Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Halinów
Herb Halinów

Czwartek 28.12.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Ogłoszenie

Burmistrz Miasta Halinów
05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1,
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 5278000  euro 
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
( t.j. Dz. U. z 2006r., Nr 164,  poz.1163 ze zm.) na zadanie pod nazwą :

„Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach Gminy Halinów”

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w następujących miejscowościach gminy Halinów :
1) Halinów, ul.Powstania Styczniowego – Cisie, ul.Główna – 11 lamp ze słupami + 2 lampy na istniejących słupach,
2) Halinów, ul.Baśniowa –  8 lamp,
3) Hipolitów, ul.Hipolitowska – 5 lamp ze słupami,
4) Hipolitów, ul.Cisowa – 4 lampy,
5) Nowy Konik, przedłużenie ul.Stołecznej w Józefinie – 14 lamp ze słupami.

Wspólny słownik zamówień (CPV) :
45.23.22.10-7 roboty budowlane w zakresie linii napowietrznych;
31.52.00.00-7 lampy i oprawy oświetleniowe.

2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) będzie zamieszczona na stronie: www.bip.halinow.pl
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz wariantowych.
4. Termin realizacji zamówienia :
1) rozpoczęcie robót od wprowadzenia na budowę.
2) czas trwania zamówienia – 42 dni (ze spisaniem protokołu odbioru), licząc od dnia wprowadzenia na budowę.
5. Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert. Wadium nie jest wymagane.
6. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki art. 22 ust.1 ust.1-3 Pzp oraz :
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
2) dysponują osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
3)  posiadają doświadczenie gwarantujące wykonanie zamówienia i w tym względzie: w okresie ostatnich 5 lat byli wykonawcami co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa oświetlenia drogowego.
7. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 8, na zasadzie oceny spełnia/nie spełnia
8. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty niżej wymienione dokumenty : 
1) oświadczenie, że spełnia warunki zgodnie z art. 22 ust.1-3 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-9 i ust.2 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) uprawnienia budowlane osoby przewidzianej  do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,  łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
4) wykaz, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa oświetlenia drogowego, z podaniem ich rodzaju, wartości, dat wykonania i odbiorców  (nazwa i adres zamawiającego );
5) co najmniej 2 referencje (dokumenty) potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie (o którym mowa w pkt 4) zostały należycie wykonane. Z treści referencji musi również wynikać rodzaj wykonanego zamówienia, kiedy oraz dla kogo roboty były wykonane.
9. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego, w pok. nr 29. Cena SIWZ 50 zł. W przypadku odbioru SIWZ osobiście u zamawiającego - płatność na konto : Bank Spółdzielczy w Halinowie nr 88 8019 0000 2001 0200  9959 0001 (można w punkcie kasowym w siedzibie Zamawiającego), a w przypadku  przesłania SIWZ pocztą - płatność za pobraniem przy odbiorze.
10. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami :
     1) Beata Krokowska, pok. 28 tel. 022 783-60-20 w. 142 sprawy techniczne,
     2) Agata Zalewska, pok. 29 tel. 022 783-60-20 w. 129 sprawy procedury.
    w godz. 10 : 00 – 16 : 00,  fax 783-61-07,e-mail :
inwestycje@halinow.pl
11. Składanie ofert w siedzibie zamawiającego w biurze podawczym do dnia 16.10.2007 r. do godz. 12 : 00 .
12. Otwarcie ofert nastąpi dnia 16.10.2007 r. o godz. 12 :15, w siedzibie zamawiającego, pok. nr 24.
13. Kryteria oceny ofert : cena za realizację zamówienia  - 100 %.
14. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24.09.2007r.


Burmistrz Miasta Halinów
(-) Jolanta Damasiewicz


Wytworzył:
Udostępnił:
Aneta Makowska
(2007-09-24 17:32:44)
Ostatnio zmodyfikował:
Aneta Makowska
(2007-09-24 17:33:29)
 
 
ilość odwiedzin: 5192273

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X