 

 

 

 

 

IV a

 

 

 

 

 

 

 

 

IV b

 

 

 

 

 

 

 

 

V

 

 

 

 

 

 

 

 

VI

 

 

 

 

 

 

 

 

VI z

 

 

 

 

 

 

 

 

Sady

 

 

 

 

 

 

 

 

I

 

 

 

 

 

 

 

 

II

 

 

 

 

 

 

 

 

III a

 

 

 

 

 

 

 

 

III b

 

 

 

 

 

 

 

 

IV a

 

 

 

 

 

 

 

 

IV b

 

 

 

 

 

 

 

 

V

 

 

 

 

 

 

 

 

VI

 

 

 

 

 

 

 

 

VI z

 

 

 

 

 

 

 

 

 Użytki zielone

 

 

 

 

 

 

 

 

I

 

 

 

 

 

 

 

 

II

 

 

 

 

 

 

 

 

III

 

 

 

 

 

 

 

 

IV

 

 

 

 

 

 

 

 

V

 

 

 

 

 

 

 

 

VI

 

 

 

 

 

 

 

 

VI z

 

 

 

 

 

 

 

 

Grunty rolne zabudowane

 

 

 

 

 

 

 

 

I

 

 

 

 

 

 

 

 

II

 

 

 

 

 

 

 

 

III a

 

 

 

 

 

 

 

 

III b

 

 

 

 

 

 

 

 

IV a

 

 

 

 

 

 

 

 

IV

 

 

 

 

 

 

 

 

IV b

 

 

 

 

 

 

 

 

V

 

 

 

 

 

 

 

 

VI

 

 

 

 

 

 

 

 

VI z

 

 

 

 

 

 

 

 

Nieużytki

 

 

 

 

 

 

 

 

Grunty pod stawami

 

 

 

 

 

 

 

 

A) zarybione

łososiem,

trocią, głowacicą, palią

i pstrągiem

 

 

 

 

 

 

 

 

b) zarybione innymi gatunkami ryb 

 

 

 

 

 

 

 

c) grunty pod stawami niezarybionymi

 

 

 

 

 

 

 

 

Rowy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Grunty zadrzewione i zakrzaczone położone na UR

 

 

 

 

 

 

 

 

I

 

 

 

 

 

 

 

 

II

 

 

 

 

 

 

 

III a

 

 

 

 

 

 

 

 

III b

 

 

 

 

 

 

 

 

IV a

 

 

 

 

 

 

 

 

IV

 

 

 

 

 

 

 

 

V

 

 

 

 

 

 

 

 

VI

 

 

 

 

 

 

 

 

VI z

 

 

 

 

 

 

 

 

Razem

( bez zwolnień)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

E. INFORMACJA O PRZEDMIOTACH ZWOLNIONYCH

     (podać rodzaj, klasę, i powierzchnię gruntów zwolnionych oraz przepis prawa – z jakiego tytułu występuje  zwolnienie)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

F. ULGI W PODATKU ROLNYM OD GRUNTÓW
 
 

 

1. z tytułu nabycia lub objęcia w zagospodarowanie gruntów

 

 

2. inwestycyjne

 

 

3. górskie

 

 

4. inne

 

 

Razem

 

 

 

G. ŁĄCZNA KWOTA PODATKU
 

 

Kwota podatku

Różnica kwot z D-F ( należy zaokrąglić do pełnych dziesiątek groszy)

 

............................................... zł

 

 

H. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO  / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO

         Oświadczam, że podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą.

 

 

 

 

 

 

23. Imię

 

24. Nazwisko

 

25. Data wypełnienia ( dzień – miesiąc –rok )

26. podpis ( pieczęć) składającego / osoby reprezentującej     składającego

 

 

 

ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO

 

 

 

 

27. Uwagi organu podatkowego

 

 

 

 

 

28. Identyfikator przyjmującego formularz

29. data i podpis przyjmującego formularz

 

 

 

 

Pouczenie:

W przypadku nie wpłacenia w obowiązującym terminie kwoty z poz. 64 lub wpłacenia jej

w niepełnej wysokości, niniejsza deklaracja stanowi podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego, zgodnie z art. 3a ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji ( Dz. U. Z 2002r. Nr 110, poz. 986)

 

 

 

1.Numer Identyfikacji Podatkowej składającego deklarację

 

    ...........................................................................................

                                                                                    Załącznik Nr 2

                                                                                                             do uchwały Nr XIV/125/03

Rady Miejskiej w Halinowie

           z dnia 28 listopada 2003 roku

 

 

 

 

 

 

 

IR-1

INFORMACJA W SPRAWIE PODATKU ROLNEGO

2. Rok

 

 

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 15 listopada 1984r. O podatku rolnym ( tekst jedn. .Dz. U. z 1993r. Nr 94, poz. 431  ze zm.)

Składający:          Formularz przeznaczony dla osób fizycznych będących właścicielami gruntów, posiadaczami samoistnymi gruntów, użytkownikami wieczystymi gruntów, posiadaczami gruntów na podstawie umowy zawartej stosownie do przepisów o ubezpieczeniu społecznym rolników, oraz posiadaczami gruntów stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego. prawnych, jednostek organizacyjnych oraz spółek nie mających osobowości prawnej będących właścicielami gruntów, posiadaczami samoistnymi gruntów, użytkownikami wieczystymi gruntów, posiadaczami gruntów stanowiących własność skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego.

Termin składania:  W terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie , bądź wygaśnięcie 

                                   obowiązku podatkowego, lub zaistnienia zdarzeń mających wpływ na wysokość podatku.

Miejsce składania:  Burmistrz Miasta Halinów

 

A. MIEJSCE SKŁADANIA INFORMACJI

 

3. Burmistrz Miasta  Halinów

    Adres 05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1

B. DANE SKŁADAJĄCEGO INFORMACJĘ

B.1 DANE IDENTYFIKACYJNE

 

5. Rodzaj własności posiadania ( zaznaczyć właściwą kratkę)

 

    □ 1. właściciel     □ 2. współwłaściciel     □ 3. posiadacz samoistny     □ 4. współposiadasz  samoistny

    □ 5. użytkownik wieczysty        □ 6. współużytkownik wieczysty     □ 7. posiadacz       □ 8. współposiadasz

 

6. Miejsce /a ( adres/y) położenia podmiotów opodatkowania oraz numer/y działek

 

 

7. Numer/y księgi wieczystej lub zbioru/ów dokumentów

 

 

10.  Numer PESEL

 

 

B.2  ADRES ZAMIESZKANIA

 

11. Kraj

 

 

12. Województwo

13. Powiat

 

14. Gmina

 

 

15. Ulica

16. Nr domu / Nr lokalu

17. Miejscowość

 

 

18. Kod pocztowy

19. Poczta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C. OKOLICZNOSCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚC ZŁOŻENIA INFORMACJI

 

 

 

20. Okoliczności ( zaznaczyć właściwą kratką )

      □ 1. informacja składana po raz pierwszy na dany rok     □ 2. korekta  uprzednio złożonej informacji

 

 

 

D. DANE DOTYCZĄCEPRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA ( włącznie ze zwolnionymi ).

 

Klasy użytków wynikające z ewidencji gruntów

i budynków

 

Klasy użytków wynikające

z ewidencji gruntów i budynków

 

Powierzchnia gruntu w ha fizycznych

 

Grunty orne

 

 

I

 

 

II

 

 

III a

 

 

III b

 

 

IV a

 

 

IV b

 

 

V

 

 

VI

 

 

VI z

 

 

Sady

 

 

I

 

 

II

 

 

III a

 

 

III b

 

 

IV a

 

 

IV b

 

 

V

 

 

VI

 

 

VI z

 

 

 Użytki zielone

 

 

I

 

 

II

 

 

III

 

 

IV

 

 

V

 

 

VI

 

 

VI z

 

 

Grunty rolne zabudowane

 

 

I

 

 

II

 

 

III a

 

 

III b

 

 

IV a

 

 

IV

 

 

IV b

 

 

V

 

 

VI

 

 

VI z

 

 

Nieużytki

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Grunty pod stawami

 

 

 

 

 

 

 

 

A) zarybione

łososiem,

trocią, głowacicą, palią

i pstrągiem

 

 

 

 

 

 

 

 

b) zarybione innymi gatunkami ryb 

 

 

 

 

 

 

 

c) grunty pod stawami niezarybionymi

 

 

 

 

 

 

 

 

Rowy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Grunty zadrzewione i zakrzaczone położone na UR

 

 

 

 

 

 

 

 

I

 

 

 

 

 

 

 

 

II

 

 

 

 

 

 

 

III a

 

 

 

 

 

 

 

 

III b

 

 

 

 

 

 

 

 

IV a

 

 

 

 

 

 

 

 

IV

 

 

 

 

 

 

 

 

V

 

 

 

 

 

 

 

 

VI

 

 

 

 

 

 

 

 

VI z

 

 

 

 

 

 

 

 

Razem

( bez zwolnień)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

E. INFORMACJA O PRZEDMIOTACH ZWOLNIONYCH

     (podać rodzaj, klasę, i powierzchnię gruntów zwolnionych oraz przepis prawa – z jakiego tytułu występuje  zwolnienie)

 

 

 

 

 

H. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO  / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO

         Oświadczam, że podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą.

 

 

 

 

 

 

21. Imię

 

22. Nazwisko

 

23. Data wypełnienia ( dzień – miesiąc –rok )

24. podpis ( pieczęć) składającego / osoby reprezentującej     składającego

 

 

 

ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO

 

 

 

 

25. Uwagi organu podatkowego

 

 

 

 

 

26. Identyfikator przyjmującego formularz

27. data i podpis przyjmującego formularz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Przemysław Cylwik
(2003-12-18 10:57:15)
Ostatnio zmodyfikował:
Przemysław Cylwik
(2004-01-07 14:33:05)