Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Halinów
Herb Halinów

Czwartek 28.12.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Ogłoszenie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Remont dachu łącznika i korytarzy w budynku Zespołu Szkół w Halinowie


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Halinowie , ul. Okuniewska 115, 05-074 Halinów, woj. mazowieckie, tel. 22 783 60 90, faks 22 760 43 16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu łącznika i korytarzy w budynku Zespołu Szkół w Halinowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem wykonania są roboty branży budowlanej polegające na: 1) remoncie pokrycia z papy termozgrzewalnej na łączniku Zespołu Szkół w Halinowie. 2) wymianie podłogi i okna na II piętrze Zespołu Szkół w Halinowie. 3) remoncie powłok malarskich korytarza i łącznika na parterze Zespołu Szkół w Halinowie.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3, 45.43.21.11-5, 45.42.11.32-8, 45.44.20.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie zapewniające wykonanie zamówienia i w tym względzie wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat wykonali co najmniej trzy roboty remontowo-budowlane o wartości nie mniejszej niż 40 tys. zł. brutto każda.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny wpis do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki albo aktualny rejestr handlowy. Wskazane dokumenty będą potwierdzeniem prawa do złożenia podpisu. 2. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w ust.1, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Terminy wykonania przedmiotu umowy ulegną przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: 1) przestojów i opóźnień zawinionych przez zamawiającego, 2) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, 3) wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 4) konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, którego wykonanie będzie warunkiem wykonania niniejszej umowy, 5) konieczności przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz warunkujących prawidłowe wykonanie niniejszej umowy. 2. Zmiany warunków umowy za zgodą każdej ze Stron, w formie pisemnej w postaci aneksu mogą być dokonywane w przypadku: 1) gdy wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy (np. przyczyny techniczne leżące po stronie Zamawiającego), nie wynikające z przyczyn i z zaniedbań którejś ze Stron, a zmiany te są konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, 2) gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, Strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa, 3) zmian formalnych, które nie mają wpływu na zakres zamówienia i rozmiar zobowiązań finansowych Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.halinow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Halinowie, 05-074 Halinów ul. Okuniewska 115 - sekretariat (budek administracyjny, I piętro, pok. nr 16).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2010 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół w Halinowie, 05-074 Halinów ul. Okuniewska 115 - sekretariat (budek administracyjny, I piętro, pok. nr 16).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17.05.2010 - Numer ogłoszenia: 125327.

Dyrektor
Zespołu Szkół w Halinowie
/-/ Ewa Dziumak

Wytworzył:
Udostępnił:
Danuta Iliaszuk
(2010-05-17 13:50:49)
Ostatnio zmodyfikował:
Danuta Iliaszuk
(2010-05-17 13:54:41)
 
 
ilość odwiedzin: 5191885

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X