Ogłoszenie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę
Oczyszczalni Ścieków w Długiej Kościelnej Gmina Halinów

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Halinowa, ul. Spółdzielcza 1, 05-074 Halinów, woj. mazowieckie, tel. 022 7836020, faks 022 7836107.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.halinow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:                                             
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę Oczyszczalni Ścieków w Długiej Kościelnej Gmina Halinów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:                                        
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie ramowej koncepcji z jednoczesną optymalizacją przyszłych kosztów eksploatacyjnych oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej, na rozbudowę Oczyszczalni Ścieków w Długiej Kościelnej Gmina Halinów  i uzyskanie wszelkich pozwoleń oraz innej dokumentacji związanej z inwestycją                              
 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi uzyskanie przez Wykonawcę pozwolenia na budowę na ww. inwestycję..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:                    
 Zakończenie: 17.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

·         Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4500,00 zł.

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -                    w tym okresie zrealizował, co najmniej 3 projekty budowlano - wykonawcze budowy, rozbudowy lub przebudowy obiektu oczyszczalni ścieków o wielkości     co najmniej 20 000 RLM

III.3.3) Potencjał techniczny

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - projektantami posiadającymi stosowne do zakresu prac projektowych uprawnienia z aktualnymi wpisami na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, w następujących branżach:                                                   
1) sanitarna - Główny projektant, posiadający co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu podobnych prac projektowych oraz posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń;.                                                                              
2) architektoniczna - co najmniej 1 projektant, posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu podobnych prac projektowych oraz posiadają aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń;                                                          
3) konstrukcyjno - budowlana - co najmniej 1 projektant, posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu podobnych prac projektowych oraz posiada aktualne uprawnienia budowlane bez;                                                                
 4) elektryczna (z automatyką i sterowaniem) - co najmniej 1 projektant, posiada- jący co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu podobnych prac projektowych oraz posiadający aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń;                                                                                                                              
 5) drogowa - co najmniej 1 projektant, posiadający co najmniej 5 letnie doświad- czenie zawodowe w wykonywaniu podobnych prac projektowych oraz posiadają-cy aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 500 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału             w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej   niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału  w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami wzoru umowy - załącznik nr 7 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.halinow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:                               
Urząd Miejski w Halinowie, 05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1, pok. nr 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Halinowie, 05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1, pok. nr 24.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

V. Ogłoszenie o zamówieniu zostało ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23.03.2012r.    

                                                                                                        

 

Burmistrz Halinowa
 /-/ Adam Ciszkowski

 

 

 

Wytworzył:
Główny specjalista ds. zamówień publicznych - Agata Zalewska
Udostępnił:
Dorota Górska
(2012-03-23 16:04:11)
Ostatnio zmodyfikował:
Dorota Górska
(2012-03-23 16:16:50)