Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Halinów
Herb Halinów

Czwartek 28.12.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Ogłoszenie

logo

Nr sprawy: ZP.271.25.2011

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Przeprowadzenie dodatkowych zajęć z języka angielskiego dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w 15 punktach przedszkolnych na terenie gminy Halinów w ramach projektu POKL.09.01.01-14-005/10 Szansa dla Przedszkolaka

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Halinowa , ul. Spółdzielcza 1, 05-074 Halinów, woj. mazowieckie, tel. 022 7836020, faks 022 7836107.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.halinow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć z języka angielskiego dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w 15 punktach przedszkolnych na terenie gminy Halinów w ramach projektu POKL.09.01.01-14-005/10 Szansa dla Przedszkolaka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi prowadzenia zajęć z języka angielskiego dla dzieci w wieku od 3 do 5 lat w 15 punktach przedszkolnych na terenie Gminy Halinów. Poszczególne punkty znajdują się w przedszkolach publicznych i niepublicznych. Liczba godzin do przeprowadzenia tygodniowo: - 6 godzin w Okuniewie (przedszkole publiczne - 4 godziny, kluby przedszkolaka - 2 godziny) - 3 godziny w Halinowie (przedszkole publiczne) - 2 godziny w Cisiu (przedszkole publiczne -1 godzina, przedszkole niepubliczne - 1 godzina) - 2 godziny w Długiej Kościelnej (przedszkole niepubliczne) - 1 godzina w Brzezinach (przedszkole niepubliczne) - 1 godzina w Chobocie (ośrodek przedszkolny) 2. Zajęcia prowadzone będą od 5 września 2011 roku do 15 czerwca 2014 roku w wymiarze 15 godzin tygodniowo (1 godzina zegarowa w każdym punkcie przedszkolnym) od poniedziałku do piątku: - w 2011 rok - 240 godzin - w 2012 rok - 600 godzin - w 2013 rok - 600 godzin - w 2014 rok - 360 godzin 3. Zajęcia prowadzone będą od poniedziałku do piątku w godzinach poza podstawą programową od 7:00 do 15:00 we wszystkich placówkach przedszkolnych. Wskazana powyżej liczba godzin stanowi maksymalną ilość godzin możliwą do realizacji w ramach niniejszego zamówienia. Liczba ta może ulec zmianie ze względu zdarzenia losowe, których zamawiający na etapie tworzenia SIWZ nie mógł przewidzieć. 4. Zamawiający przez godzinę zajęć rozumie godzinę zegarową czyli 60 min. 5. Gwarantowaną liczbę godzin stanowić będzie 80 % maksymalnej liczby godzin podanej w niniejszym zamówieniu. Zmiana ilości godzin w ramach umowy może różnić się od wartości podanych w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu nie więcej niż o 20% wartości jednej części zamówienia. 6. Do obowiązków wykonawcy należy: a) opracowanie programu zajęć; b) prowadzenie zajęć z języka angielskiego w formie gier, zabaw ruchowych c) wzbudzanie zainteresowania kulturą, obyczajami krajów anglojęzycznych;| d) prowadzenie obserwacji rozwoju dzieci; e) przekazywanie rodzicom na bieżąco informacji o postępach dzieci; f) zamawiający przekaże wykonawcy ramowy harmonogram zajęć z uwzględnieniem godzin zajęć i przerw; g) prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć; h) oznaczenie dokumentacji w ramach prowadzonych zajęć zgodnie z wytycznymi dla promocji w ramach PO KL..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 05.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykażą iż dysponują co najmniej jedną osobą, które posiadają następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe (filologia angielska bądź certyfikat uprawniający do nauki języka angielskiego) b) przygotowanie pedagogiczne pozwalające na nauczanie dzieci w wieku przedszkolnym.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca. 2.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w sytuacji, kiedy nastąpi ustawowa zmiana stawki VAT. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i spowoduje zmianę wynagrodzenia wykonawcy brutto. Kwota netto wynagrodzenia pozostanie bez zmian. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba zmiany nauczyciela. Zmiana taka może być podyktowana zdarzeniem losowym, które uniemożliwia nauczycielowi oprowadzenie zajęć. Zmiana ta wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 2 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie spowoduje wydłużenia terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany wyznaczyć nowego wykładowcę o kwalifikacjach nie gorszych niż wskazany w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.halinow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Halinowie, ul. Spółdzielcza 1, 05 - 074 Halinów, pok. nr 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Halinowie, ul. Spółdzielcza 1, 05 - 074 Halinów, biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest finansowany ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

V. Ogłoszenie o zamówieniu zostało ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19 sierpnia 2011 r. numer ogłoszenia 222801.

 

 

 

Burmistrz Halinowa

/-/ Adam Ciszkowski

Wytworzył:
Udostępnił:
Stefania Markowska
(2011-08-19 15:24:20)
Ostatnio zmodyfikował:
Stefania Markowska
(2011-08-19 15:27:58)
 
 
ilość odwiedzin: 5191725

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X