Ogłoszenie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zakup i sukcesywna dostawa 93 ton materiału opałowego: ekogroszek - ekoret do budynku Szkoły Podstawowej w Chobocie, Zespołu Szkolno - Przedszkolnego
w Okuniewie, budynku Gminnego Centrum Kultury w Michałowie oraz budynku komunalnego w Długiej Szlacheckiej

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Halinowa,
ul. Spółdzielcza 1, 05-074 Halinów, woj. mazowieckie, tel. 022 7836020, faks 022 7836107.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.halinow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa 93 ton materiału opałowego: ekogroszek - ekoret do budynku Szkoły Podstawowej w Chobocie, Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Okuniewie, budynku Gminnego Centrum Kultury w Michałowie oraz budynku komunalnego w Długiej Szlacheckiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz sukcesywna dostawa i rozładunek 93 ton materiału opałowego: ekogroszek, z wysokokalorycznego węgla kamiennego typ. 31.2, zgodnie z poniższymi warunkami, ilościami, miejscem dostarczenia oraz harmonogramem: 1) Szkoła Podstawowa w Chobocie 50 - całość zamówienia (35 ton), jednorazowa dostawa maksymalnie do 6 ton, materiał opałowy powinien być dostarczany w workach, dowożony małym samochodem, dostawa powinna się odbywać nie później niż w czasie 48 godzin od dnia telefonicznego zgłoszenia,
2) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Okuniewie przy ul. Szkolnej 4 - całość zamówienia (38 ton), jednorazowa dostawa maksymalnie do 3 ton, materiał opałowy powinien być dostarczany w workach, dowożony małym samochodem,
3) Gminne Centrum Kultury, budynek w Michałowie 74 - całość zamówienia (8 ton), jednorazowa dostawa maksymalnie do 2 ton, materiał opałowy powinien być dostarczany w workach, dowożony małym samochodem, 
4) Gmina Halinów, budynek komunalny w Długiej Szlacheckiej przy ul. Popiełuszki 53 - całość zamówienia (12 ton), jednorazowa dostawa maksymalnie do 2 ton, materiał opałowy powinien być dostarczany w workach, dowożony małym samochodem..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.10.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika ze złożonego w ofercie dokumentu, Wykonawca musi dołączyć do oferty dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.halinow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Halinowie 05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1, pok. nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Halinowie 05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1, biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 V. Ogłoszenie o zamówieniu zostało ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.12.2013r.

 

                                                                                                                 Burmistrz

                                                                                                         /-/ Adam Ciszkowski

 

 

 

 

Wytworzył:
Burmistrz Halinowa - Adam Ciszkowski
Udostępnił:
Dorota Górska
(2013-12-03 13:20:01)
Ostatnio zmodyfikował:
Dorota Górska
(2013-12-03 13:21:20)