PRZE

Nr postępowania nadany przez Zamawiającego: ZP.271.40.2012

 

                                 OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa i adres

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa i adres

Nazwa: GMINA HALINÓW

Adres pocztowy: Ul. SPÓŁDZIELCZA 1

Miejscowość: Halinów

Kod pocztowy:05-074

Województwo: MAZOWIECKIE

Tel.: 0 22 783-60-20 wew. 124

Faks: 0 22 783-61-07

Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada): www.halinow.pl

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy):  nie dotyczy

 

I.2) Rodzaj zamawiającego

 Administracja rządowa centralna                                      

 Uczelnia publiczna

 Administracja rządowa terenowa                                      

 Instytucja ubezpieczenia społecznego i  zdrowotnego  

X  Administracja samorządowa

 Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

 Podmiot prawa publicznego      

 Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał             

 Inny (proszę określić):          

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów biurowych, piśmienniczych i papieru na potrzeby projektu „Szansa dla Przedszkolaka” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach", Działanie 9.1"Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty", Poddziałanie 9.1.1 „Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej", Projekt nr POKL.09.01.01-14-005/10 prowadzonego przez Gminę Halinów z podziałem na zadania:

Zadanie 1. materiały biurowe i papier

 

 

II.2) Rodzaj zamówienia

  Roboty budowlane                 

X   Dostawy                                

  Usługi          

 

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia             

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa materiałów piśmienniczych na potrzeby projektu „Szansa dla Przedszkolaka” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach", Działanie 9.1"Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty", Poddziałanie 9.1.1 „Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej", Projekt nr POKL.09.01.01-14-005/10 prowadzonego przez Gminę Halinów z podziałem na zadania:

Zadanie 1. materiały biurowe i papier

 

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:

- formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1a do niniejszego Zaproszenia

- projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego Zaproszenia

 

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Słownik główny

CPV 30.19.00.00-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe

 

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT)

    jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy

    jest równa lub przekraczająca  kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy       

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia

Zamówienie z wolnej ręki          

Negocjacje bez ogłoszenia     

1.     Podstawa prawna

Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

2. Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podstawa prawna – art. 67 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz.759 z późn.zm.):

W prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedn oprowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w sposób istotny zmienione.


Podstawa faktyczna:

W prowadzonych kolejno dwóch postępowaniach z których oba były prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego w zakresie niniejszego Zadania nie została złożona żadna oferta .

 

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część Nr 1

Nazwa Dostawa materiałów biurowych, piśmienniczych i papieru na potrzeby projektu „Szansa dla Przedszkolaka” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach", Działanie 9.1"Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty", Poddziałanie 9.1.1 „Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej", Projekt nr POKL.09.01.01-14-005/10 prowadzonego przez Gminę Halinów z podziałem na zadania:

Zadanie 1. materiały biurowe i papier

 

 

Nazwa i adres wykonawcy któremu zamawiający zamierza udzielić zamówienia

Nazwa (firma): Partner XXI Sp. z o. o.

 

Adres pocztowy: ul. Graniczna 46

Miejscowość: Zabrze

Kod pocztowy: 41-800

Województwo: śląskie

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27/08/2012

 

                                                                                                    Burmistrz Halinowa

                                                                                                                                    /-/ Adam Ciszkowski

 

Wytworzył:
Koordynator projektu "Szansa dla Przedszkolaka" - Martyna Kozieł
Udostępnił:
Beata Matuszewska
(2012-08-28 16:25:18)
Ostatnio zmodyfikował:
Beata Matuszewska
(2012-08-28 16:28:28)