Modyfikacja z dnia 08.02.2012

Nr sprawy: ZP.271.2.2012                                                              

Halinów, dnia 08.02.2012 r.

 

                                                                      

Wszyscy uczestnicy postępowania

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą:„ Zakup sprzętu

                komputerowego, drukarek i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego

w Halinowie”

 

            Działając na podstawie art. 38 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), Zamawiający dokonuje modyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

W dziale IX SIWZ dodaje się ustęp 7 o następującym brzmieniu:

                                                                      

„7. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub o wycofaniu oferty winno zostać złożone w sposób i formie przewidzianej dla złożenia oferty (dział XIV ust.1 SIWZ), z zastrzeżeniem, że koperty będą zawierały dodatkowe oznaczenie ZMIANA lub WYCOFANIE.

W opakowaniu należy złożyć:

1)      oświadczenie o zmianie lub wycofaniu oferty

2)      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeśli nie złożono w ofercie).

3)      upoważnienie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, o ile oświadczenia nie składa osoba wymieniona w dokumencie wskazanym w pkt.2, podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.”

 

Burmistrz

/-/ Adam Ciszkowski

Wytworzył:
Główny specjalista ds. zamówień publicznych - Agata Zalewska
Udostępnił:
Dorota Górska
(2012-02-08 11:52:16)
Ostatnio zmodyfikował:
Dorota Górska
(2012-02-08 11:54:33)