Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Halinów
Herb Halinów

Czwartek 28.12.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Burmistrz Miasta Halinów ogłasza przetarg nieograniczony powyżej 60 tyś. euro na \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Burmistrz Miasta Halinów
05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1,
ogłasza przetarg nieograniczony powyżej 60 tys. euro
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
( Dz. U. Nr 19, poz.177 ze zm.) na zadanie pod nazwą :

„Budowa hali sportowej w Halinowie – etap I”
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) będzie zamieszczona na stronie:
www.bip.halinow.pl
2. Przedmiotem zamówienia jest budowa hali sportowej wraz z zapleczem socjalnym – stan surowy zamknięty i finansowanie wykonanej inwestycji ze środków Wykonawcy zgodnie z wytycznymi w ust. 6 pkt 4 ogłoszenia oraz w SIWZ.

Zamówienie obejmuje wykonanie kompletnego obiektu – stan surowy zamknięty - zgodnie z przedmiarem robót i dokumentacją projektową, a następnie umożliwienie Gminie spłaty wykonanej inwestycji w ratach przez okres 25 miesięcy od zakończenia inwestycji – odebrania jej protokółem odbioru robót.

Wspólny słownik zamówień (CPV) : 45212222-8

3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz wariantowych.

4. Termin realizacji zamówienia do 30.11.2006 r.

5. Wadium 15000,00 zł. Termin związania ofertą 60 dni od terminu składania ofert

6. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w tym :
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
2) dysponują osobą z uprawnieniami do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
3) w okresie ostatnich 5 lat byli wykonawcami co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia ( np. sale gimnastyczne, hale sportowe, hale widowiskowo-sportowe) – w stanie surowym o wartości po co najmniej 1,5 mln zł, lub wybudowanie tych obiektów w pełnym zakresie (łącznie ze stanem surowym) o wartości po co najmniej 3,5 mln zł.
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie i w tym względzie :
a) posiadają możliwość sfinansowania wykonanej inwestycji i umożliwią jej spłatę przez okres 25 miesięcy i w związku z tym Zamawiający oświadcza, że :
- spłaty będą realizowane w ratach miesięcznych maksymalnie przez okres 25 miesięcy;
- system spłaty : stała rata kapitałowa; odsetki wyłącznie od kapitału niespłaconego; naliczanie odsetek wyłącznie na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 1 M – bez marży; możliwość wcześniejszej spłaty,
- Zamawiający wyraża zgodę na cesję wierzytelności na rzecz instytucji finansującej inwestycję;
- rozliczenie za wykonanie robót fakturą za cały zakres robót,
b) w celu bieżącego finansowania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości 1,5 mln zł.

7. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty niżej wymienione dokumenty :
1) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że spełnia wymogi art.24 ust.1 pkt 1-9 przedmiotowej ustawy;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4) zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
7) uprawnienia budowlane osoby przewidzianej do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
8) wykaz, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (np. sale gimnastyczne, hale sportowe, hale widowiskowo-sportowe) – w stanie surowym o wartości po co najmniej 1,5 mln zł, lub wybudowanie tych obiektów w pełnym zakresie (łącznie ze stanem surowym) o wartości po co najmniej 3,5 mln zł., z podaniem ich zakresu, wartości, dat wykonania i odbiorców (nazwa i adres zamawiającego ) - załącznik nr 3 do SIWZ;
9) co najmniej 2 referencje potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie (o którym mowa w pkt 8) zostały należycie wykonane. Z treści referencji musi również wynikać zakres wykonanego zamówienia, kiedy oraz dla kogo roboty były wykonane;
10) informację banku obsługującego wykonawcę, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 1,5 mln zł. lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 1,5 mln zł. Z informacji ma jednoznacznie wynikać wielkość środków finansowych lub zdolności kredytowej. Zdolność kredytowa musi być bezwarunkowa;
11) w przypadku wykonawców korzystających z kredytu dokument (np.: zaświadczenie, oświadczenie, umowa wstępna lub promesa ) instytucji finansującej wskazujący na sfinansowanie wykonanych robót z możliwością ich spłaty na warunkach określonych w ust.6 pkt 4 ogłoszenia.

8. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie oceny spełnia/nie spełnia

9. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego, w pok. nr 29 lub 21. Cena SIWZ 190,00 zł.
W przypadku odbioru SIWZ osobiście u zamawiającego - płatność w kasie Urzędu lub na konto w Banku Pekao S.A. I Oddział w Mińsku Mazowieckim nr 651240270211110000 30414811, a w przypadku przesłania SIWZ pocztą - płatność za pobraniem przy odbiorze.

10. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami :
1) Marian Kwiatkowski, pok 21 tel. 022 783-60-20 w. 144 - sprawy techniczne,
2) Agata Zalewska, pok. 29 tel. 022 783-60-20 w. 129 - sprawy proceduralne;
w godz. 10 : 00 – 16 : 00, fax 783-61-07; e-mail/
inwestycje@halinow.pl

11. Składanie ofert w siedzibie zamawiającego w biurze podawczym do dnia 29.06.2006 r. do godz. 12 : 00 .

12. Otwarcie ofert nastąpi dnia 29.06.2006 r. o godz. 12 :15 , w siedzibie zamawiającego, pok. nr 24.

13. Kryteria oceny ofert : cena za realizację zamówienia - 100 %.

14. Ogłoszenie zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 29 maja 2006r.


Burmistrz Miasta Halinów
(-) Jolanta Damasiewicz

Pliki:

1. Specyfikacja

2. Załącznik nr 1-4

3. Załącznik nr 5 - przedmiar robót

4. Załącznik nr 6 - wzór umowy

5. Szczegółowa specyfikacja tachniczna

6. Dokumentacja projektowa

Część I str. 1-42
Część I str. 43
Część I str. 44
Część I str. 45
Część I str. 46
Część I str. 47
Część I str. 48
Część I str. 49
Część I str. 50
Część I str. 51
Część I str. 52
Część I str. 53
Część I str. 54
Część I str. 55
Część I str. 56
Część I str. 57
Część I str. 58
Część I str. 59-63
Część I str. 64

Część II str. 65-83
Część II str. 84
Część II str. 85
Część II str. 86
Część II str. 87
Część II str. 88
Część II str. 89
Część II str. 90-91

Część III str. 92-100
Część III str. 101
Część III str. 102
Część III str. 103
Część III str. 104
Część III str. 105
Część III str. 106
Część III str. 107
Część III str. 108
Część III str. 109
Część III str. 110-114

Wytworzył:
Udostępnił:
Aneta Makowska
(2006-05-29 18:00:19)
Ostatnio zmodyfikował:
Aneta Makowska
(2006-06-06 20:36:33)
 
 
ilość odwiedzin: 5192128

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X