Ogłoszenie
Burmistrz Miasta Halinów
05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1,
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 137 tys. euro
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
( t.j. Dz. U. z 2006r., Nr 164, poz.1163 ze zm.) na zadanie pod nazwą :
„Konserwacja oświetlenia ulicznego na obszarze administracyjnym gminy Halinów w skali 12 miesięcy – rok 2008”
1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia drogowego na obszarze administracyjnym Gminy Halinów w skali 12 miesięcy.
1) do obowiązków Wykonawcy w ramach konserwacji szczególności będzie należało :
a) pełnienie konserwacji zgodnie z instrukcją współpracy ruchowej pomiędzy ZE Warszawa-Teren S.A., a urzędami administracji terenowej w zakresie konserwacji oświetlenia drogowego przez urzędy administracji terenowej,
b) wymiana żarówek oświetleniowych, dławików i bezpieczników latarniowych zgodnie ze „ Szczegółową Instrukcją Eksploatacji Urządzeń Elektroenergetycznych w ZEW-T ” i zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym,
c) konserwacja urządzeń sterowniczych umożliwiająca ich prawidłowe działanie lub bieżące reagowanie na powstałe nieprawidłowości,
d) doraźne naprawy innych elementów obwodu oświetlenia po przyjęciu reklamacji o zakłóceniu,
e) obsługa urządzeń pomiarowych,
f) zabezpieczenie materiałów na potrzeby konserwacji, z tym że Zamawiający zapewnia żarówki wymienione w pkt. 3,
g) utrzymanie obiektów konserwowanych w należytym stanie technicznym,
h) dokonywanie usuwania awarii i napraw bieżących w czasie do 12 godzin od powzięcia przez Wykonawcę informacji o powstaniu awarii, a wymiana żarówek w czasie możliwie najkrótszym, jednak nie dłuższym niż 24 godz. od powzięcia informacji przez Wykonawcę o potrzebie wymiany,
i) odbieranie reklamacji i zgłoszeń awarii telefonicznie lub faksem. Wykonawca obowiązkowo udostępni w tym celu nr telefonu oraz faksu przez całą dobę, pod które będą dokonywane zgłoszenia przez pracownika Urzędu Miejskiego w Halinowie, a także przez mieszkańców gminy. W przypadku otrzymania reklamacji lub zgłoszeń faksem Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie (w tym samym dniu) potwierdzić fakt ich otrzymania,
j) ewentualna wymiana przekaźników zmierzchowych i wyłączników, w celu usprawnienia funkcjonowania oświetlenia,
k) regulacja i sterowanie zegarami typu PZS 03-30 L za pomocą pulpitu sterującego, oraz regulacja i sterowanie zegarami typu PUm Metron-Toruń, zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym w celu oszczędnego korzystania energii elektrycznej,
l) przycinanie gałęzi wrastających w linie oświetleniowe,
ł) umycie wszystkich opraw 1 raz w roku w okresie od 02.05 do 30.09.2008r.,
2) W skład oświetlenia drogowego wchodzi 1985 punktów świetlnych, przewidzianych do konserwacji w roku 2008.
Typ opraw :
1) oprawy OUSb 70 W – 767 szt.
2) oprawy OUSb 100 W – 314 szt.
3) oprawy OUSc 70 W – 515 szt.
4) oprawy OUSc 100 W – 154 szt.
5) oprawy OUSc 150 W – 42 szt.
6) oprawy OUS 150 W – 32 szt.
7) oprawy OUR 125 W – 9 szt.
8) oprawy OUS 125 W – 5 szt.
9) oprawy OUSd 100 W – 17 szt.
10) oprawy OUSd 70 W – 15 szt.
11) oprawy OUS 70 W – 19 szt.
12) oprawy OUSe 70 W – 39 szt.
13) oprawy OUSe 100 W – 49 szt.
14) oprawy OUSe 150 W – 8 szt.
3) Zamawiający w ramach realizacji zamówienia zapewnia 430 szt. żarówek firmy Philips ( 2000 K ):
1) typ SON – P E-27 70 W – 280 szt.
2) typ SON – P E-40 100 W – 120 szt.
3) typ SON – P E-40 150 W – 30 szt.
4) wspólny słownik zamówień (CPV) : 50232100-1 usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego.
2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) będzie zamieszczona na stronie: www.bip.halinow.pl
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz wariantowych.
4. Termin realizacji zamówienia :
1) rozpoczęcie realizacji usługi : od 01.01.2008r.
2) zakończenie realizacji usługi : do 31.12.2008r.
5. Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert. Wadium nie jest wymagane.
6. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki art. 22 ust.1 Pzp, którzy :
1) do realizacji w/w usługi, będą dysponowali pulpitem sterowniczym w celu sterowania i programowania zegarami sterującymi typu PZS 03 - 30L, a także odpowiednim samochodowym podnośnikiem montażowym z koszem,
2) w ciągu ostatnich trzech lat wykonali co najmniej jedną usługę polegającą na konserwacji oświetlenia drogowego,
3) dysponują osobą do realizacji niniejszego zamówienia posiadającą aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne wydane przez organy uprawnione do wydawania w/w zaświadczeń, w zakresie obsługi urządzeń elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV.
7. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 8, na zasadzie oceny spełnia/nie spełnia
8. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty niżej wymienione dokumenty :
1) oświadczenie na piśmie, że reprezentowana przez niego firma nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-9 oraz ust. 2 pkt 1 i 2 oraz spełnia warunki art. 22 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) oświadczenie, że do realizacji w/w usługi, wykonawca będzie dysponował pulpitem sterowniczym, w celu sterowania i programowania zegarami sterującymi typu PZS 03 - 30L, a także odpowiednim samochodowym podnośnikiem montażowym z koszem, z podaniem typu samochodu oraz jego nr rejestracyjnego,
4) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług (co najmniej jedna) polegających na konserwacji oświetlenia drogowego, z podaniem dla kogo i kiedy usługa była wykonywana,
5) dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt 4 (co najmniej jedna), zostały wykonane należycie,
6) wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia,
7) aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne wydane przez organy uprawnione do wydawania w/w zaświadczeń, w zakresie obsługi urządzeń elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV, osoby przewidzianej do realizacji niniejszego zamówienia.
9. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (nieodpłatnie) można odebrać w siedzibie zamawiającego, w pok. nr 29.
10. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami :
1) Robert Grubek, pok. 21 tel. 022 783-60-20 w. 141 - sprawy techniczne,
2) Agata Zalewska, pok. 29 tel. 022 783-60-20 w. 129 - sprawy proceduralne;
w godz. 10 : 00 – 16 : 00, fax 783-61-07.
11. Składanie ofert w siedzibie zamawiającego w biurze podawczym do dnia 14.12.2007 r. do godz. 12 : 00 .
12. Otwarcie ofert nastąpi dnia 14.12.2007 r. o godz. 12 :15, w siedzibie zamawiającego, pok. nr 24.
13. Kryteria oceny ofert : cena za realizację zamówienia - 100 %.
14. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06.12.2007r.
Burmistrz Miasta Halinów
(-) Jolanta Damasiewicz