Załatwianie spraw w Urzędzie Miejskim w Halinowie

 

 

 

Sprawy w Urzędzie załatwiane są w terminach określonych zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności Kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej, oraz w oparciu o postanowienia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Halinowie.

Odpowiedzialność za terminowe i prawidłowe załatwianie spraw ponoszą Kierownicy, Naczelnicy  oraz pracownicy zgodnie z ustalonymi zakresami obowiązków.

Sprawy wnoszone do Urzędu są ewidencjonowane w spisach spraw i rejestrach. Poza prowadzeniem teczek, korespondencja przychodząca, wychodząca i wewnętrzna jest ewidencjonowana w elektronicznym systemie obiegu dokumentów.

Zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego organy administracji publicznej obowiązane są załatwić sprawę bez zbędnej zwłoki. Niezwłocznie powinny być załatwiane sprawy, które mogą być rozpatrzone w oparciu  o dowody przedstawione przez stronę łącznie z żądaniem wszczęcia postępowania lub w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi, przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza ten organ. Załatwianie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca od dnia wszczęcia postępowania a sprawy szczególnie skomplikowanej, nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postepowania, zaś w postępowaniu odwoławczym w ciągu miesiąca od dnia otrzymania odwołania.

 

 

                                                                                                                               Sekretarz Halinowa

                                                                                                                               /-/ Robert Grubek 

Wytworzył:
Sekretarz Halinowa -Robert Grubek
Udostępnił:
Beata Matuszewska
(2012-07-27 13:40:54)
Ostatnio zmodyfikował:
Beata Matuszewska
(2012-07-27 14:37:01)