Ogłoszenie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Roboty budowlane „Budowa chodnika i zjazdów w m. Brzeziny gm. Halinów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 721 od km 46 + 143 do km 46 + 701,1”
1. Zamawiający : Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Halinowa Siedziba: ul. Spółdzielcza 1, 05-074 Halinów, woj. mazowieckie; tel. 022 7836020; faks 022 7836107; adres strony internetowej zamawiającego: www.halinow.pl
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
1) przedmiotem zamówienia są roboty polegające na:
a) wykonaniu chodników o pow. 826,48 m²;
b) wykonaniu wjazdów o pow. 112,38 m²,
2) Zamawiający do realizacji zamówienia zapewnia następujące materiały:
a) kostka brukowa betonowa gr. 6 cm typu BEHATON – szara – 827 m²;
b) kostka brukowa betonowa gr. 8 cm typu BEHATON – czerwona – 113 m²;
c) obrzeża betonowe o wymiarach 6x20 cm – 1079,00 mb;
d) krawężnik betonowy 15x30x100 cm – 118,30 mb;
e) rury betonowe przepustowe Ø 400 mm – 50,00 mb;
f) ścianki oporowe ze skrzydełkami do rur Ø 400 mm – 14 szt.
3. Opis zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień /CPV/ : 45.23.32.53-7.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie zamieszczona na stronie: www.bip.halinow.pl
6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz wariantowych.
7. Termin realizacji zamówienia : do 15 czerwca 2010 r.
8. Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert. Wadium nie jest wymagane.
9. Warunki udziału w postępowaniu:
1) o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadają wiedzę i doświadczenie zapewniające wykonanie zamówienia i w tym względzie, w okresie ostatnich 5 lat wykonali co najmniej dwie roboty w zakresie budowy chodników, ulic lub placów z kostki brukowej o powierzchni co najmniej po 500 m²;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia;
d) dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w tym dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej.
2) o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp.
10. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu na zasadzie oceny spełnia/nie spełnia
11. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty niżej
wymienione dokumenty:
1) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w ust.9 pkt 1 ogłoszenia (dział VI ust.1pkt 1-4 SIWZ);
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5) wykaz, potwierdzający wykonanie co najmniej dwóch robót w zakresie budowy chodników, ulic lub placów z kostki brukowej o powierzchni co najmniej po 500 m², z podaniem zakresu, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty (np. referencje, opinie) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
6) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności osoba do kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami o posiadaniu wymaganych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, o specjalności drogowej łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą/tymi osobami.
12. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego, w pok. nr 29. Opłata za SIWZ 90 zł.
13. Składanie ofert w siedzibie zamawiającego w biurze podawczym do dnia 02.02.2010r. do godz. 12:00.
14. Kryteria oceny ofert : najniższa cena
15. Nie będzie wykorzystywana aukcja elektroniczna.
16. Zamieszczenie ogłoszenia : obowiązkowe.
17. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11.01.2010r.
Burmistrz Halinowa
(-) Jolanta Damasiewicz