OGŁOSZENIE O NABORZE NA ZASTĘPSTWO W ZWIĄZKU Z USPRAWIEDLIWIONĄ NIEOBECNOŚCIĄ PRACOWNIKA - specjalista do spraw księgowości budżetowej i płac

burmistrz

Halinów, dnia 29.08.2014 r.

WAG. 2110. 4 .2014

 

OGŁOSZENIE O NABORZE NA ZASTĘPSTWO

W ZWIĄZKU Z USPRAWIEDLIWIONĄ NIEOBECNOŚCIĄ PRACOWNIKA

 

             Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm), pkt 4 Procedury naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Miejskim w Halinowie, wprowadzonej Zarządzeniem Nr 179.2012 Burmistrza Halinowa z dnia 17 października 2012 roku,  Burmistrz Halinowa ogłasza nabór kandydatów na zastępstwo w związku z usprawiedliwiona długotrwałą nieobecnością pracownika w Referacie Finansowo-Budżetowym  Urzędu Miejskiego w Halinowie,  ul. Spółdzielczej 1, 05-074 Halinów:

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych przekracza 6%.

Warunki pracy:  Praca w budynku Urzędu. Praca biurowa związana z obsługą monitora ekranowego. Budynek Urzędu nie jest wyposażony w windę.

  1. Stanowisko pracy:  specjalista do spraw księgowości budżetowej i płac
  1. Wymiar czasu pracy:  pełny etat

 

3.Wymagania  niezbędne :
   1) obywatelstwo  polskie,
   2) pełna  zdolność  do czynności  prawnych  oraz  korzystanie  z pełni praw  publicznych,
   3) niekaralność za umyślne  przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
       przestępstwo skarbowe (prawomocnym wyrokiem),
   4) nieposzlakowana opinia,
   5) wykształcenie średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań 
       na  stanowisku ,

   6) co najmniej 3 letni staż pracy.

 

4.Wymagania  dodatkowe:

  1. Doświadczenie w księgowości budżetowej
  2. Wykształcenie wyższe o specjalności ekonomia i rachunkowość.
  3. Znajomość ustaw i przepisów wykonawczych :
  1. o finansach publicznych
  2. o rachunkowości
  3. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa
  4. instrukcja kancelaryjna
  5. o dostępie do informacji publicznej
  6. o ochronie danych osobowych
  7. o podatku dochodowym od osób fizycznych
  8. o podatku od towarów i usług
  9. o funduszu ubezpieczeń społecznych
  10. o pracownikach samorządowych
  11. o samorządzie gminnym
  12. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.

 

 5. Zakres wykonywanych zadań  i odpowiedzialność na stanowisku:

  1. Rozliczanie należności wynikających z umów o pracę, umów cywilno-prawnych oraz dla osób pełniących funkcje społeczne.
  2. Prowadzenie ewidencji księgowej mienia gminnego.
  3. Prowadzenie rejestru podatku VAT.
  1. Prowadzenie ewidencji analitycznej dla Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w sposób umożliwiający rozliczenie udzielonych pożyczek na cele mieszkaniowe.
  2. Prowadzenie  sprawozdawczości  w zakresie wypłaconych należności z tytułu umów  o pracę i umów cywilno-prawnych.
  3. Sporządzanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej.
  4. Odpowiedzialność za:
  • terminowe przekazywanie dokumentów oraz płatności dotyczących ubezpieczeń społecznych
    i zdrowotnych, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz podatku VAT,
  • terminowe sporządzanie sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • prawidłowe zabezpieczanie i przechowywanie dokumentacji na powierzonym stanowisku pracy,
  • zgodne z prawdą opisywanie i potwierdzanie dowodów finansowo księgowych w zakresie realizowanych zadań,
  • przestrzeganie tajemnicy służbowej w zakresie ochrony informacji dotyczących danych osobowych i wynagrodzeń.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny (należy podać numer telefonu lub adres poczty elektronicznej do kontaktu
    w sprawie postępowania  rekrutacyjnego);
  2. kwestionariusz osobowy kandydata;
  3. kopie dokumentów  poświadczających  wymagane wykształcenie;
  4. kopie dokumentów poświadczających posiadane  kwalifikacje i umiejętności;
  5. oświadczenia:
    1.  o niekaralności,
    2.  o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
    3.  o nieposzlakowanej opinii,
    4.  o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych,
  6.  Kopie świadectw pracy.

Druk kwestionariusza osobowego oraz wzory oświadczeń do pobrania w zakładce „Praca” www.bip.halinow.pl

 

  1. Miejsce i termin składania dokumentów:

Dokumenty, należy składać w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Burmistrza Halinowa,
05-074 Halinów, ul. Spółdzielcza 1, z dopiskiem:  „Nabór na zastępstwo na stanowisku do spraw księgowości budżetowej i płac”,  osobiście w siedzibie Urzędu (biuro podawcze) lub pocztą (liczy się data wpływu na biuro podawcze Urzędu Miejskiego w Halinowie) , w terminie do dnia 10.09.2014 r. do godz. 16.00.

Osoby do kontaktu w sprawie naboru:

- w sprawach merytorycznych: Teresa Karwowska,  tel. (22) 783-60-20 wew.156.

- w sprawach proceduralnych: Danuta Krawczyńska,  tel. (22) 783-60-20 wew.118.

 

  1. Ważne informacje dodatkowe:
  1. Kandydat  wybrany do zatrudnienia będzie zobowiązany do przedstawienia: 
  1. aktualnego „zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego,
  2. oryginałów dokumentów przedstawionych w ofercie,
  1. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej  www.bip.halinow.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu;
  2. O terminach postępowania rekrutacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie

lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

 

  1. Burmistrz Halinowa, zastrzega sobie prawo odwołania postępowania  rekrutacyjnego w każdym czasie,  bez podania przyczyny.

 

Burmistrz Halinowa

/-/ Adam Ciszkowski

 

 

Wytworzył:
Burmistrz Halinowa - Adam Ciszkowski
(2014-08-29)
Udostępnił:
Dorota Górska
(2014-08-29 13:46:56)
Ostatnio zmodyfikował:
Dorota Górska
(2014-08-29 13:49:22)