Ogłoszenie

logo

Nr sprawy: ZP.271.34.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Halinów: Zatrudnienie 2 nauczycieli prowadzących zajęcia dydaktyczne w Klubach Przedszkolaka w ramach projektu Szansa dla Przedszkolaka POKL.09.01.01-14-005/10

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Halinowa, ul. Spółdzielcza 1, 05-074 Halinów, woj. mazowieckie, tel. 022 7836020, faks 022 7836107.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.halinow.pl

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.halinow.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zatrudnienie 2 nauczycieli prowadzących zajęcia dydaktyczne w Klubach Przedszkolaka w ramach projektu Szansa dla Przedszkolaka POKL.09.01.01-14-005/10.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.Przedmiotem zamówienia dla części 1 jest: prowadzenie zajęć dydaktycznych w Klubie Przedszkolaka w Okuniewie. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 912 godzin, w tym - 128 godzin w 2011 roku - 304 godziny w 2012 roku - 304 godziny w 2013 roku - 176 godzin w 2014 roku 1.2. W ramach świadczonej usługi nauczyciel dydaktyczny zobowiązany będzie do: - prowadzenia zajęć dydaktycznych dla dzieci w wieku 3 - 4 lata w Klubie Przedszkolaka, - utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem projektu, rodzicami dzieci uczęszczających do Klubu Przedszkolaka w celu sprawnej organizacji zajęć - diagnozowania problemów oraz niezwłoczne informowanie Koordynatora projektu 1.3. Ilość godzin pracy nauczycieli w danym dniu będzie ustalona w porozumieniu z Koordynatorem projektu i zatwierdzona przez Koordynatora projektu. 1.4.Wskazana liczba godzin stanowi maksymalną ilość godzin możliwą do realizacji w ramach niniejszego zamówienia. Liczba ta może ulec zmianie ze względu zdarzenia losowe, których zamawiający na etapie tworzenia SIWZ nie mógł przewidzieć. Gwarantowaną liczbę godzin stanowić będzie 80 % maksymalnej liczby godzin podanej w niniejszym zamówieniu. Zmiana ilości godzin w ramach umowy może różnić się od wartości podanych w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu nie więcej niż o 20% wartości jednej części zamówienia. 1.5.Przez 1 (jedną) godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 min. 1.6.Liczba dzieci w poszczególnych grupach max. 10 os. 1.7.Termin rozpoczęcia przedmiotu zamówienia - od 2 listopada 2011 r. 1.8.Zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia - do dnia 15 czerwca 2014 r. 1.9. Zajęcia realizowane w ramach poszczególnych części zamówienia mogą się odbywać w tym samym czasie w obydwu Klubach. 1.10.Zajęcia będą odbywały się w dni nauki szkolnej - w inne dni za zgodą koordynatora projektu. 1.11.Zajęcia prowadzone będą pomiędzy godziną 7:00 a godziną 15:00. 2.1. Przedmiotem zamówienia dla części 2: jest prowadzenie zajęć dydaktycznych w Klubie Przedszkolaka w Długiej Szlacheckiej. Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 912 godzin, w tym - 128 godzin w 2011 roku - 304 godziny w 2012 roku - 304 godziny w 2013 roku - 176 godzin w 2014 roku 2.2. W ramach świadczonej usługi nauczyciel dydaktyczny zobowiązany będzie do: - prowadzenia zajęć dydaktycznych dla dzieci w wieku 3 - 4 lata w Klubie Przedszkolaka, - utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem projektu, rodzicami dzieci uczęszczających do Klubu Przedszkolaka w celu sprawnej organizacji zajęć - diagnozowania problemów oraz niezwłoczne informowanie Koordynatora projektu 2.3. Ilość godzin pracy nauczycieli w danym dniu będzie ustalona w porozumieniu z Koordynatorem projektu i zatwierdzona przez Koordynatora projektu. 2.4.Wskazana liczba godzin stanowi maksymalną ilość godzin możliwą do realizacji w ramach niniejszego zamówienia. Liczba ta może ulec zmianie ze względu zdarzenia losowe, których zamawiający na etapie tworzenia SIWZ nie mógł przewidzieć. Gwarantowaną liczbę godzin stanowić będzie 80 % maksymalnej liczby godzin podanej w niniejszym zamówieniu. Zmiana ilości godzin w ramach umowy może różnić się od wartości podanych w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu nie więcej niż o 20% wartości jednej części zamówienia. 2.5.Przez 1 (jedną) godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 min. 2.6.Liczba dzieci w poszczególnych grupach max. 10 os. 2.7.Termin rozpoczęcia przedmiotu zamówienia - od 2 listopada 2011 r. 2.8.Zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia - do dnia 15 czerwca 2014 r. 2.9Zajęcia realizowane w ramach poszczególnych części zamówienia mogą się odbywać w tym samym czasie w obydwu Klubach. 2.10.Zajęcia będą odbywały się w dni nauki szkolnej - w inne dni za zgodą koordynatora projektu. 2.11Zajęcia prowadzone będą pomiędzy godziną 7:00 a godziną 15:00..

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

 

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2014.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykażą iż dysponują co najmniej jedną osobą, które posiadają następujące kwalifikacje: a) Wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek pedagogika, specjalność edukacja przedszkolna, lub studia podyplomowe specjalność: edukacja przedszkolna.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

III.3.3) Potencjał techniczny

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 

1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba zmiany osoby wykonującej przedmiot zamówienia. Zmiana taka może być podyktowana zdarzeniem losowym, które uniemożliwia osobie wskazanej do wykonywania zamówienia wykonywanie usług. Zmiana ta wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 2 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie spowoduje wydłużenia terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany wyznaczyć nowego wykładowcę o kwalifikacjach nie gorszych niż wskazany w ofercie.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.halinow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Halinowie, ul. Spółdzielcza 1, 05 - 074 Halinów, pok. nr 18.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Halinowie, ul. Spółdzielcza 1, 05 - 074 Halinów, biuro podawcze.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Szansa dla Przedszkolaka POKL.09.01.01-14-005/10 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

V. Ogłoszenie o zamówieniu zostało ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu
11 października 2011 numer ogłoszenia 267309.

 

 

                               Burmistrz Halinowa

                             /-/ Adam Ciszkowski

Wytworzył:
Koordynator Projektu - Danuta Iliaszuk
Udostępnił:
Dorota Górska
(2011-10-11 15:49:47)
Ostatnio zmodyfikował:
Dorota Górska
(2011-10-11 16:06:19)