Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Halinów
Herb Halinów

Czwartek 28.12.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Ogłoszenie

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Dowożenie niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Halinów
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Halinowa,
ul. Spółdzielcza 1, 05-074 Halinów, woj. mazowieckie, tel. 022 7836020, faks 022 7836107.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.halinow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowożenie niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Halinów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje dowożenie i odwożenie uczniów niepełnosprawnych (w tym na wózkach inwalidzkich), zamieszkałych na terenie gminy Halinów wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu:
1) 10 uczniów - do i z:
a) Instytutu Głuchoniemych w Warszawie, Pl. Trzech Krzyży 4/6;
b) Szkoły Podstawowej Specjalnej oraz Gimnazjum nr 68 w Warszawie ul. Tarchomińska 4; c) Zespołu Szkół Specjalnych Nr 90 w Warszawie ul. Kordeckiego 54;
d) Zespołu Szkół Specjalnych Nr 95 w Warszawie ul. Hafciarska 80/86;
e) Zespołu Szkół Specjalnych Nr 91 w Warszawie ul. Weterynaryjna 3;
f) Zespół Szkół Nr 2 z oddz. integracyjnymi w Sulejówku ul. Okuniewska 2,
2) 1 uczeń - do i z Gimnazjum Specjalnego nr 151 w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym dla dzieci słabowidzących nr 8 w Warszawie ul. Koźmińska 7 (1 raz w tygodniu dowóz z domu do szkoły i 1 raz w tygodniu ze szkoły do domu),
3) 1 uczeń - do i z Instytutu Głuchoniemych w Warszawie, Pl. Trzech Krzyży 4/6 (dowożony do szkoły indywidualnie, odwożony do domu transportem zbiorowym),
4) 7 uczniów - do i z Zespołu Szkół Specjalnych w Ignacowie, Ignaców 8 05-300 Mińsk Mazowiecki,
5) 4 uczniów - do i z Zespołu Szkół Specjalnych w Ignacowie, Ignaców 8 05-300 Mińsk Mazowiecki (1 raz w tygodniu dowóz z domu do szkoły i 1 raz w tygodniu ze szkoły do domu).


II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.34.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
         Zakończenie: 22.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawcy muszą wykazać, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,  jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, a w tym zakresie posiadają zezwolenie na wykonywanie krajowego przewozu osób (licencję),
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawcy muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie, a w tym zakresie zrealizowali z należytą starannością, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi wykonywane w sposób ciągły przez okres, co najmniej 4 miesięcy każda, obejmujące przewóz osób niepełnosprawnych, o łącznej wartości minimum 100000,00 zł brutto
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, a w tym zakresie dysponują dopuszczonymi do ruchu co najmniej trzema samochodami do przewozu osób odpowiednio oznakowanymi, przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, z aktualnymi badaniami technicznymi oraz ubezpieczeniem OC i NW, w tym, co najmniej jednym samochodem wyposażonym w rampę lub windę i pasy do mocowania wózków
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w tym zakresie dysponują co najmniej trzema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - sprawować opiekę nad uczniami, posiadającymi przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy (kierowca nie może być jednocześnie osobą do sprawowania opieki).
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
    • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
      W ww. wykazie należy wpisać główne usługi, tj. ogranicza się zakres wymaganego wykazu i dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonanie należycie, do usług spełniających warunki Zamawiającego, w ilości niezbędnej do wykazania spełniania tychże warunków czyli opisanych w dziale VIII ust.1 pkt 2 SIWZ.;
    • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika ze złożonego w ofercie dokumentu, Wykonawca musi dołączyć do oferty dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty. 2) w przypadku składania oferty przez dwa lub więcej podmioty, zgodnie z art. 23 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawcy ubiegający się wspólnie, muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania wszystkich podmiotów w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ustanowienie pełnomocnictwa musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania poszczególnych wykonawców na zewnątrz i złożone w ofercie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zawarte są w istotnych postanowieniach umowy - w załączniku nr 8 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.halinow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Halinowie, 05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1, pok. nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Halinowie, 05-074 Halinów,
ul. Spółdzielcza 1 - biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

V. Ogłoszenie o zamówieniu zostało ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych
     w dniu 04.11.2014r.

 

Z-up. Burmistrza
  Zastępca Burmistrza

                                                                                                      /-/Adam Sekmistrz

 

 

Wytworzył:
Zastępca Burmistrza - Adam Sekmistrz
(2014-11-04)
Udostępnił:
Dorota Górska
(2014-11-04 16:10:39)
Ostatnio zmodyfikował:
Dorota Górska
(2014-11-04 16:12:48)
 
 
ilość odwiedzin: 5190947

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X