Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Halinów
Herb Halinów

Czwartek 28.12.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Burmistrz Miasta Halinów ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 60 tys. euro na Remont w Zespole Szkół w Halinowie oraz przystosowanie Szkoły Podstawowej w Chobocie dla osób niepełnosprawnych

Burmistrz Miasta Halinów
05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1,
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 60 tys. euro 
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
( Dz. U. Nr 19, poz.177 ze zm.) na zadanie pod nazwą :

„Remont w Zespole Szkół w Halinowie oraz przystosowanie Szkoły Podstawowej w Chobocie dla osób niepełnosprawnych”

1. Zakres robót remontowych obejmuje :
1) w Zespole Szkół w Halinowie :
- rozbiórka pokrycia z papy na dachu betonowym,
- wywiezienie samochodem samowyładowczych odpadów z rozbiórki (papa, lepik)
- pokrycie dachu papą termozgrzewalna,
- uzupełnienie szlichty cementowej,
- naprawa obróbek blacharskich,
- obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach – kominach
- naprawa instalacji odgromowej, badania
- wymiana stolarki okiennej
2) w Szkole w Chobocie :
- rozbiórka ścianek, elementów betonowych schodów, posadzek, okien drewnianych, parapetów, drzwi wejściowych, chodników
- wywiezienie samochodem samowyładowczych odpadów z rozbiórki
- wymiana stolarki okiennej, parapetów zewnętrznych,
- wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej ,
- montaż daszków stalowych nad drzwiami zewnętrznymi
- uzupełnienie szlichty cementowej ,wylewka samopoziomująca,
- posadzki z płytek ceramicznych i płyt panelowych
- okładzina schodów, podestów - płytki ceramiczne antypoślizgowe, mrozoodporne,
- ścianki działowe z płyt GK
- malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów,
- montaż poręczy i balustrad dla osób niepełnosprawnych
- nawierzchnia z kostki brukowej
- instalacje sanitarne,
- instalacje elektryczne
- wyposażenie
2. Wspólny słownik zamówień (CPV) : 45210000-2 roboty konstrukcyjne i wykończeniowe;
45111200-0 roboty demontażowe; 45233000-9 teren drogi; 45261910-6 naprawa dachów; .
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz wariantowych.
4. Termin realizacji zamówienia do 05-11-2006 r.
5. Wadium 2000,00 zł. Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert
6. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać następujące warunki :
1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
2) dysponuje osobą do kierowania robotami budowlanymi z uprawnieniami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
3)  posiada doświadczenie gwarantujące wykonanie zamówienia i w tym względzie: w okresie ostatnich 5 lat był wykonawcą co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowlane roboty remontowe w tym remont dachów.
8 Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty niżej wymienione dokumenty : 
1) oświadczenie, że spełnia wymogi art. 22 ust.1 -3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 pkt 1-9 i ust.2 pkt 1 i 2 przedmiotowej ustawy;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) uprawnienia budowlane osoby przewidzianej  do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  konstrukcyjno-budowlanej, łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
4) wykaz, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowlane roboty remontowe w tym remont dachów, z podaniem ich zakresu, wartości, dat wykonania i odbiorców (nazwa i adres zamawiającego)
5) co najmniej 2 referencje potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie (o którym mowa w pkt 9.4) zostały należycie wykonane. Z treści referencji musi również wynikać zakres wykonanego zamówienia, kiedy oraz dla kogo roboty były wykonane;
9. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie oceny spełnia/nie spełnia
10. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (nieodpłatnie) można odebrać w siedzibie zamawiającego, w pok. nr 29.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie zamieszczona na stronie:
www.bip.halinow.pl
11. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami :
1) Marian Kwiatkowski, pok 21 tel. 022 783-60-20 w. 143 -  sprawy techniczne,
2) Agata Zalewska,  pok. 29 tel. 022 783-60-20 w. 129 - sprawy proceduralne;
w godz. 10 : 00 – 16 : 00,    fax 783-61-07;   e-mail/
inwestycje@halinow.pl
12. Składanie ofert w siedzibie zamawiającego w biurze podawczym do dnia 27-09-2006 r. do godz. 12 : 00 .
13. Otwarcie ofert nastąpi dnia 27-09-2006 r. o godz. 12 :15, w siedzibie zamawiającego, pok. nr 24.
14. Kryterium oceny ofert : cena za realizację zamówienia  - 100 %.

Burmistrz Miasta Halinów
(-) mgr Jolanta Damasiewicz

Pliki:

Specyfikacja

Załączniki do specyfikacji:

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2-4

Załącznik nr 5

Załżcznik nr 6

Załącznik nr 7

Załącznik nr 8

Załącznik nr 9 - wzór umowy

Wytworzył:
Udostępnił:
Aneta Makowska
(2006-09-19 12:14:59)
Ostatnio zmodyfikował:
Aneta Makowska
(2006-09-19 13:35:26)
 
 
ilość odwiedzin: 5192137

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X