Odpowiedzi i modyfikacja z dnia 01 października 2010 r.

 

Nr sprawy: 3410-25/2/10                                                       Halinów, dnia 01.10.2010 r.
 
                                                                       Wszyscy uczestnicy postępowania
 
 
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą: „Rozwój e-usług i budowa e-urzędu w Gminie Halinów
 
            Wypełniając dyspozycję art. 38 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający udziela odpowiedzi na zadane pytanie do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z dnia 29 września br.  
 
Pytanie 1

Zgodnie z zapisem Rozdz. VII ust. II pkt 1 ppkt 2 SIWZ, Zamawiający wymaga wykazu wykonanych usług- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, „w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert …” natomiast w załączniku nr 4 do SIWZ stanowiącym Wykaz wykonanych dostaw lub usług, Zamawiający pisze w nagłówku o „w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia”.
 Prosimy o wyraźne wskazanie, który z przywołanych wyżej terminów Wykonawca powinien przyjąć jako obowiązujący?
Odpowiedź 1
 Obowiązujący jest zapis rozdz.. VII ust. II pkt 1 ppkt 2 SIWZ tj. „w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert”.
W związku z powyższym w nagłówku załącznika nr 4 do SIWZ zamiast:
„w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia”,
wpisuje się : „w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert”.
 
Pytanie 2
W rozdz. XVII, pkt 3 Zamawiający opisuje sytuację, w jakiej zostanie zwolniona kwota stanowiąca całość zabezpieczenia: „Kwota stanowiąca całość zabezpieczenia zostanie zwolniona po wykonaniu przedmiotu umowy, potwierdzonego protokołem odbioru bez zastrzeżeń w terminie 30 dni liczonych od dnia odbioru”, natomiast w załączniku nr 5 do SIWZ Wzór umowy, jest napisane w § 6 ust. 2 „70% wysokości zabezpieczenia zostanie Wykonawcy zwrócone w terminie 30 dni od dnia wykonania przedmiotu umowy i bezusterkowego protokolarnego odbioru ostatniej lokalizacji, potwierdzonego protokołem odbioru jakościowego” i ust. 3 „30% wysokości zabezpieczenia zostanie Wykonawcy zwrócone nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi.”
W związku z przywołanymi rozbieżnościami prosimy o podanie, który z zapisów jest prawidłowy i będzie obowiązywał w prowadzonym postępowaniu?
Odpowiedź 2
Prawidłowy jest zapis w załączniku nr 5 do SIWZ -wzór umowyi w związku z tym zapis w                              
w rozdz. XVII, pkt 3 SIWZ otrzymuje brzmienie:
Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy będzie odbywać się na zasadach określonych w §6 załącznika nr 5 do SIWZ – wzór umowy.”
 
Pytanie 3
W Rozdz. VI pkt. 4 SIWZ Zamawiający napisał „ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w ust. 11 pkt 2 ustawy Pzp spełniają warunki udziału w postępowaniu wymienione łącznie, natomiast wobec żadnego z nich nie mogą zachodzić podstawy do wykluczenia z udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp”.
Prosimy o wyjaśnienie przywołanego zapisu.
Odpowiedź 3
 Wykreśla się pkt 4 w rozdz. VI SIWZ.
 
Pytanie 4
Prosimy o wskazanie nr konta, na które należy przelać opłatę skarbową od dokumentu pełnomocnictwa.
Odpowiedź 4
Zgodnie z art.1 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U.2006.225. 1635), złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii – w sprawie z zakresu administracji publicznej lub w postępowaniu sądowym podlega opłacie skarbowej.
Natomiast postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie stanowi sprawy z zakresu administracji publicznej i nie jest postępowaniem sądowym. 
W związku z powyższym złożenie dokumentu pełnomocnictwa nie podlega opłacie skarbowej
i wskazywanie numeru konta jest zbędne.
 
Pytanie 5
Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie zasilacza awaryjnego UPS typu RACK , który generuje podczas pracy bateryjnej napięcie wyjściowe w postaci aproksymowanej sinusoidy ?
Odpowiedź 5
Tak.
 
Pytanie 6
Czy Zamawiający w przypadku Switcha 48P w pozycji Przepustowość przełączania wymaga podania wielkości parametru Switching Capacity ?
Odpowiedź 6
Tak
 
Pytanie 7
Czy w przypadku serwera kopii zapasowych dedykowanego do portalu eHalinów Zamawiający dopuści zaoferowanie 4 dysków twardych SATA o pojemności 500GB każdy w miejsce 2 dysków SATA o pojemności 1TB każdy ?
Odpowiedź 7
Tak
Pytanie 8
Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie Laptopów z procesorem dwurdzeniowym
o częstotliwości pracy 1,86 GHz ?
Odpowiedź 8
Tak
 
Pytanie 9
Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie Laptopa o przekątnej ekranu 15,6” oraz z matrycą
o rozdzielczości 1366x768 ?
Odpowiedź 9
Tak
 
Pytanie 10
Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie Laptopa z kartą grafiki Intel HD Graphics
z możliwością wykorzystania pamięci operacyjnej komputera do 1695MB przydzielanej dynamicznie, obsługującą rozdzielczość zewnętrznego ekranu do 1920x1200 ?
Odpowiedź 10
Tak
 
Pytanie 11
Prosimy o podanie wymagań dotyczących systemu operacyjnego w przypadku Komputerów Personalnych oraz Zestawów Komputerowych dla modułu eSołtys ?
Odpowiedź 11
Zamawiający wymaga w przypadku Komputerów Personalnych oraz Zestawów Komputerowych dla modułu eSołtys zaoferowania systemu operacyjnego Windows XP Professional lub równoważnego (np. Windows 7 Professional)
 
Pytanie 12
Czy Zamawiający w opisie drukarki laserowej w pozycji Normatywny zalecany cykl pracy miesięcznie wymaga podania normatywnego cyklu pracy rozumianego jako maksymalna liczba stron drukowanych miesięcznie ?
Odpowiedź 12
Tak
 
Pytanie 13
 
Z jakim okresem ważności: rok czy dwa lata należy zaoferować Certyfikat kwalifikowany
w przypadku Zestawów komputerowych dla modułu eSołtys ?
Odpowiedź 13
Dwa lata
 
Pytanie 14
Czy Zamawiający wyraża zgodę, aby faksy były obsługiwane  wyłącznie na dotychczasowych, wydzielonych liniach analogowych poza siecią VoIP ?
Odpowiedź 14
Tak
 
Pytanie 15
Prosimy o udostępnienie w formacie WORD załączników do SIWZ, które podlegają uzupełnieniu i mają stanowić część oferty.
Odpowiedź 15
Udostępniamy załączniki nr 2, 2a, 3 i 4 do SIWZ w formacie WORD.
W załączniku nr 3 i 4 w formacie WORD, uwzględnione są, dokonane niżej modyfikacje (zaznaczono kursywą).
 
 

            Jednocześnie, działając w trybie art. 38 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonuje modyfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia w następującym zakresie:
1) w rozdziale XII dodaje się ust. 2a o następującej treści:
    „2a. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy i usługi odpowiadają   
    wymaganiom określonym w SIWZ należy złożyć z ofertą:
   1) formularz ( opis techniczny oferowanych części i urządzeń), wg. wzoru będącego     
         załącznikiem Nr 2a do SIWZ, z opisem parametrów zaoferowanych części i urządzeń,  
        spełniających co najmniej minimalne wymagania określone w SIWZ,
   2) oświadczenia o spełnianiu wymagań określonych w załączniku nr 1 do SIWZ    
       „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”, wg. wzoru zawartego załączniku nr 2a do
       SIWZ.”;
2) w rozdziale VII pkt I.1.1) po słowie wykluczenia skreśla się średnik i dodaje się „- wg.  
    wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ”;
3) w rozdziale VII pkt II.1.1) zamiast „załącznik nr 2 do SIWZ” wpisuje się „załącznik nr 3 
    do SIWZ”;
4) w rozdziale XXI:
    a) po słowach: „Załącznik nr 3 – Oświadczenie z art. 22” dodaje się „ i art. 24;
    b) zamiast „Załącznik nr 4 – Wykaz dostaw” wpisuje się „Załącznik nr 4 –Wykaz usług”;
5) w załączniku nr 3 do SIWZ w nagłówku, po słowach „zgodnie z art. 22 ust. 1” dopisuje się  
    „oraz art. 24
 
            W związku z dotychczasowymi modyfikacjami SIWZ dołączam ujednolicony tekst SIWZ (zmiany zaznaczono kursywą).
 
 
         Burmistrz Halinowa
    (-) Jolanta Damasiewicz
 
 
Pliki do pobrania:
 

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Stefania Markowska
(2010-10-01 15:19:52)
Ostatnio zmodyfikował:
Stefania Markowska
(2010-10-01 15:46:42)