OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - informatyk
Halinów, dnia 29.05.2014
WAG. 2110. 1 .2014
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm), pkt 4 Procedury naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Miejskim w Halinowie, wprowadzonej Zarządzeniem
Nr 179.2012 Burmistrza Halinowa z dnia 17 października 2012 roku, Burmistrz Halinowa ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Halinowie z siedzibą przy ul. Spółdzielczej 1, 05-074 Halinów:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych przekracza 6%.
Warunki pracy: Praca w budynku Urzędu. Praca biurowa związana z obsługą monitora ekranowego. Budynek Urzędu nie jest wyposażony w windę.
1. Stanowisko pracy: do spraw obsługi informatycznej - informatyk
2. Wymiar czasu pracy: pełny etat
3.Wymagania niezbędne :
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe (prawomocnym wyrokiem),
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiającym wykonywanie
zadań na stanowisku ,
6) co najmniej 3 letni staż pracy.
4. Wymagania dodatkowe:
1) preferowane wykształcenie wyższe o specjalności informatycznej,
2) znajomość baz danych MsSQL Server i Postgre SQL,
3) znajomość systemów operacyjnych Windows XP/7 , Linux oraz pakietów biurowych
Microsoft Office, Open Office,
4) administrowanie Active Directory,
5) dobra znajomość zagadnień technicznych związanych ze sprzętem komputerowym
oraz zarządzania sieciami,
6) posiadanie znajomości przepisów prawa z zakresu informatyzacji podmiotów
publicznych, dostępu do informacji publicznej i ochrony danych osobowych,
7) znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentów technicznych.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- współpraca z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi urzędu oraz jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie realizacji materiałów promocyjnych, prezentacji multimedialnych itp.,
- koordynacja współpracy w zakresie wymiany informacji między poszczególnymi komórkami organizacyjnymi Urzędu,
-
realizowanie projektów związanych z elektronicznym usprawnianiem funkcjonowania urzędu
i obsługi interesantów, - wdrażanie i nadzór nad elektronicznym obiegiem dokumentów,
- zabezpieczenie sprzętu i sieci infrastruktury informatycznej przed uszkodzeniem i kradzieżą
- zabezpieczenie danych i zbiorów przed utratą, kopiowanie i archiwizowanie zbiorów danych,
- realizacja zadań określonych w Polityce Bezpieczeństwa Informacji przyjętej odrębnym Zarządzeniem Burmistrza oraz obowiązujących w tym zakresie przepisów,
- administracja i ewidencja kontami użytkowników systemów informatycznych,
- analizowanie potrzeb w zakresie infrastruktury informatycznej oraz oprogramowania sprzętu,
- nadzór nad wdrażaniem systemów informatycznych, modułów i programów,
- dokonywanie przeglądów i bieżących konserwacji systemów, oraz usuwanie usterek,
- zabezpieczenie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy ze sprzętem komputerowym,
- opracowywanie, testowanie i wdrażanie nowych rozwiązań z dziedziny informatyki,
- nadzór nad funkcjonowaniem sieci informatycznej , zabezpieczeń sieciowych,
- prace nad rozbudową oraz utrzymaniem sieci informatycznej w Urzędzie,
- szkolenie osób w zakresie obsługi komputerów,
-
wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych w sprawach związanych
z bieżącą realizacją zakresu działania informatyka, - realizacja programów z zakresu elektronicznej administracji w ramach projektów finansowanych ze środków własnych i unijnych,
- współpraca w zakresie wprowadzania danych do Biuletynu Informacji Publicznej,
- pełnienie funkcji administratora systemów,
- administrowanie pracą centrali VOIP,
- administrowanie urządzeniami typu Firewall,
- administrowanie serwerami Windows 2008 i Linux,
- zarządzanie serwerami wirtualnymi Hyper-V,
- konfiguracja urządzeń drukujących sieciowych.
- Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny (należy podać numer telefonu lub adres poczty elektronicznej do kontaktu
w sprawie postępowania rekrutacyjnego); - kwestionariusz osobowy kandydata;
- kopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie;
- kopie dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje i umiejętności;
-
oświadczenia:
- o niekaralności,
- o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych,
- Kopie świadectw pracy.
Druk kwestionariusza osobowego oraz wzory oświadczeń do pobrania w zakładce „Praca” www.bip.halinow.pl
- Miejsce i termin składania dokumentów:
Dokumenty, należy składać w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Burmistrza Halinowa, 05-074 Halinów, ul. Spółdzielcza 1, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds.obsługi informatycznej – informatyk”, osobiście w siedzibie Urzędu (biuro podawcze) lub pocztą
(liczy się data wpływu na biuro podawcze Urzędu Miejskiego w Halinowie) , w terminie do dnia 9 czerwca 2014 roku, do godz. 17.00.
Osoby do kontaktu w sprawie naboru:
- w sprawach merytorycznych: Robert Zawadzki, tel. (22) 783-60-20 wew.202.
- w sprawach proceduralnych: Danuta Krawczyńska, tel. (22) 783-60-20 wew.118.
- Ważne informacje dodatkowe:
- Kandydat wybrany do zatrudnienia będzie zobowiązany do przedstawienia:
- aktualnego „zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego,
- oryginałów dokumentów przedstawionych w ofercie,
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.halinow.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu;
- Osoba podejmująca pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zostanie zatrudniona na okres 6 miesięcy i skierowana do odbycia skierowana do odbycia służby przygotowawczej;
- O terminach postępowania rekrutacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Burmistrz Halinowa, zastrzega sobie prawo odwołania postępowania rekrutacyjnego w każdym czasie, bez podania przyczyny.
Burmistrz
/-/ Adam Ciszkowski