Ogłoszenie

logo
Projekt „Szansa dla Przedszkolaka” POKL.09.01.01-14-005/10
współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego


 

Nr postępowania nadany przez Zamawiającego: ZP.271.17.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU  

X   Zamieszczanie obowiązkowe

 Zamieszczanie nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

X  Zamówienia publicznego

 Zawarcia umowy ramowej

 Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa i adres

Nazwa: GMINA HALINÓW
Adres pocztowy: Ul. SPÓŁDZIELCZA 1
Miejscowość: Halinów
Kod pocztowy:05-074
Województwo: MAZOWIECKIE
Tel.: 0 22 783-60-20 wew. 124
Faks: 0 22 783-61-07
Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada): www.halinow.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy):  nie dotyczy

I.2) Rodzaj zamawiającego

Administracja rządowa centralna
Uczelnia publiczna
Administracja rządowa terenowa 
Instytucja ubezpieczenia społecznego i  zdrowotnego  

X  Administracja samorządowa

Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Podmiot prawa publicznego
Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał              

 Inny (proszę określić):         

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek na potrzeby projektu „Szansa dla Przedszkolaka” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach", Działanie 9.1"Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty", Poddziałanie 9.1.1 „Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej", Projekt nr POKL.09.01.01-14-005/10 prowadzonego przez Gminę Halinów z podziałem na zadania:

Zadanie 1. zabawki

Zadanie 2. pomoce dydaktyczne

II.1.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane                 

X    Dostawy                                  
Usługi         

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek na potrzeby projektu „Szansa dla Przedszkolaka” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach", Działanie 9.1"Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty", Poddziałanie 9.1.1 „Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej", Projekt nr POKL.09.01.01-14-005/10 prowadzonego przez Gminę Halinów z podziałem na zadania:

Zadanie 1. zabawki

Zadanie 2. pomoce dydaktyczne

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
-załącznik nr 1 do SIWZ,
-formularz cenowy stanowiący załącznik nr 3a do SIWZ dla Zadania 1 oraz załącznik nr 3b do SIWZ dla Zadania 2,
- wzór umowy stanowiący załącznik nr 6a do SIWZ dla Zadania 1 oraz załącznik nr 6b do SIWZ dla Zadania 2.

Istotne postanowienia umowy oraz kary umowne zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6a do SIWZ  dla Zadania 1 oraz załącznik nr 6b do SIWZ dla Zadania 2.
Termin realizacji zamówienia wyznacza się od dnia 09.07.2012 r. do dnia 13.07.2012 r. w godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego i uzgodnionych z Wykonawcą z następującym harmonogramem dostaw:

Dostawa zabawek:

  •   09.07.2012-poniedziałek-dostawa zabawek dla obydwu klubów tj. Klubu Przedszkolaka w Okuniewie i do Klubu w Długiej Szlacheckiej -miejsce dostawy- Klub Przedszkolaka w Długiej Szlacheckiej ul. Popiełuszki 53
  •   10.07.2012-wtorek- dostawa zabawek dla Przedszkola w Chobocie (szkoła)-miejsce dostawy Przedszkole w Chobocie 50
  •   10.07.2012-wtorek-dostawa zabawek dla Przedszkola w Długiej Kościelnej (Bartek)-dostawa Przedszkole Bartek w Długiej Kościelnej ul. Kochanowskiego 54
  •   11.07.2012-środa-dostawa zabawek dla Przedszkola w Okuniewie (szkoła)-dostawa Przedszkole w Okuniewie, ul. Szkolna 4
  •  11.07.2012-środa- dostawa zabawek do Przedszkola w Brzezinach (Wesoła Ciuchcia)-miejsce dostawy-Przedszkole Wesoła Ciuchcia w Brzezinach 3
  •  12.07.2012-czwartek-dostawa zabawek do Przedszkola w Cisiu (nowe) - miejsce dostawy-Przedszkole w Cisiu ul. Mostowa 61
  •   12.07.2012-czwartek-dostawa zabawek do Przedszkola w Cisiu (szkoła) –miejsce dostawy-Przedszkole w Cisiu ul. Mostowa 61
  •   13.07.2012-piątek-dostawa zabawek do Przedszkola w Halinowie (nowe i szkoła)-miejsce dostawy-Przedszkole w Halinowie, ul. Okuniewska 115

Dostawa pomocy dydaktycznych: 

  •   09.07.2012-poniedziałek-dostawa pomocy dydaktycznych dla obydwu klubów tj. Klubu Przedszkolaka w Okuniewie i do Klubu w Długiej Szlacheckiej -miejsce dostawy- Klub Przedszkolaka w Długiej Szlacheckiej ul. Popiełuszki 53
  •   09.07.2012-poniedziałek-dostawa „pomocy dla nauczycieli”, „rytmiki”, „nauki mowy”-miejsce dostawy - Klub Przedszkolaka w Długiej Szlacheckiej ul. Popiełuszki 53
  •   10.07.2012-wtorek- dostawa pomocy dydaktycznych dla Przedszkola w Chobocie (szkoła) -miejsce dostawy Przedszkole w Chobocie 50
  •   10.07.2012-wtorek-dostawa pomocy dydaktycznych dla Przedszkola w Długiej Kościelnej (Bartek)-dostawa Przedszkole Bartek w Długiej Kościelnej ul. Kochanowskiego 54
  •  11.07.2012-środa-dostawa pomocy dydaktycznych dla Przedszkola w Okuniewie (szkoła)-dostawa Przedszkole w Okuniewie, ul. Szkolna 4
  •  11.07.2012-środa- dostawa pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Brzezinach (Wesoła Ciuchcia)- miejsce dostawy-Przedszkole Wesoła Ciuchcia w Brzezinach 3
  •  12.07.2012-czwartek-dostawa pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Cisiu (nowe) - miejsce dostawy-Przedszkole w Cisiu ul. Mostowa 61
  • 12.07.2012-czwartek-dostawa pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Cisiu (szkoła) –miejsce dostawy-Przedszkole w Cisiu ul. Mostowa 61
  • 13.07.2012-piątek-dostawa pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Halinowie (nowe i szkoła)-miejsce dostawy-Przedszkole w Halinowie, ul. Okuniewska 115

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających              

tak     nie X
(dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających: Nie dotyczy

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Słownik główny
Główny przedmiot CPV 37.52.00.00-9

Dodatkowe przedmioty CPV 37.52.30.00-0, 37.52.40.00-7

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (jeżeli dotyczy):

tak X     liczba części: 2  nie   

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (jeżeli dotyczy):     

tak      nie X

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
data zakończenia:  13/07/2012

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy):Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III. 2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia        

tak      nie X

III. 3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 3) 

III. 3. 1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania       

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 

Nie dotyczy

III. 3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 

Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał (tj. zakończył) co najmniej jedno zamówienie na dostawę pomocy dydaktycznych dla dzieci/młodzieży w szczególności takich jak: zabawki, gry o wartości nie mniejszej niż:

a) Zadanie 1 -  50.000,00 złotych brutto;

b) Zadanie 2 -  20.000,00 złotych brutto.

Poprzez jedno zamówienie Zamawiający rozumie wykonanie (zakończenie) dostawy/sukcesywnych dostaw zrealizowanej/-nych w ramach jednej umowy dla jednego Zamawiającego lub wykonanie (zakończenie) dostawy/sukcesywnych dostaw zrealizowanej/-nych w ramach kilku umów dla jednego Zamawiającego lecz wykonywanych przez Wykonawcę w tym samym czasie i wynikających z podziału przedmiotu zamówienia na zadania (części). Mając powyższe na uwadze, warunek NIE ZOSTANIE UZNANY ZA SPEŁNIONY jeżeli Wykonawca wykonał dostawę/dostawy zrealizowane na podstawie kilku umów zawartych kolejno po sobie z jednym Zamawiającym lub wykonał dostawy zrealizowane na podstawie kilku umów z kilkoma Zamawiającymio zsumowanej wartości.

Uwaga!!!
W przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na dwa Zadania, za wystarczające uzna się jednokrotne wykazanie w powyższym okresie wykonaniem (tj. zakończeniem) co najmniej jednego zamówienia obejmującego swym zakresem dostawę pomocy dydaktycznych dla dzieci/młodzieży w szczególności takich jak: zabawki, gry o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 złotych brutto co będzie potwierdzeniem spełniania warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt. 7.2.1. Zarówno dla Zadania 1 jak i Zadania 2.

Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie „1” lub „0”, zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu wyszczególnionym w pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

III.3.3) Potencjał technicz­ny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
Nie dotyczy

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
Nie dotyczy

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa   

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

   oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM  - nie dotyczy

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć5)

: nie dotyczy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z art. 26 ust. 2b Zamawiający informuje, że Wykonawca może polegać m.in. na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.

W przypadku gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Wskazać należy, iż w myśl bieżącej linii orzeczniczej (np. wyrok KIO z dnia 18.05.2010 r., sygn. akt. 786/10, wyrok KIO z 14.07.2010 r., sygn. akt 1333/10,  wyrok KIO z dnia 03.09.2010 r., sygn. akt. 1801/10, wyrok KIO z dnia 18.11.2010 r., sygn. akt. 2407/10):

Udowodnienie dysponowania wymienionymi w art. 22 ust. 1 pkt 2) - 4) ustawy Prawo zamówień publicznych zasobami może mieć różną postać oraz treść - stosownie do rodzaju tego zasobu a także stosunku prawnego łączącego wykonawcę z podmiotem udzielającym zasobu jak i charakteru i zakresu porozumienia pomiędzy tymi podmiotami. Udowodnienie to powinno obejmować nie tylko wykazanie faktu udostępnienia niniejszemu wykonawcy zasobów przez uprawnionego ich dysponenta (podmiot trzeci udzielający odpowiednich zasobów), ale także winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu - wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym, wynikające ze specyfiki tego zasobu. Jeżeli zatem przedmiotem udostępnienia na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych są zasoby takie jak wiedza i doświadczenie wymagane dla realizacji zamówienia, to wskazane zobowiązanie powinno uwzględniać taki właśnie charakter tego zasobu, w tym okoliczność, że nie jest możliwe przeniesienie czy udostępnienie wiedzy lub doświadczenia bez osobistego uczestnictwa podmiotu w realizacji przyszłego zamówienia. Powyższe uczestnictwo, w dowolnej, dozwolonej przez prawo postaci (jako podwykonawca, doradca, czy na innej podstawie) musi jednak zostać wykazane przez wykonawcę, bowiem nie można przekazać, ani zobowiązać się do udzielenia wiedzy i doświadczenia bez osobistego udziału udzielającego tych zasobów w realizacji zamówienia. W przeciwnym bowiem wypadku zamawiający będzie uprawniony do uznania, że wykonawca polegający na zasobach innego podmiotu, przedkładający samo tylko zobowiązanie do udostępnienia wiedzy i doświadczenia innego podmiotu bez wskazania uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia, nie udowodnił dysponowania odpowiednim zasobem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne  

nie X

tak    -  należy przedłożyć   nie należy przedkładać  oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego – jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

X  Przetarg nieograniczony   

Przetarg ograniczony  
Negocjacje z ogłoszeniem

Dialog konkurencyjny      
Licytacja elektroniczna     

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców 
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu                                                                                               

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

Najniższa cena                                                        X
lub
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie        

Kryteria CENA

Znaczenie 100

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna

Tak    adres strony, na której będzie prowadzona:  nie  X

IV. 3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak X    nie

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W odniesieniu do art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie:

a)     terminu realizacji zamówienia pod warunkiem, ze zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności:

-          siły wyższej, w szczególności takiej jak klęski żywiołowe

-          działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron

b)     osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją umowy w szczególności z powodu zdarzeń losowych takich jak. np. choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy

c)     zmniejszenia wynagrodzenia z tego powodu, że wykonanie części zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy lub z powodu rezygnacji z wykonania części zamówienia.

zamiany technologii produkcji produktu dostawy w wyniku której zaoferowany przez wykonawcę produkt/materiał  jest niedostępny

IV.4) Informacje administracyjne

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.halinow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

- osobiście w Urzędzie Gminy Halinów, 05-074 Halinów, ul. Spółdzielcza 1 u Pani Martyny Kozieł – Koordynatora projektu.

IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy): Nie dotyczy

IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy)

Data:  14/06/2012   (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina: 10:00

Miejsce: Siedziba Zamawiającego - w biurze podawczym przy ul. Spółdzielczej 1, 05-074 Halinów.

IV.4.5) Termin związania ofertą

Do: // (dd/mm/rrrr)

lub

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy): Nie dotyczy

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): Nie dotyczy

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy):Nie dotyczy

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy): Nie dotyczy

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania (jeżeli dotyczy):

Licytacja jednoetapowa                 czas trwania:___________________________

Licytacja wieloetapowa  

etap nr                                                 czas trwania etapu

                                                                       

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu? tak      nie    

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału  w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Data:  //   (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina:      

Miejsce: Nie dotyczy

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

IV.4.14) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykona­nia umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):Nie dotyczy

IV.4.15) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):Nie dotyczy

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej  (jeżeli dotyczy): Projekt „Szansa dla Przedszkolaka” realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach", Działanie 9.1"Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty", Poddziałanie 9.1.1 „Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej", Projekt nr POKL.09.01.01-14-005/10.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

 tak      nie X

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06/06/2012

 

 Załącznik Nr I do ogłoszenia - plik do pobrania

Burmistrz Halinowa

/-/ Adam Ciszkowski

Wytworzył:
Koordynator projektu - Martyna Kozieł
Udostępnił:
Dorota Górska
(2012-06-06 15:40:55)
Ostatnio zmodyfikował:
Dorota Górska
(2012-06-06 16:29:25)