Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Halinów
Herb Halinów

Czwartek 28.12.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Ogłoszenie o Zamówieniu na:

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zakup biletów miesięcznych na komunikację regularną na rok szkolny 2016/2017 dla 450 uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Halinów oraz 60 opiekunów uczniów do lat 7
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Halinowa, ul. Spółdzielcza 1, 05-074 Halinów, woj. mazowieckie, tel. 022 7836020, faks 022 7836107.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.halinow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup biletów miesięcznych na komunikację regularną na rok szkolny 2016/2017 dla 450 uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Halinów oraz 60 opiekunów uczniów do lat 7.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług przewozowych tj. przewóz uczniów z terenu Gminy Halinów na zajęcia lekcyjne i odwóz po zajęciach uczniów w oparciu o komunikację regularną - na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2016/2017. Liczba uczniów objętych zamówieniem - 450 oraz 60 opiekunów uczniów do lat 7. Liczby uczniów są wielkościami prognozowanymi i mogą być zmienione w trakcie realizacji zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa biletów miesięcznych w komunikacji regularnej na sieć przewoźnika gwarantującą uczniom dotarcie na zajęcia szkolne i powrót z zajęć.
2. Przewozy będą realizowane na rzecz uczniów uczęszczających do następujących placówek szkolnych:
1) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Halinowie - ul. Okuniewska 115, 05-074 Halinów,
2) Gimnazjum w Halinowie - ul. Okuniewska 115, 05-074 Halinów,
3) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Okuniewie - ul. Szkolna 4, 05-079 Okuniew,
4) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Brzezinach - Brzeziny 3, 05-074 Halinów,
5) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Cisiu - Cisie, ul. Mostowa 61, 05-074 Halinów,
6) Szkoła Podstawowa w Chobocie - Chobot 50, 05-074 Halinów.
3. Przedmiot zamówienia jest realizowany z zachowaniem przepisów art 5 a ustawy z dnia 20 czerwca 1992r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego.
4. Zamawiający przewiduje na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z prawem opcji, dodatkowy zakres wykonywania przedmiotu umowy, polegający na świadczeniu usług, o których mowa w § 1 ust. 1 dowozu uczniów poza termin realizacji zakresu podstawowego, określony w §2, tj. od dnia 1 stycznia 2017 roku do dnia 23 czerwca 2017 roku. 5. Realizacja zakresu usług w terminie przewidzianym prawem opcji uzależniona jest od zmiany terminu wejścia w życie art. 46 ust.1 pkt 1, art. 68 pkt 2 i 3 oraz art.73 pkt 2-8, pkt 10 lit.a i pkt 11 lit. a ustawy z dnia 16 grudnia 2010r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2015r., poz.1440, z późn.zm.) z dnia 1 stycznia 2017r. na dzień 1 stycznia 2018 r.
6. W przypadku zmiany terminu wejścia w życie przepisów, o których mowa w ust. 2, Zamawiający będzie realizował przedmiot umowy objęty prawem opcji, nie dłużej niż do dnia 23 czerwca 2017 roku..

II.1.5)

V

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień nieuzupełniających do 5% wartości zamówieni.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga na etapie składania ofert wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium w wysokości 8 000 złotych wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Bieg terminu ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert..

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawcy muszą wykazać, że posiadają ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym ( Dz.U. 2007r. Nr 125, poz.874 z póź. zm.)
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawcy muszą wykazać, że zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na przewozie dzieci lub młodzieży do szkół o wartości co najmniej 330 000 złotych brutto z wraz z podaniem przedmiotu usługi, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują odpowiednim taborem do przewozu osób w ilości minimum 8 autobusów z datą pierwszej rejestracji nie wcześniej niż 1998r. zapewniającym dzieciom i młodzieży szkolnej przejazd zgodnie z uzgodnionym rozkładem jazdy. Dodatkowo autobusy muszą być wyposażone w system biletu miesięcznego elektronicznego.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawcy muszą wykazać, dysponują 8 kierowcami posiadającymi uprawnienia do transportu drogowego osób wymagane ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym ( Dz.U. z 2013 poz. 4141) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym ( Dz.U. z 2012r. poz 1137 ze zm.)
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawcy muszą wykazać, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 500 000 złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
    • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

  1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - wg. dołączonego do ogłoszenia wzoru. Wzór Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wraz z załącznikami nr 1-5 jest dostępny na stronie internetowej pod adresem www.bip.halinow.pl w zakładce BIP/zamówienia publiczne.

2. Pełnomocnictwo osoby/ osób podpisujących wniosek, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Umocowanie osób podpisujących wniosek do reprezentowania wykonawcy do podpisania wniosku musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do wniosku. Oznacza to, że jeżeli umocowanie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru), to do wniosku należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię umocowania wystawionego na reprezentanta wykonawcy przez osoby do tego uprawnione.
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z ustawą Pzp/jeśli dotyczy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy powinni ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia rozumie się również wspólników spółki cywilnej.
4. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w dziale III ogłoszenia, polega na zasobach tj. wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, sprzęcie innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami na okres korzystania przy wykonaniu zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu w ofercie pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa). Zobowiązanie (dokument) w sprawie oddania do dyspozycji zasobów przez inny podmiot, ma zawierać co najmniej: dane tego podmiotu (co najmniej nazwę, adres), zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem oraz zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Dokumenty składane wraz z wnioskiem, inne niż pełnomocnictwo, mogą być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (z zastrzeżeniem pełnomocnictw, zobowiązań oraz dokumentów podmiotów trzecich).
5. Wniosek oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści, z uwzględnieniem zakresu wymogów w postawionych warunkach udziału w postępowaniu. Zaleca się złożenie Wniosku jak i załączników, na formularzach przygotowanych przez Zamawiającego. 6. Wniosek wraz z załącznikami należy umieścić w zamkniętych kopertach z napisem na kopercie -WNIOSEK do przetargu ograniczonego na zadanie: Zakup biletów miesięcznych na komunikację regularną na rok szkolny 2016/2017 dla 450 uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Halinów oraz 60 opiekunów uczniów do lat 7

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

W przypadku gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5 zamawiający dokona kwalifikacji wykonawców w oparciu o kryterium doświadczenia w następujący sposób. Za każda wykazaną w wykazie usługę (powyżej tych wskazanych w pkt.III 3.2.) wykonawca otrzyma jeden punkt. Aby Zamawiający mógł przyznać punkt za wykonaną usługę musi ona spełniać warunki określone w pkt III. 3.2

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1. Cena - 98
  • 2. Termin płatności - 2

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany przewidziane w SIWZ i w istotnych postanowieniach umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Halinowie 05-074 Halinów, ul. Spółdzielcza 1. Zgodnie z art. 51 ust.4, SIWZ będzie przekazana Wykonawcom mailem, faksem lub pisemnie wraz z zaproszeniem do składania ofert.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Halinowie 05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1, biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

V. Ogłoszenie o zamówieniu zostało ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych

     w dniu 22.07.2016r.

Burmistrz

                                                                                              /-/ Adam Ciszkowski

 

Wytworzył:
Burmistrz Halinowa - Adam Ciszkowski
(2016-07-22)
Udostępnił:
Marcin Kamiński
(2016-07-22 13:42:19)
Ostatnio zmodyfikował:
Marcin Kamiński
(2016-07-22 13:48:06)
 
 
ilość odwiedzin: 5190691

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X