WAG
Tel. 22 783 60 20
Wydziałem Administracyjno-Gospodarczym kieruje:
Sekretarz - Robert Grubek
Stanowisko do spraw |
Imię |
e-mail |
Tel. wew. |
organizacji sekretariatu i obsługi Biura Burmistrza |
Karolina Karpińska |
122 |
|
obsługi biura podawczego |
Elżbieta Żołądkiewicz
|
132 |
|
zarządzania informacją |
Marcin Kamiński |
131 |
|
osobowych |
Elżbieta Uksa |
124 |
|
obsługi Biura Rady |
Klaudia Szulim |
148 |
|
informatyk |
Piotr Żołna |
202 |
Stanowiska pomocnicze i obsługi:
Wiesława Kowalska - sprzątaczka
Martyna Ratyńska - sprzątaczka
Łukasz Oczkoś - pomoc administracyjna - goniec
Wydział Administracyjno-Gospodarczy - zapewnia sprawną organizację pracy Burmistrza i Rady,
1) prawidłową obsługę obywateli przez Urząd,
2) organizację Biura Podawczego - Punktu Informacyjnego,
3) organizację Sekretariatu Urzędu,
4) organizację Biura Rady,
5) prowadzenie centralnych rejestrów i ewidencji, w tym rejestru skarg i wniosków,
6) prowadzenie dokumentacji członkostwa Gminy w stowarzyszeniach, związkach międzygminnych,
7) kompleksową obsługę w zakresie spraw kadrowych i pracowniczych wobec, pracowników Urzędu
8) wykonywanie prac związanych z ogłoszeniem referendum gminnego, konsultacji społecznych,
9) wykonywanie w zleconym zakresie prac związanych z wyborami,
10) zapewnienie skutecznego sposobu publikacji aktów prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie Gminy,
11) organizację archiwum zakładowego, przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i innych przepisów
12) prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem systemu komputerowego w tym
13) organizowanie zadań urzędu wynikających z ustawy o informatyzacji i działalności podmiotów
14) utrzymanie budynku Urzędu,
15) prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem, dostawą usług i obsługą Urzędu,
16) gospodarowanie wyposażeniem i środkami trwałymi Urzędu,
17) organizację narad i odpraw,
18) planowanie i przeprowadzanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem przewidzianymi w obowiązujących przepisach prawa, powszechnie uznanymi standardami kontroli, zewnętrznymi oraz wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w tym zakresie,
19) dokonywanie analizy obszarów ryzyka w zakresie działalności Gminy,
20) czuwanie nad terminowym składaniem przez pracowników i przesyłaniem do odpowiednich organów oświadczeń majątkowych,
21) obsługę sesji Rady oraz komisji Rady,
22) prowadzenie biuletyny informacji publicznej,
23) opracowywanie i koordynacja działań w sferze promocji gminy.