Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Halinów
Herb Halinów

Czwartek 28.12.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Ogłoszenie


Burmistrz Miasta Halinów
05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1,
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 137 tys. euro 
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
( t.j. Dz. U. z 2006r., Nr 164,  poz.1163 ze zm.) na zadanie pod nazwą:

„Zimowe utrzymanie dróg  i ulic w przejezdności na terenie gminy Halinów”

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) będzie zamieszczona na stronie : www.bip.halinow.pl

2. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg  i ulic w przejezdności  na   terenie gminy Halinów w sezonie 2007/2008. Ogółem jest 136 km ulic i dróg gminnych do zimowego utrzymania w przejezdności w tym:
1) w I kolejności odśnieżania wraz posypywaniem mieszanką piaskowo-solną jest 25 km - jezdnia odśnieżona oraz posypana mieszanką piaskowo - solną na całej szerokości;
2) w II kolejności odśnieżania bez posypywania mieszanką piaskowo-solną jest 22,20 km -  jezdnia odśnieżona na całej szerokości;
3) w III kolejności odśnieżania bez posypywania mieszanką piaskowo-solną jest 84,80 km - jezdnia odśnieżona na całej szerokości;
4)  zgłoszonych telefonicznie dróg gminnych do odśnieżenia / nowo powstałych/ planuje się - 4,0 km.
Wspólny słownik zamówień CPV): :  90212000-6 Usługi odśnieżania; 90213000- 3 Usługi usuwania oblodzeń.

3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz wariantowych.

4. Termin realizacji zamówienia :
    1) rozpoczęcie usługi ustala się na dzień 15-11-2007 r.
    2) zakończenie usługi ustala się na dzień 30-03-2008 r.

5. Wadium nie jest wymagane. Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert

6. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki art. 22 ust.1 pkt 1-3, którzy :
   1) wykonali w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej jedną usługę polegającą na zimowym utrzymaniu dróg i ulic w przejezdności,
   2) dysponują niezbędnym sprzętem do realizacji przedmiotowego zamówienia tj. co najmniej trzema pługami i piaskarką.     
     
7.  Spełnianie warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków oraz wymagań dotyczących oferowanych usług, na zasadzie oceny  spełnia/nie spełnia

8. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty  niżej wymienione dokumenty : 
1) oświadczenie, że spełnia warunki zgodnie z art. 22 ust.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 
    publicznego na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-9 i ust.2 pkt  1 i 2 ustawy;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
    upływem terminu składania ofert;
3) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług , z podaniem ich wartości,  dat  wykonania oraz odbiorców. W/w wykaz musi zawierać co najmniej jedną wykonaną usługę polegającą na zimowym
    utrzymaniu dróg i ulic w  przejezdności;
4) co najmniej 1 referencje (dokumenty) potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie (o którym mowa w pkt 3) zostały należycie wykonane. Z treści referencji musi również wynikać rodzaj wykonanego  zamówienia, kiedy oraz dla kogo roboty były
     wykonane;
5) wykaz sprzętu przeznaczonego do realizacji przedmiotowego zamówienia tj. co najmniej trzy pługi i jedną piaskarkę.

9.  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego, w pok. 29. 

10. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są :
      1) Kazimierz Fiedorczyki, pok. 30 tel. 022 783-60-20 w. 130 sprawy techniczne,
      2) Agata Zalewska, pok. 29 tel. 022 783-60-20 w. 129 sprawy procedury;
    w godz. 10 : 00 – 16 : 00,  fax 783-61-07

11. Składanie ofert w siedzibie zamawiającego w biurze podawczym do dnia 31.10.2007 r. do godz. 12 : 00 .

12. Otwarcie ofert nastąpi dnia 31.10.2007 r. o godz. 12 :15  w Urzędzie Miejskim w  Halinowie, w pok. nr 24.

13. Kryteria oceny ofert :  cena za realizację zamówienia  - 100 %.

14. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23.10.2007r.

    Burmistrz Miasta Halinów
    (-) Jolanta Damasiewicz

Wytworzył:
Udostępnił:
Danuta Iliaszuk
(2007-10-23 16:51:09)
Ostatnio zmodyfikował:
Danuta Iliaszuk
(2007-10-23 16:53:41)
 
 
ilość odwiedzin: 5192292

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X