Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Halinów
Herb Halinów

Czwartek 28.12.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Ogłoszenie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Dokumentacja projektowo-kosztorysowa na przebudowę i remonty ulic

oraz budowę chodnika

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Halinowa,ul. Spółdzielcza 1, 05-074 Halinów, woj. mazowieckie, tel. 022 7836020, faks 022 7836107.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.halinow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokumentacja projektowo-kosztorysowa na przebudowę i remonty ulic oraz budowę chodnika.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na następujące zadania:

 1) Zadanie 1 , pn. Budowa chodnika przy ul. Piłsudskiego w Halinowie od ul. Paderewskiego do ul. Dąbrowskiego, w następującym zakresie: Budowa chodnika na odcinku od ul. Paderewskiego do ul. Dąbrowskiego (przedłużenie istniejącego) - z betonowej kostki brukowej z odwodnieniem i częściowym zakryciem rowu ;

2) Zadanie 2 , pn. Przebudowa ul. Pułaskiego w Halinowie i w Długiej Kościelnej oraz budowa sieci kanalizacyjnej, w następującym zakresie:                                                    
a) przebudowa ul. Pułaskiego w Halinowie i przedłużenie w Długiej Kościelnej z betonowej kostki brukowej - jako pas pieszo-jezdny wraz z odwodnieniem i ewentualną budową kanału technologicznego oraz z budową parkingu na wysokości obiektów szkolnych (z możliwością wykorzystania terenów szkolnych),                                                             
b) budowa kanalizacji sanitarnej na brakującym odcinku, w rozumieniu ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków;

3) Zadanie 3, pn. Remont nawierzchni ul. Warszawskiej w Długiej Szlacheckiej, w następującym zakresie: Remont nawierzchni ul. Warszawskiej w Długiej Szlacheckiej wraz  z odwodnieniem jezdni - nakładka asfaltowa (nawiązanie do projektu przebudowy ul. Narutowicza w Sulejówku) ;

4) Zadanie 4, pn. Remont nawierzchni ul. Hipolitowskiej w Hipolitowie, w następującym zakresie: Remont nawierzchni ul. Hipolitowskiej w Hipolitowie - nakładka asfaltowa wraz  z odwodnieniem w pasie drogowym; budowa chodnika na brakującym odcinku ul. Hipolito-wskiej; budowa połączenia ul. Hipolitowskiej z ul. Jasną w Józefinie ;.

II.1.4) Czy (CPV): 74.23.20.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Zakończenie: 10.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:                                                                                                             
1) do zadania 1 w wysokości 500,00 zł; 2) do zadania 2 w wysokości 800,00 zł;                                       
3) do zadania 3 w wysokości 250,00 zł; 4) do zadania 4 w wysokości 300,00 zł..

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawcy muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie zapewniające wykonanie zamówienia i w związku z tym, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, zrealizowali co najmniej 2 usługi, polegające na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę/budowę drogi lub chodnika

III.3.3) Potencjał techniczny

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia samodzielnej funkcji projektanta w specjalności drogowej

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zawarte są w istotnych postanowieniach umowy - w załączniku nr 8 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.halinow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Miejski w Halinowie 05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1, pok. nr 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Halinowie 05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1, biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

VI. Ogłoszenie o zamówieniu zostało ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23.02.2012r.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont nawierzchni ul. Warszawskiej w Długiej Szlacheckiej.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni ul. Warszawskiej w Długiej Szlacheckiej wraz z odwodnieniem jezdni - nakładka asfaltowa (nawiązanie do projektu przebudowy ul. Narutowicza w Sulejówku).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



Burmistrz
/-/ Adam Ciszkowski




 

Wytworzył:
Główny Specjalista ds. zamówień publicznych - Agata Zalewska
Udostępnił:
Dorota Górska
(2012-04-13 12:52:45)
Ostatnio zmodyfikował:
Dorota Górska
(2012-04-13 13:20:42)
 
 
ilość odwiedzin: 5191321

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X