Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Halinów
Herb Halinów

Czwartek 28.12.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Ogłoszenie

przedszkolak

                                                                                                                                           

Nr postępowania nadany przez Zamawiającego: ZP.271.25.2013

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

X   Zamieszczanie obowiązkowe

 Zamieszczanie nieobowiązkowe

 

Ogłoszenie dotyczy:

X  Zamówienia publicznego

 Zawarcia umowy ramowej

 Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa i adres

Nazwa: GMINA HALINÓW

Adres pocztowy: Ul. SPÓŁDZIELCZA 1

Miejscowość: Halinów

Kod pocztowy:05-074

Województwo: MAZOWIECKIE

Tel.: 0 22 783-60-20 wew. 124

Faks: 0 22 783-61-07

Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada): www.halinow.pl

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy):  nie dotyczy

 

I.2) Rodzaj zamawiającego

 Administracja rządowa centralna                                      

 Uczelnia publiczna

 Administracja rządowa terenowa                                      

 Instytucja ubezpieczenia społecznego i  zdrowotnego  

X  Administracja samorządowa

 Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

 Podmiot prawa publicznego      

 Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał              

 Inny (proszę określić):          

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

„Dostawa materiałów piśmienniczych, materiałów biurowych i papieru xero na potrzeby projektu „Szansa dla Przedszkolaka” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach", Działanie 9.1"Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty", Poddziałanie 9.1.1 „Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej", Projekt nr POKL.09.01.01-14-005/10 prowadzonego przez Gminę Halinów z podziałem na zadania:

 

Zadanie 1. materiały piśmiennicze

Zadanie 2.  materiały biurowe i papier xero

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia

  Roboty budowlane                  

X    Dostawy                                 

  Usługi          

II.1.3)

 przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów piśmienniczych, materiałów biurowych i papieru xero na potrzeby projektu „Szansa dla Przedszkolaka” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach", Działanie 9.1"Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty", Poddziałanie 9.1.1 „Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej", Projekt nr POKL.09.01.01-14-005/10 prowadzonego przez Gminę Halinów z podziałem na zadania:

adanie 1. materiały piśmiennicze

Zadanie 2.  materiały biurowe i papier xero

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:

- załącznik nr 1a do SIWZ dla Zadania 1, załącznik nr 1b do SIWZ dla Zadania 2,

- formularz cenowy stanowiący załącznik nr 3a do SIWZ dla Zadania 1,  załącznik nr 3b do SIWZ dla Zadania 2,

- wzór umowy stanowiący załącznik nr 8a do SIWZ dla Zadania 1,  załącznik nr 8b do SIWZ dla Zadania 2 .

Zastrzega się, że Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przedmiotu zamówienia we wskazane przez Zamawiającego miejsce realizacji projektu „Szansa dla Przedszkolaka” tj. do Klubu Przedszkolaka w Długiej Szlacheckiej, ul. Popiełuszki 53, 05-074 Długa Szlachecka.

Termin realizacji zamówienia wyznacza się od dnia podpisania umowy do dnia 11.08.2013 r.

Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczone materiały biurowe, piśmiennicze i papier  – zgodnie z gwarancjami udzielonymi przez producentów jednak nie krótszy niż 12 miesięcy od daty odbioru dostawy. Okres rękojmi rozszerza się odpowiednio do okresu gwarancji.

II.1.5)

 przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających              
(dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego)

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających: Nie dotyczy

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Słownik główny

CPV 30.19.00.00-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe

Dodatkowe przedmioty

CPV 30.19.76.42-8 Papier fotokopiujący i kserograficzny

CPV 30.19.20.00-1 Wyroby biurowe

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (jeżeli dotyczy):

tak X    nie 

liczba części: 2  

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (jeżeli dotyczy):      

tak      nie X

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania

data zakończenia:  11/08/2013

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy): Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III. 2) ZALICZKI

 przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia          

III. 3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 3)

III. 3. 1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania       

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 

Nie dotyczy

III. 3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 

Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał (tj. zakończył) co najmniej jedno zamówienie na dostawę materiałów biurowych lub piśmienniczych o wartości nie mniejszej niż

a) Zadanie 1) -  10.000,00 złotych brutto.

b) Zadanie 2) -  2.000,00 złotych brutto.

Uwaga!!!

W przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na dwa Zadania, za spełnianie warunku uzna się uzna się jednokrotne wykazanie w powyższym okresie wykonaniem (tj. zakończeniem) co najmniej jednego zamówienia obejmującego swym zakresem dostawę materiałów biurowych lub piśmienniczych o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 złotych brutto co będzie potwierdzeniem spełniania warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt. 7.2.1. Zarówno dla Zadania 1 jak i Zadania 2.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie „1” lub „0”, zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu oraz dokumentach wyszczególnionych w pkt III.4.1) Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

III.3.3) Potencjał technicz­ny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 

Nie dotyczy

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 

Nie dotyczy

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa   

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 

 Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,

głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo

wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest

krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na

rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

   oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

  aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

 lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM  - nie dotyczy

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć5): nie dotyczy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.  W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu – innego/ych podmiotu/ów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim/i stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

2.  Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt III.4.2) Ogłoszenia tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3.1.Oświadczenie wymienione w pkt III. 4.1.) Ogłoszenia w zakresie: art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólnie (podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, tj. uprawnionych ich przedstawicieli lub przez umocowanego Pełnomocnika), potwierdzając iż określone przez Zamawiającego warunki spełniają razem.

2.2. Dokumenty wymienione w pkt III.4.1) Ogłoszenia winien przedłożyć jeden albo więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tak aby potwierdzić łączne spełnianie warunku, którego dotyczy.

3.3. Oświadczenie wymienione w pkt III.4.2.) Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna, tak aby samodzielnie potwierdzić brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza aby niniejszy dokument został złożony wspólnie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, lecz w takiej sytuacji na niniejszym dokumencie wymagany jest podpis każdego uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia.

3.4. Dokument wymieniony w pkt III.4.2.) Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna, tak aby samodzielnie potwierdzić brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.

3.5. Dokument odpowiedni o którym mowa w pkt III.4.4.) Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna tak aby samodzielnie potwierdzić brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

nie X

tak    -  należy przedłożyć   nie należy przedkładać  oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego – jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

X  Przetarg nieograniczony   

 Przetarg ograniczony    

 Negocjacje z ogłoszeniem

 Dialog konkurencyjny      

 Licytacja elektroniczna     

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców 

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

Najniższa cena                                                          X

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie           

Kryteria CENA

Znaczenie 100

IV.2.2)

 przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna

adres strony, na której będzie prowadzona: Nie dotyczy

IV. 3) ZMIANA UMOWY

 przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W odniesieniu do art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie:

a)     terminu realizacji zamówienia pod warunkiem, ze zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności:

-          siły wyższej, w szczególności takiej jak klęski żywiołowe

-          działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron

b)     osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją umowy w szczególności z powodu zdarzeń losowych takich jak. np. choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy

c)     zmniejszenia wynagrodzenia z tego powodu, że wykonanie części zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy lub z powodu rezygnacji z wykonania części zamówienia.

d)     zamiany technologii produkcji produktu dostawy w wyniku której zaoferowany przez wykonawcę produkt/materiał  jest niedostępny.

IV.4) Informacje administracyjne

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.halinow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

- osobiście w Urzędzie Gminy Halinów, 05-074 Halinów, ul. Spółdzielcza 1 u Pani Martyny Kozieł – Koordynatora projektu.

IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy): Nie dotyczy

IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy)

Data:  19/07/2013   (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina: 13:30

Miejsce: Siedziba Zamawiającego - w biurze podawczym przy ul. Spółdzielczej 1, 05-074 Halinów.

IV.4.5) Termin związania ofertą

Do: // (dd/mm/rrrr)

lub

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy): Nie dotyczy

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): Nie dotyczy

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy):Nie dotyczy

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy): Nie dotyczy

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania (jeżeli dotyczy):

Licytacja jednoetapowa                 czas trwania:____________________________

Licytacja wieloetapowa  

etap nr                                                 czas trwania etapu

  wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu                       

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału  w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Data:  //   (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina:      

Miejsce: Nie dotyczy

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

IV.4.14) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykona­nia umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):Nie dotyczy

IV.4.15) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):Nie dotyczy

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej  (jeżeli dotyczy): projekt Szansa dla Przedszkolaka realizowany jest przez Gminę Halinów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, Projekt nr POKL.09.01.01-14-005/10.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

 tak      nie X

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu .../07/2013

 

 


 

 

 

Wytworzył:
Burmistrz Halinowa - Adam Ciszkowski
(2013-07-11)
Udostępnił:
Dorota Górska
(2013-07-11 21:02:25)
Ostatnio zmodyfikował:
Dorota Górska
(2013-07-11 21:15:16)
 
 
ilość odwiedzin: 5191148

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X