Modyfikacja z dnia 08.02.2012
Nr sprawy: ZP.271.2.2012
Halinów, dnia 08.02.2012 r.
Wszyscy uczestnicy postępowania
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą:„ Zakup sprzętu
komputerowego, drukarek i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego
w Halinowie”
Działając na podstawie art. 38 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), Zamawiający dokonuje modyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W dziale IX SIWZ dodaje się ustęp 7 o następującym brzmieniu:
„7. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub o wycofaniu oferty winno zostać złożone w sposób i formie przewidzianej dla złożenia oferty (dział XIV ust.1 SIWZ), z zastrzeżeniem, że koperty będą zawierały dodatkowe oznaczenie ZMIANA lub WYCOFANIE.
W opakowaniu należy złożyć:
1) oświadczenie o zmianie lub wycofaniu oferty
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeśli nie złożono w ofercie).
3) upoważnienie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, o ile oświadczenia nie składa osoba wymieniona w dokumencie wskazanym w pkt.2, podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.”
Burmistrz
/-/ Adam Ciszkowski