Elektroniczna skrzynka podawcza
Zaloguj się Załóż konto Zarezerwuj wizytę w Urzędzie
System eUrząd umożliwia:
a) Założenie bezpiecznego konta,
b) Pobranie interaktywnych formularzy wniosków w sprawach,
c) Wypełnienie wniosku i podpisanie wniosku podpisem elektronicznym kwalifikowanym lub Profilem Zaufanym,
d) Złożenie wniosku do urzędu za pośrednictwem Internetu,
e) Uzyskanie przez interesanta informacji o stanie jego spraw w urzędzie,
f) Przesłanie decyzji i pism urzędowych od urzędu do interesanta.
W systemie eUrząd wykorzystano koncepcję bezpiecznych, personalnych kont interesantów podobnych do internetowych kont bankowych oraz technologię bezpiecznych formularzy.
Zapewniono dzięki temu bezpieczną dwustronną komunikację pomiędzy interesantem i urzędem oraz udostępnianie interesantowi treści pism dotyczących jego spraw w urzędzie.