Ogłoszenie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Przebudowa dróg gminnych w Halinowie - ul. Parkowa, ul. Polna, ul. Cicha,
w Długiej Kościelnej - ul. Szczęśliwa, w Mrowiskach - dr nr 32, w Hipolitowie
- ul. Wierzbowa polegająca na ułożeniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego oraz wykonanie progów zwalniających w Halinowie na ul. Bema i ul. Dąbrowskiego

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Halinowa,
ul. Spółdzielcza 1, 05-074 Halinów, woj. mazowieckie, tel. 022 7836020, faks 022 7836107.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.halinow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych
w Halinowie - ul. Parkowa, ul. Polna, ul. Cicha, w Długiej Kościelnej - ul. Szczęśliwa,
w Mrowiskach - dr nr 32, w Hipolitowie - ul. Wierzbowa polegająca na ułożeniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego oraz wykonanie progów zwalniających w Halinowie na ul. Bema i ul. Dąbrowskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe na drogach gminnych: 1) w m. Halinów - ul. Bema i ul. Dąbrowskiego - progi zwalniające; 2) w m. Halinów - ul. Parkowa; 3) w m. Halinów - ul. Polna; 4) w m. Halinów - ul. Cicha; 5) w m. Mrowiska - dr nr ew. 32; 6) w m. Długa Kościelna - ul. Szczęśliwa; 7) w m. Hipolitów - ul. Wierzbowa, polegające na wykonaniu podbudowy z kruszyw łamanych frakcji 0-31,5 mm - uzupełnianie kolein, regulacji pionowej włazów kanałowych, ułożeniu nawierzchni dróg z mieszanek mineralno - asfaltowych (AC11W) warstwa wiążąca, wykonaniu poboczy z kruszyw łamanych frakcji 0-31,5 mm oraz wykonanie progów zwalniających z mieszanek mineralno - asfaltowych (AC11W).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
         Zakończenie: 10.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 6 000,00 zł.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwa zadania w zakresie budowy lub przebudowy dróg o nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych, o długości co najmniej 500 m każda, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują niezbędnym sprzętem do realizacji przedmiotowego zamówienia tj. co najmniej:
    a) układarką gąsienicową, z sterowaniem równości układanej warstwy,
    b) skrapiarką,
    c) walcem stalowym gładkim,
    d) koparko - ładowarką,
    e) frezarką do asfaltów (lub inne urządzenie umożliwiające usunięcie starej nawierzchni)
    f) szczotka mechaniczną i/lub inne urządzenie czyszczące mechaniczne,
    g) zagęszczarką płytową, h) mechaniczną układarką do poboczy,
    i) równiarką,
    j) samochodem samowyładowczym z przykryciem brezentowym lub termosami,
    k) malowarką mechaniczną
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownik budowy,
    z uprawnieniami budowlanymi o specjalności drogowej
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
    • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
      W wykazie należy wpisać roboty opisane w dziale VII ust.1 pkt 1 SIWZ;
    • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami w istotnych postanowieniach umowy - załącznik nr 24 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.halinow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Halinowie 05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1, pok. nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Halinowie 05-074 Halinów
ul. Spółdzielcza 1, biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

   V. Ogłoszenie o zamówieniu zostało ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych

     w dniu 29.04.2014r.

 

 

Burmistrz
/-/Adam Ciszkowski

Wytworzył:
Burmistrz Halinowa - Adam Ciszkowski
(2014-04-29)
Udostępnił:
Dorota Górska
(2014-04-29 15:59:59)
Ostatnio zmodyfikował:
Dorota Górska
(2014-04-29 16:02:25)