Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Halinów
Herb Halinów

Czwartek 28.12.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Burmistrz Miasta Halinów ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 60 tys. euro Roboty remontowo-budowlane w budynkach komunalnych w gminie Halinów

Burmistrz Miasta Halinów
05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1,
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 60 tys. euro 
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
( Dz. U. Nr 19, poz.177 ze zm.) na zadanie pod nazwą :

„Roboty remontowo-budowlane w budynkach komunalnych w gminie Halinów”

1. Zakres robót remontowych obejmuje :
1)  roboty demontażowe :
-  rozbiórki: pokrycia z papy, konstrukcji więźby dachowej (deskowanie, krokwie),
-  wywiezienie samochodem samowyładowczych odpadów z rozbiórki ( elementy drewniane, papa asfaltowa, lepik, blacha ocynkowana nienadajaca się do użytku, elementy stolarki okiennej i drzwiowej)
2) roboty konstrukcyjne  wykończeniowe :
- wymiana elementów więźby dachowej i deskowania,
- uzupełnienie ściany z cegły
- naprawa kominów – uzupełnienie tynku i malowanie farbą emulsyjną
- dwukrotne pokrycie dachu papą asfaltową,
- montaż rynien i rur spustowych,
- wymiana obróbek blacharskich,
- wymiana stolarki okiennej
- malowanie farbą olejną krat okiennych
- wymiana stolarki drzwiowej
- wymiana progów drewnianych
2. Wspólny słownik zamówień (CPV) : 45210000-2 roboty konstrukcyjne i wykończeniowe;
    45111200-0 roboty demontażowe; 45261910-6 naprawa dachów
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz wariantowych.
4. Termin realizacji zamówienia do 17-11-2006 r.
5. Wadium nie przewiduje się. Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert
6. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać następujące warunki:
1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
2) dysponuje osobą do kierowania robotami budowlanymi z uprawnieniami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
3)  posiada doświadczenie gwarantujące wykonanie zamówienia i w tym względzie: w okresie ostatnich 5 lat był wykonawcą co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowlane roboty remontowe w tym remont dachów.
8. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty niżej wymienione dokumenty : 
1) oświadczenie, że spełnia wymogi art. 22 ust.1 -3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 pkt 1-9 i ust.2 pkt 1 i 2 przedmiotowej ustawy;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) uprawnienia budowlane osoby przewidzianej  do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  konstrukcyjno-budowlanej, łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
4) wykaz, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowlane roboty remontowe w tym remont dachów, z podaniem ich zakresu, wartości, dat wykonania i odbiorców (nazwa i adres zamawiającego)
5) co najmniej 2 referencje potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie (o którym  mowa w pkt 9.4) zostały należycie wykonane. Z treści referencji musi również wynikać zakres wykonanego zamówienia, kiedy oraz dla kogo roboty były wykonane.
9. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie oceny spełnia/nie spełnia
10. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (nieodpłatnie) można odebrać w siedzibie zamawiającego, w pok. nr 29.
    Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie zamieszczona na stronie:
www.bip.halinow.pl
11. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami :
   1) Robert Grubek, pok 20 tel. 022 783-60-20 w. 141 -  sprawy techniczne,
   2) Agata Zalewska,  pok. 29 tel. 022 783-60-20 w. 129 - sprawy proceduralne;
   w godz. 10 : 00 – 16 : 00,    fax 783-61-07;   e-mail/
inwestycje@halinow.pl
12. Składanie ofert w siedzibie zamawiającego w biurze podawczym do dnia 21-09-2006 r. do godz. 1200 .
13. Otwarcie ofert nastąpi dnia 21-09-2006 r. o godz. 1215,  w siedzibie zamawiającego, pok. nr 24.
14. Kryterium oceny ofert : cena za realizację zamówienia  - 100 %.


 Burmistrz Miasta Halinów
(-) mgr Jolanta Damasiewicz

Pliki:

Specyfikacja

Załączniki do specyfikacji:

Załącznik nr 1 formularz cenowy

Załącznik nr 2 - 4

Załącznik nr 5

Załącznik nr 6 - STWiOR

Załącznik nr 7 - wzór umowy



Wytworzył:
Udostępnił:
Aneta Makowska
(2006-09-13 15:00:54)
Ostatnio zmodyfikował:
Aneta Makowska
(2006-09-13 15:08:39)
 
 
ilość odwiedzin: 5192136

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X