Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Halinów
Herb Halinów

Czwartek 28.12.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Ogłoszenie

Burmistrz Miasta Halinów
05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1,
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 130000  euro 
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
( t.j. Dz. U. z 2006r., Nr 164,  poz.1163 ze zm.) na zadanie pod nazwą:

„Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno -pompowym w miejscowości Okuniew Gmina Halinów”

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) będzie zamieszczona na stronie: www.bip.halinow.pl
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej sieci kanalizacji sanitarnej  na zakres:
1)    sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 200-315 mm,
    - dł. 11 000 mb.
2)    kolektor tłoczny od pompowni głównej do oczyszczalni - dł. 1 200 mb.
3)    sieci tłoczne kanalizacji sanitarnej o średnicy 80-150 mm,
    - dł. 1 200 mb.
4)    pompownie sieciowe śr. 1500 - kpl. 7
5)    pompownie lokalne śr. 1200 - kpl. 3
6)    przyłącza do granicy posesji tylko od sieci w drodze wojewódzkiej - szt. 60
Wspólny słownik zamówień CPV): 74.23.20.00-4 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz wariantowych.
4. Termin realizacji zamówienia :
1)    termin rozpoczęcia prac od dnia podpisania umowy
2)    termin zakończenia przedmiotu umowy: 30-04-2008 r.
5. Wadium w wysokości 4000,00 zł. Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert
6. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i.2 ustawy, którzy :
1)     posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
2)     dysponują osobami z uprawnieniami projektowymi do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego w specjalności:
           - instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych,
            - drogowej,
            - instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych,
3)      posiadają doświadczenie gwarantujące wykonanie zamówienia i w tym względzie: w okresie ostatnich 3 lat byli wykonawcą co najmniej  dwóch dokumentacji projektowych  kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-pompowym o dł. minimum po 3 km.
7. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków, na zasadzie oceny spełnia/nie spełnia.
8. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty niżej wymienione dokumenty : 
1)    oświadczenie, że     spełnia warunki zgodnie z art. 22 ust.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-9 i ust.2 pkt  1 i 2 ustawy;
2)    aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3)    uprawnienia projektowe osób przewidzianych do wykonywania zamówienia w specjalnościach :
        a) instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych,
        b) drogowej,
        c) instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych, łącznie z aktualnymi wpisami na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
4)    wykaz, potwierdzający wykonanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej  dwóch dokumentacji projektowych  kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-pompowym o  dł. minimum po co najmniej 3 km z podaniem ich zakresu, wartości, dat wykonania  i odbiorców (nazwa i adres zamawiającego );
5     co najmniej 2 referencje potwierdzające, że prace wymienione w wykazie (o którym mowa w pkt 4) zostały należycie wykonane. Z treści referencji musi również wynikać zakres wykonanego zamówienia, kiedy oraz dla kogo dokumentacja była wykonana.
9. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego, w pok. 29. 
10. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są :
    1) Marian Kwiatkowski, pok. 21 tel. 022 783-60-20 w. 143 sprawy techniczne,
    2) Agata Zalewska, pok. 29 tel. 022 783-60-20 w. 129 sprawy procedury;
    w godz. 10 : 00 – 16 : 00,  fax 783-61-07
11. Składanie ofert w siedzibie zamawiającego w biurze podawczym do dnia 06.09.2007 r. do godz. 12 : 00 .
12. Otwarcie ofert nastąpi dnia 06.09.2007 r. o godz. 12 :15  w Urzędzie Miejskim w  Halinowie, w pok. nr 24.
13. Kryteria oceny ofert :  cena za realizację zamówienia  - 100 %.
14. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.08.2007r.

Z up. Burmistrza
/-/ Andrzej Machowski
Zastępca Burmistrza
Wytworzył:
Udostępnił:
Aneta Makowska
(2007-08-22 14:57:58)
Ostatnio zmodyfikował:
Aneta Makowska
(2007-08-22 14:59:22)
 
 
ilość odwiedzin: 5192263

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X