Zastępca Burmistrza
Zastępca Burmistrza, wspiera Burmistrza w wykonaniu jego zadań i zastępuje Burmistrza w czasie jego nieobecności.Do zakresu obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności Zastępcy Burmistrza, należy w szczególności;
- Prowadzenie spraw Gminy, z zakresu ładu przestrzennego, gospodarki nieruchomościami, gospodarki komunalnej, ochrony środowiska, rolnictwa, oraz polityki inwestycyjnej
- Nadzorowanie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji i remontów prowadzonych przez Gminę
- Koordynowanie działań, związanych z pozyskiwaniem przez Gminę zewnętrznych środków finansowych, na zadania inwestycyjne
- Kierowanie gminnym zespołem zarządzania kryzysowego
- Organizowanie akcji ratowniczych, w przypadku klęsk żywiołowych i katastrof
- Reprezentowanie Gminy w czasie uroczystości i spotkań oficjalnych, w zakresie uzgodnionym z Burmistrzem
- Współdziałanie z Radą, Kierownictwem Urzędu, komórkami organizacyjnymi Urzędu, jednostkami organizacyjnymi, instytucjami kultury i jednostkami pomocniczymi Gminy, w wykonaniu zadań Burmistrza
- Przyjmowanie interesantów
- Wykonywanie innych zadań, powierzonych przez Burmistrza
Zastępca Burmistrza, bezpośrednio nadzoruje pracę;
- Wydziału Gospodarki Komunalnej i Inwestycji
- Referatu Geodezji i Planowania Przestrzennego
- Stanowiska d.s zamówień publicznych
Przy wykonywaniu zadań, Zastępca Burmistrza, działa w granicach określonych Regulaminem oraz pełnomocnictwami i upoważnieniami, udzielonymi przez Burmistrza. Zastępca Burmistrza, w imieniu Gminy, na podstawie udzielonych pełnomocnictw, składa oświadczenia woli w zakresie zarządu mieniem. Za prawidłową realizację zadań, Zastępca Burmistrza odpowiada przed Burmistrzem. Zastępca Burmistrza, zastępuje Sekretarza w czasie jego nieobecności. Sekretarz, zastępuje Zastępcę Burmistrza w czasie jego nieobecności.