Nr postępowania nadany przez Zamawiającego: ZP.271.40.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego X
Zamówień objętych dynamicznym systemem zakupów
Zawarcia umowy ramowej
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?
Tak X Numer ogłoszenia w BZP: 317758– 2012 z dnia 28.08.2012 nie
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia?
Tak nie X
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa i adres
Nazwa:
GMINA HALINÓW, Adres pocztowy: Ul. SPÓŁDZIELCZA 1
Miejscowość: Halinów Kod pocztowy:05-074 Województwo: MAZOWIECKIE
Tel.:0-22 783-60-20 wew. 124 Faks: 0-22 783-61-07
I.2) Rodzaj zamawiającego SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Dostawa materiałów biurowych, piśmienniczych i papieru na potrzeby projektu „Szansa dla Przedszkolaka” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach", Działanie 9.1"Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty", Poddziałanie 9.1.1 „Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej", Projekt nr POKL.09.01.01-14-005/10 prowadzonego przez Gminę Halinów z podziałem na zadania:
Zadanie 1. materiały biurowe i papier
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane Dostawy X Usługi
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa materiałów piśmienniczych na potrzeby projektu „Szansa dla Przedszkolaka” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach", Działanie 9.1"Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty", Poddziałanie 9.1.1 „Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej", Projekt nr POKL.09.01.01-14-005/10 prowadzonego przez Gminę Halinów z podziałem na zadania:
Zadanie 1. materiały biurowe i papier
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1a do Zaproszenia
- projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do Zaproszenia
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Słownik główny
CPV 30.19.00.00-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony
Przetarg ograniczony
Negocjacje z ogłoszeniem
Dialog konkurencyjny
Negocjacje bez ogłoszenia
X Zamówienie z wolnej ręki
Zapytanie o cenę
Licytacja elektroniczna
III.2) Informacje administracyjne
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak X wskazać projekt/program: nie projekt Szansa dla Przedszkolaka realizowany jest przez Gminę Halinów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, Projekt nr POKL.09.01.01-14-005/10.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część Nr 1 Nazwa (jeżeli dotyczy): Dostawa materiałów biurowych, piśmienniczych i papieru na potrzeby projektu „Szansa dla Przedszkolaka” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach", Działanie 9.1"Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty", Poddziałanie 9.1.1 „Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej", Projekt nr POKL.09.01.01-14-005/10 prowadzonego przez Gminę Halinów z podziałem na zadania:
Zadanie 1. materiały biurowe i papier
IV.1) Data udzielenia zamówienia: 03/09/2012 (dd/mm/rrrr)
IV.2) Liczba otrzymanych ofert:1
IV.3) Liczba odrzuconych ofert: 0
IV.4) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia2)
Nazwa: Partner XXI Sp. z o. o.
Adres pocztowy: ul. Graniczna 46
Miejscowość: Zabrze
Kod pocztowy: 41-800
Kraj/województwo: śląskie
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT)3)
Wartość: 2.926,83
Waluta: PLN
IV.6) Informacja O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty4) 3.179,45
Oferta z najniższą ceną5) 3.179,45/ Oferta z najwyższą ceną5) 3.179,45
Waluta: PLN
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia
z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna – art. 67 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz.759 z późn.zm.):
W prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedn oprowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w sposób istotny zmienione.
Podstawa faktyczna:
W prowadzonych kolejno dwóch postępowaniach z których oba były prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego w zakresie niniejszego Zadania nie została złożona żadna oferta .
Burmistrz Halinowa
/-/ Adam Ciszkowski