Ogłoszenie...

Burmistrz Miasta Halinów
05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1,
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 130000 euro 
na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2006r. Nr. 64 poz. 1163 ze zm ),  na zadanie pod nazwą :

„Dowożenie niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Halinów do szkół w Warszawie i Zagórzu”.

1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie i odwożenie   uczniów niepełnosprawnych,  zamieszkałych na terenie Gminy Halinów wraz z zapewnieniem opieki do:
1/  Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii i Rehabilitacji dla Dzieci i Młodzieży w Zagórzu gm. Wiązowna - z Długiej Kościelnej ,ul. Powstania Styczniowego 55, - z
     Hipolitowa, ul. Leśna 18 i z powrotem – 2 uczniów (w tym 1 na wózku inwalidzkim),
2/ Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczo-Rehabiltacyjnego TPD Helenów w Warszawie, ul. Hafciarska 80/82 -  z Hipolitowa, ul. Hipolitowska 62A  i z
     powrotem - 1 uczeń ( na wózku inwalidzkim),
3/ Szkoły Podstawowej Specjalnej w Warszawie, ul, Tarchomińska 4  -  z Józefina, ul. Jasna 7 i z powrotem – 1 uczeń,
4/ Szkoły Podstawowej przy Instytucie Głuchoniemych w Warszawie Plac Trzech Krzyży 4/6, -  z Józefina,ul. Dąbrowskiego 1B i z powrotem  - 1 uczeń,
5/ Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Słabowidzących  w Warszawie, ul. Koźmińska   - z Okuniewa, ul. Pułtuska 24 i z powrotem - 1 uczeń,
6/ Zespołu Szkół Specjalnych Nr 13 , ul. Elektoralna 12/14 w Warszawie z domu z Józefina , ul. Wspólna 15 i z powrotem – 1 uczeń ( na wózku inwalidzkim), w dni nauki szkolnej.
Łączna liczba dowożonych uczniów  - 7.
Dzienna trasa dowozu w jedną stronę wynosi około 70 km.
2. Harmonogram i sposób odbioru poszczególnych dzieci i dowozu na zajęcia oraz ich odbioru po zajęciach i dowozu do miejsc zamieszkania należy uzgodnić z rodzicami/ opiekunami
    kierując się tygodniowym planem zajęć lekcyjnych i trasą dowozu, ustalając  tak,  aby dziecko przebywało w podróży jak najkrócej.    
3. Wspólny słownik zamówień: (CPV) 60113400-7  transport osób niepełnosprawnych.
4. Nie dopuszcza się składania oferty częściowej oraz wariantowej.
5. Termin realizacji zamówienia  od  03.09.2007 r. do dnia 22.06.2008 r.
6. Termin związania ofertą 30 dni od  terminu składania ofert. Wadium nie jest wymagane.
7. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust.1 w/w ustawy, tj.:  
1)  posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
2)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
3)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia,
4)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w związku z  art.24 ust.1 pkt 1-9 oraz ust.2 pkt 1 i 2,oraz : 
  a) posiadają zezwolenie na wykonywanie krajowego przewozu osób (licencję),
  b) wymagania dotyczące dowozu 7 uczniów niepełnosprawnych do szkół :  
      -  pojazd musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażony w  windę/najazd, pasy do mocowania wózków,
       - kierowca oraz opiekun powinni posiadać co najmniej  przeszkolenie fachowe do przewozu osób/dzieci niepełnosprawnych oraz do opieki,
       - wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w zakresie wykonania w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 usług o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (przewóz osób niepełnosprawnych),
 c/ w przypadku awarii w/w pojazdu są w stanie zapewnić transport zastępczy, w przypadku choroby kierowcy czy opiekuna zastąpić osobami z odpowiednimi uprawnieniami,
 d/  posiadają potwierdzenie właściwego stanu technicznego pojazdu (aktualny dowód rejestracyjny),
 e/ posiadają polisy ubezpieczenia 0C i NW.

8. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty   niżej wymienione dokumenty :
1) oświadczenie na piśmie, że reprezentowana przez niego firma nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 1-9 oraz 
    ust. 2 pkt 1 i 2 oraz spełnia warunki art. 22 ust.1-3  ustawy  Prawo zamówień;
 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,  wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
 3) zezwolenie na wykonywanie krajowego przewozu osób (licencję),
 4) wykaz pojazdów przewidzianych do realizacji zamówienia oraz oświadczenie potwierdzające, że pojazd do przewozu 7 dzieci jest przystosowany do przewozu dzieci
    niepełnosprawnych, posiada windę/najazd i centralny zamek, oraz  oświadczenie  dotyczące zapewnienia transportu zastępczego w przypadku awarii w/w pojazdu;
 5) wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia oraz  dokumenty potwierdzające  ich przeszkolenie fachowe do przewozu osób/dzieci niepełnosprawnych oraz do opieki;
 6) wykaz potwierdzający wykonanie usług w okresie ostatnich trzech lat, polegających na  przewozach osób niepełnosprawnych z podaniem ich wartości, dat wykonania i zamawiającego – zawierający  wykonanie co
     najmniej   2 takich usług;
 7)  potwierdzenie posiadania aktualnego/ych dowodu/ów rejestracyjnych pojazdu/ów przeznaczonego do realizacji zamówienia;
8) polisa ubezpieczenia OC i NW.
9.  Spełnianie warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków,
     na zasadzie oceny spełnia/nie spełnia
10. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (nieodpłatnie) można odebrać w siedzibie zamawiającego, w pok. nr 19.
    Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie zamieszczona na stronie: 
www.bip.halinow.pl
11. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami :
     1) Henryka Pazio pok.19, tel. 022 783-60-20 wew. 119  - sprawy przedmiotu zamówienia:
         w godz. 10: 00 – 16 : 00,    fax 022 783-61-07;
     2) Agata Zalewska,  pok. 29, tel. 022 783-60-20 w. 129 - sprawy proceduralne;
         w godz. 10 : 00 – 16 : 00,    fax 783-61-07.  
12. Składanie ofert w siedzibie zamawiającego w biurze podawczym do dnia 24-08-2007 r. do godz. 12 : 00 .
13. Otwarcie ofert nastąpi dnia 24-08-2007 r. o godz. 12 :15 ,  w siedzibie zamawiającego, pok. nr 24.
14. Kryterium oceny ofert : cena za realizację zamówienia  - 100 %.
15. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.08.2007r.

  
        Burmistrz
(-) Jolanta Damasiewicz

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Danuta Iliaszuk
(2007-08-16 16:23:52)
Ostatnio zmodyfikował:
Danuta Iliaszuk
(2007-08-16 16:44:28)