Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Halinów
Herb Halinów

Czwartek 28.12.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Dostawa materiałów biurowych, piśmienniczych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych (tonerów) do wielofunkcyjnych urządzeń biurowych na potrzeby projektu Szansa dla Przedszkolaka

logo

Projekt „Szansa dla Przedszkolaka” POKL.09.01.01-14-005/10
współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego

 


Nr postępowania nadany przez Zamawiającego: ZP.271.9.2012 
 

 

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

 

 

X          Zamieszczanie obowiązkowe

        Zamieszczanie nieobowiązkowe

 

Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego     X                             

Zamówień objętych dynamicznym systemem zakupów  

Zawarcia umowy ramowej                          

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?

Tak X Numer ogłoszenia w BZP: 124868 – 2012 z dnia 19.04.2012    nie   

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia?

 

Tak      nie X

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 I.1) Nazwa i adres

 

Nazwa:

GMINA HALINÓW, Adres pocztowy: Ul. SPÓŁDZIELCZA 1

Miejscowość: Halinów Kod pocztowy:05-074 Województwo: MAZOWIECKIE

Tel.:0-22 783-60-20 wew. 124 Faks: 0-22 783-61-07

I.2) Rodzaj zamawiającego SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA  

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Dostawa materiałów biurowych, piśmienniczych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych (tonerów) do wielofunkcyjnych urządzeń biurowych na potrzeby projektu Szansa dla Przedszkolaka realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, Projekt nr POKL.09.01.01-14-005/10 prowadzonego przez Gminę Halinów z podziałem na zadania:

Zadanie 1. materiały biurowe, piśmiennicze i papier

Zadanie 2. materiały eksploatacyjne (tonery) do urządzeń biurowych

II.2) Rodzaj zamówienia:      Roboty budowlane      Dostawy X       Usługi     

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych, piśmienniczych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych (tonerów) do wielofunkcyjnych urządzeń biurowych na potrzeby projektu Szansa dla Przedszkolaka realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, Projekt nr POKL.09.01.01-14-005/10 prowadzonego przez Gminę Halinów
z podziałem na zadania:

Zadanie 1. materiały biurowe, piśmiennicze i papier

Zadanie 2. materiały eksploatacyjne (tonery) do urządzeń biurowych 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:

-załącznik nr 1 do SIWZ,

-formularz cenowy stanowiący załącznik nr 3a do SIWZ dla Zadania 1 oraz załącznik nr 3b do SIWZ dla Zadania 2,

- wzór umowy stanowiący załącznik nr 7a do SIWZ dla Zadania 1 oraz załącznik nr 7b do SIWZ dla Zadania 2.

Istotne postanowienia umowy oraz kary umowne zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 7a do SIWZ dla Zadania 1 oraz załącznik nr 7b do SIWZ dla Zadania 2.    

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Słownik główny

Główny przedmiot

CPV 30.19.00.00-7
Dodatkowe przedmioty

CPV 30.12.51.10-5

CPV 30.19.76.42-8

CPV 30.19.20.00-1
SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) tryb udzielenia zamówienia

X Przetarg nieograniczony    

 Przetarg ograniczony          

 Negocjacje z ogłoszeniem 

 Dialog konkurencyjny         

 Negocjacje bez ogłoszenia

 Zamówienie z wolnej ręki

 Zapytanie o cenę

 Licytacja elektroniczna

III.2) Informacje administracyjne

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak  X wskazać projekt/program: nie  Szansa dla Przedszkolakarealizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, Projekt nr POKL.09.01.01-14-005/10 

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 

Część Nr 2 Nazwa (jeżeli dotyczy): Dostawa materiałów biurowych, piśmienniczych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych (tonerów) do wielofunkcyjnych urządzeń biurowych na potrzeby projektu Szansa dla Przedszkolaka realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, Projekt nr POKL.09.01.01-14-005/10 prowadzonego przez Gminę Halinów
z podziałem na zadania:

Zadanie 2. materiały eksploatacyjne (tonery) do urządzeń biurowych

IV.1) Data udzielenia zamówienia: 14/05/2012 (dd/mm/rrrr)

IV.2) Liczba otrzymanych ofert:5

IV.3) Liczba odrzuconych ofert: 2

IV.4) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia2)

Nazwa:„INV MEDIA” Jakub Migas

Adres pocztowy: ul. Dworkowa1A/46,

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 00-784

Kraj/województwo: mazowieckie

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT)3)

Wartość: 6.097,56

Waluta: PLN

IV.6) Informacja O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty­­­­­­­­­­­­­­4) 5.930,00

Oferta z najniższą ceną5) 5.930,00/ Oferta z najwyższą ceną5) 11.844,90

Waluta: PLN
 
 
Burmistrz
/-/ Adam Ciszkowski

 

 

 

Wytworzył:
Koordynator projektu \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Udostępnił:
Dorota Górska
(2012-05-25 12:05:52)
Ostatnio zmodyfikował:
Dorota Górska
(2012-05-25 12:31:39)
 
 
ilość odwiedzin: 5192513

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X