Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Halinów
Herb Halinów

Czwartek 28.12.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Ogłoszenie

Burmistrz Miasta Halinów
05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1,
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 5278000  euro 
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
( t.j. Dz. U. z 2006r., Nr 164,  poz.1163 ze zm.) na zadanie pod nazwą:

„Roboty remontowo budowlane w budynkach komunalnych Gminy Halinów”.

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) będzie zamieszczona na stronie:  www.bip.halinow.pl
2. Przedmiot zamówienia - zakres i lokalizacja robót:
1) Halinów ul. Mickiewicza 23:
           - wymiana stolarki okiennej w 3 lokalach  mieszkalnych wraz z wymianą  parapetów  zewnętrznych .
           -  uzupełnienie elementów i mocowania rur spustowych 
2) Halinów ul. Parkowa 65:
          - wymiana drzwi zewnętrznych (wejściowych do budynku)
          - przemurowanie kominów nad dachem.
3) Brzeziny 3a/b:
          - wymiana stolarki okiennej 3 szt wraz z wymiana parapetów zewnętrznych.  
4) Brzeziny 3d
           - wymiana stolarki okiennej w raz z parapetem zewnętrznym 1 szt
           - wymiana drzwi zewnętrznych – 1 szt
5) Cisie ul. Mostowa 61:
           - malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów
           - malowanie  istniejącej lamperii olejnej z jednokrotnym szpachlowaniem
           - malowanie balustrady schodów
           - lakierowanie poręczy schodów
           - dwustronne malowanie drzwi wejściowych do budynku
           - jednostronne malowanie drzwi wejściowych do lokali
           - malowanie grzejników rurowych
           - malowanie rur stalowych c.o.
6) Cisie ul. Głowna 126:
           - uzupełnienie cokołu fundamentowego budynku od strony płn. zachodniej.
           - uzupełnienie pęknięć fundamentowych.
7) Okuniew ul Stanisławowska 30:
           - wymiana stolarki okiennej w lokalach  nr 1 i 2 – 4 szt
           - wymiana parapetów zewnętrznych 4 szt.
8) Długa Kościelna ul. Powstania Styczniowego 79:
           - uzupełnienie cokołu fundamentowego budynku od strony płd. wschodniej
           - uzupełnienie pęknięć fundamentowych.
           - remont schodów zewnętrznych – 1 szt.
9) Długa Szlachecka ul. Popiełuszki 53:
           - wymiana stolarki okiennej wraz z parapetem zewnętrznym - 2 szt.  w lokalu mieszkalnym na poddaszu.
10) Chobot 50:
           - wymiana drzwi zewnętrznych – 1 szt.
11) Okuniew ul. Rynek 82 :
                - docieplenie wraz z wykonaniem elewacji ściany szczytowej budynku komunalnego ze styropianu gr.10 cm metodą lekką-mokrą.
Wspólny słownik zamówień CPV):
     - 45 45 30 00-7  - roboty remontowe i renowacyjne
     - 45 32 40 00-4  - tynkowanie
     - 45 42 11 00-5  - instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów
     - 45 44 00 00- 3 – roboty malarskie
     - 45 45 00 00-6 – roboty budowlane pozostałe.
     - 45 26 13 20-3  - prace dotyczące obróbek blacharskich oraz kładzenia rynien i rur spustowych
     - 45 43 20 00 -4  - kładzenie i wykładanie podłóg

3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz wariantowych.

4. Termin realizacji zamówienia :
   1)  rozpoczęcie robót  - od dnia podpisania umowy
    2) zakończenie robót : 45 dni od dnia podpisania umowy.
5. Wadium nie jest wymagane. Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert

6. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.  24 ust. 1 pkt 1-9 oraz ust.2 pkt 1 i 2 i spełniający warunki art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy
    Prawo zamówień publicznych, którzy :
  1)  w okresie ostatnich 5 lat byli wykonawcami co najmniej dwóch robót budowlanych  w zakresie robót remontowych,  każda o wartości po co najmniej 40 tys zł.;                                                                                                                                               
   2) dysponują osobą z uprawnieniami budowlanymi do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
7. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków,
    na zasadzie oceny spełnia/nie spełnia.

8. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty  niżej wymienione dokumenty : 
1)  oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz ust.2 pkt 1 i 2 i spełnia warunki art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2)  aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
     upływem terminu składania ofert,
3)  uprawnienia budowlane (  kserokopia dokumentu ) kierownika robót do kierowania robotami budowlanymi, o specjalności konstrukcyjno-budowlanej łącznie z aktualnym
     wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (kserokopia zaświadczenia)
4)  wykaz, potwierdzający wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych  w zakresie,  robót remontowych, każda o wartości po co najmniej  40 tys. zł., z podaniem zakresu,
     wartości, daty  i miejsca wykonania oraz referencje (dokumenty) potwierdzające, że te  dwie roboty zostały wykonane należycie.
9. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać (nieodpłatnie) w siedzibie  Zamawiającego, w pok. nr 20 lub 29. 
10. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są :
      1) Robert Grubek, pok. 20 tel. 022 783-60-20 w. 141 sprawy techniczne,
      2) Agata Zalewska, pok. 29 tel. 022 783-60-20 w. 129 sprawy procedury;
    w godz. 10 : 00 – 16 : 00,  fax 783-61-07

11. Składanie ofert w siedzibie zamawiającego w biurze podawczym do dnia 11.10.2007 r. do godz. 12 : 00 .
12. Otwarcie ofert nastąpi dnia 11.10.2007 r. o godz. 12 :15  w Urzędzie Miejskim 
   w  Halinowie, w pok. nr 24.
13. Kryteria oceny ofert :  cena za realizację zamówienia  - 100 %.
14. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
      w dniu 20.09.2007r.

     Burmistrz Miasta Halinów
    (-) Jolanta Damasiewicz

Wytworzył:
Udostępnił:
Danuta Iliaszuk
(2007-09-20 15:13:06)
Ostatnio zmodyfikował:
Danuta Iliaszuk
(2007-09-20 15:18:16)
 
 
ilość odwiedzin: 5192270

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X