Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Halinów
Herb Halinów

Czwartek 28.12.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Projekt przebudowy ulic w Halinowie, Zagórzu i Budziskach

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Projekt przebudowy ulicy Konopnickiej w Halinowie; Projekt przebudowy ulicy Kościuszki w Halinowie (od ul. Piłsudskiego do ul. Bema); Projekt budowy chodnika przy ulicy Sarniej w Zagórzu i ulicy Kruczej w Budziskach
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Halinowa, ul. Spółdzielcza 1, 05-074 Halinów, woj. mazowieckie, tel. 022 7836020, faks 022 7836107.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.halinow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt przebudowy ulicy Konopnickiej w Halinowie; Projekt przebudowy ulicy Kościuszki w Halinowie (od ul. Piłsudskiego do ul. Bema); Projekt budowy chodnika przy ulicy Sarniej w Zagórzu i ulicy Kruczej w Budziskach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie pozwolenia na budowę i/lub zgłoszenie budowy obiektów budowlanych niewyma-gających pozwolenia na budowę do organu administracji architektoniczno-budowlanej na następujące zadania: 1) zadanie 1- Przebudowa ul. Konopnickiej w Halinowie - z betonowej kostki brukowej jako ciąg pieszo-jezdny ze zjazdami do każdej posesji i odwodnieniem wraz z rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej (od istniejącej sieci do granic posesji - w rozumieniu ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków): a) o szerokości 5 m; b) obramowany krawężnikami betonowymi; c) na pozostałej części pasa drogowego zieleniec; d) włączenie do 2 dróg powiatowych, 2) zadanie 2 - Przebudowa ul. Kościuszki w Halinowie na odcinku od ul. Bema do ul. Piłsudskiego z betonowej kostki brukowej jako ciąg pieszo-jezdny ze zjazdami do każdej posesji i odwodnieniem wraz z rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej (od istniejącej sieci do granic posesji - w rozumieniu ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków): a) o szerokości 5 m; b) obramowany krawężnikami betonowymi; c) na pozostałej części pasa drogowego zieleniec, 3) zadanie 3 - Budowa jednostronnego chodnika przy ul. Sarniej w Zagórzu i ul. Kruczej w Budziskach z betonowej kostki brukowej: a) o szerokości 1,25-2 m; b) odwodnienie powierzchniowe do istniejących rowów przydrożnych; c) włączenie w drogę wojewódzką,.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 50% wartości zamówienia dla każdego zadania.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: 1) do zadania 1 w wysokości 500,00 zł; 2) do zadania 2 w wysokości 300,00 zł; 3) do zadania 3 w wysokości 250,00 zł..

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawcy muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie zapewniające wykonanie zamówienia i w związku z tym, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonali: 1) (dla zadania 1 i 2) co najmniej 2 usługi, polegające na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę lub budowę dróg z betonowej kostki brukowej oraz co najmniej 1 na budowę sieci kanalizacji sanitarnej. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeśli Wykonawca w ramach dwóch usług wykonał 2 dokumentacje projektowe na przebudowę lub budowę dróg łącznie z budową kanalizacji sanitarnej, lub wykonał 2 dokumentacje na budowę lub przebudowę dróg i 1 dokumentację na budowę kanalizacji sanitarnej, 2) (dla zadania 3) co najmniej 2 usługi, polegające na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę/budowę drogi lub chodnika z betonowej kostki brukowej
  • III.3.3) Potencjał techniczny
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują osobą/ami, która/e będzie/dą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia do pełnienia samodzielnej funkcji projektanta w specjalności: a) drogowej; b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz.1623) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - uprawniające do projektowania w zakresie sieci kanalizacji sanitarnych. Warunek wymieniony w pkt a i b dotyczy zadania 1 i 2, a warunek wymieniony w pkt b dotyczy zadania 3. W przypadku składania oferty na trzy zadania, dla spełnienia warunku dysponowania osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia do pełnienia samodzielnej funkcji projektanta w specjalności drogowej, wystarczy dysponowanie jedną osobą z wymaganymi uprawnieniami Warunek
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
    • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
      W wykazie należy wpisać główne usługi, tj. ogranicza się zakres wymaganego wykazu i dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonanie należycie, do usług spełniających warunki Zamawiającego, w ilości niezbędnej do wykazania spełniania tychże warunków czyli opisanych w dziale VII ust.1 pkt 1 i/lub 3 SIWZ;;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zawarte są w istotnych postanowieniach umowy - w załączniku nr 10 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.halinow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Halinowie 05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1, pok. nr 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Halinowie 05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1, biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa ul. Konopnickiej w Halinowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Z betonowej kostki brukowej jako ciąg pieszo-jezdny ze zjazdami do każdej posesji i odwodnieniem wraz z rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej (od istniejącej sieci do granic posesji - w rozumieniu ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków): a) o szerokości 5 m; b) obramowany krawężnikami betonowymi; c) na pozostałej części pasa drogowego zieleniec; d) włączenie do 2 dróg powiatowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa ul. Kościuszki w Halinowie na odcinku od ul. Bema do ul. Piłsudskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Z betonowej kostki brukowej jako ciąg pieszo-jezdny ze zjazdami do każdej posesji i odwodnieniem wraz z rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej (od istniejącej sieci do granic posesji - w rozumieniu ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków): a) o szerokości 5 m; b) obramowany krawężnikami betonowymi; c) na pozostałej części pasa drogowego zieleniec.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa chodnika przy ul. Sarniej w Zagórzu i ul. Kruczej w Budziskach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: z betonowej kostki brukowej, jednostronny: a) o szerokości 1,25-2 m; b) odwodnienie powierzchniowe do istniejących rowów przydrożnych; c) włączenie w drogę wojewódzką.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych

 w dniu 10.06.2013r.

 

Burmistrz

                                                                                              /-/Adam Ciszkowski

 

Wytworzył:
Burmistrz Halinowa - Adam Ciszkowski
(2013-06-10)
Udostępnił:
Robert Zawadzki
(2013-06-10 13:48:43)
Ostatnio zmodyfikował:
Robert Zawadzki
(2013-06-10 14:01:04)
 
 
ilość odwiedzin: 5191124

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X