ogłoszenie

Burmistrz Miasta Halinów
05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1,
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 137 tys. euro 
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
( t.j. Dz. U. z 2006r., Nr 164,  poz.1163 ze zm.) na zadanie pod nazwą:
„Zakup wraz z dostawą kruszywa łamanego do stabilizacji mechanicznej w ilości 780 ton o frakcji 0-31,5 mm, 600 ton o frakcji 31,5-63 mm oraz 60 ton o frakcji 8-16 mm do uzupełnienia ubytków nawierzchni dróg i ulic na terenie gm. Halinów”

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie zamieszczona na stronie: www.bip.halinow.pl
2. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą kruszywa łamanego do stabilizacji mechanicznej w ilości 780 ton o frakcji 0-31,5 mm, 600 ton o frakcji 31,5-63 mm oraz 60 ton o frakcji 8-16 mm  do uzupełnienia ubytków nawierzchni dróg i ulic na terenie gm. Halinów w miejsca wskazane przez Zamawiającego.
Wspólny słownik zamówień CPV): 14212200-2 Kruszywo.
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz wariantowych.
4. Termin realizacji zamówienia:

1) rozpoczęcie realizacji zamówienia : od dnia podpisania umowy.
2) zakończenie realizacji zamówienia : do dnia  20.12.2007r.

5. Wadium nie jest wymagane. Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert
6. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
7.  Spełnianie warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków oraz wymagań dotyczących oferowanych usług, na zasadzie oceny spełnia/nie spełnia
8. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty niżej wymienione dokumenty:

1)  oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz ust.2 pkt 1 i 2 oraz spełnia warunki art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2)  aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,  wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

9.  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego, w pok. 29. 
10. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są :

1) Kazimierz Fiedorczyki, pok. 30 tel. 022 783-60-20 w. 130 sprawy techniczne,
2) Agata Zalewska, pok. 29 tel. 022 783-60-20 w. 129 sprawy procedury;
w godz. 10 : 00 – 16 : 00,  fax 783-61-07

11. Składanie ofert w siedzibie zamawiającego w biurze podawczym do dnia 21.11.2007 r. do godz. 12:00 .
12. Otwarcie ofert nastąpi dnia 21.11.2007 r. o godz. 12 :15  w Urzędzie Miejskim w Halinowie, w pok. nr 24.
13. Kryteria oceny ofert :  cena za realizację zamówienia  - 100 %.
14. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.11.2007r.

Burmistrz Miasta Halinów
(-) Jolanta Damasiewicz

Wytworzył:
Udostępnił:
Aneta Makowska
(2007-11-12 15:47:56)
Ostatnio zmodyfikował:
Aneta Makowska
(2007-11-12 15:49:22)