Burmistrz Miasta Halinów ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 60 tys. euro na budowę oświetlenia drogowego w miejscowościach gminy Halinów

Burmistrz Miasta Halinów
05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1,
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 60 tys. euro 
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
( Dz. U. Nr 19, poz.177 ze zm.) na zadanie pod nazwą :

„Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach gminy Halinów”

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) będzie zamieszczona na stronie: www.bip.halinow.pl
2. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w następujących miejscowościach gminy Halinów :
    1) Mrowiska – 7 lamp,
    2) Wielgolas Duchnowskim – 12 lamp ze słupami,
    3) Cisie – 45 lamp,
    4) Konik Nowy – 8 lamp,
    5) Zagórze – 10 lamp,
    6) Michałów – 3 lampy,
    7) Hipolitów – 7 lamp

3. Wspólny słownik zamówień (CPV) :
     45.23.22.10-7 roboty budowlane w zakresie linii napowietrznych;
     31.52.00.00-7 lampy i oprawy oświetleniowe.

4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz wariantowych.
5. Termin realizacji zamówienia do 10.11.2006 r.
6. Wadium 2800,00 zł. Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert
7. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymogi art. 22 ust.1 Pzp.
8. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać następujące warunki :
1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
2) dysponuje osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
3)  posiada doświadczenie gwarantujące wykonanie zamówienia i w tym względzie: w okresie ostatnich 5 lat był wykonawcą co najmniej dwóch robót budowlanych  odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa oświetlenia drogowego.
9. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty niżej wymienione dokumenty : 
1) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że spełnia wymogi art.24 ust.1 pkt 1-9 i ust.2 pkt 1 i 2 przedmiotowej ustawy. 
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) uprawnienia budowlane osoby przewidzianej  do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,  łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
4) wykaz, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa oświetlenia drogowego, z podaniem ich zakresu, wartości, dat wykonania i odbiorców  (nazwa i adres zamawiającego );
5) co najmniej 2 referencje potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie (o którym  mowa w pkt 4) zostały należycie wykonane. Z treści referencji musi również wynikać zakres wykonanego zamówienia, kiedy oraz dla kogo roboty były wykonane.
10. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie oceny spełnia/nie spełnia
11. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie  zamawiającego, w pok. nr 29. Cena SIWZ 35,00 zł.
W przypadku odbioru SIWZ osobiście u zamawiającego - płatność w kasie Urzędu lub na konto w  Banku  Pekao S.A. I Oddział w  Mińsku Mazowieckim nr  651240270211110000 30414811, a w przypadku  przesłania SIWZ pocztą - płatność za pobraniem przy odbiorze.
12. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami :
      1) Marian Kwiatkowski, pok 21 tel. 022 783-60-20 w. 143 -  sprawy techniczne,
      2) Agata Zalewska,  pok. 29 tel. 022 783-60-20 w. 129 - sprawy proceduralne;
          w godz. 10 : 00 – 16 : 00,    fax 783-61-07;   e-mail/
inwestycje@halinow.pl
13. Składanie ofert w siedzibie zamawiającego w biurze podawczym do dnia 29.09.2006 r. do godz. 12 : 00 .
14. Otwarcie ofert nastąpi dnia 29.09.2006 r. o godz. 12 :15 , w siedzibie zamawiającego, pok. nr 24.
15. Kryteria oceny ofert : cena za realizację zamówienia  - 100 %.

Burmistrz Miasta Halinów
(-) mgr Jolanta Damasiewicz

Pliki:

Specyfikacja

Załącznik nr 1

Załacznik nr 2-4

Załacznik nr 5

Załącznik nr 6

Załącznik nr 7

Załącznik nr 8

Załącznik nr 9

Załącznik nr 10

Załącznik nr 11

Załącznik nr 12

Załącznik nr 13

Załącznik nr 14

Załącznik nr 15

Załącznik nr 16

Załącznik nr 17

Załącznik nr  18

Załącznik nr 19

Załacznik nr 20

Wytworzył:
Udostępnił:
Aneta Makowska
(2006-09-19 14:05:41)
Ostatnio zmodyfikował:
Aneta Makowska
(2006-09-19 14:26:06)