Ogłoszenie
Burmistrz Miasta Halinów
05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1, tel. 022 7836020; fax 022 783 61 07
ogłasza przetarg nieograniczony na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
( t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz.1655 ze zm.) na zadanie pod nazwą:
„Przebudowa i modernizacja drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych, stanowiącej działkę nr ew. 111 w Wielgolesie Duchnowskim”
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) będzie zamieszczona na stronie : www.bip.halinow.pl
2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych, stanowiącej część działki nr ew.111 w Wielgolesie Duchnowskim polegająca na wykonaniu nakładki asfaltowej na istniejącej podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o pow. jezdni 405 m2 – etap II.
Przedmiotem inwestycji są roboty polegające na:
- wyrównaniu nawierzchni drogi kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie
- wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 5 cm
3. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.31.24-4 Drogi dojazdowe.
4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz wariantowych.
5. Termin realizacji zamówienia : 10 dni.
6. Wadium nie jest wymagane. Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania Ofert.
7. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy :
1) w okresie ostatnich 5 lat byli wykonawcami co najmniej dwóch robót w zakresie wykonania nakładki lub budowy dróg o nawierzchniach bitumicznych, o powierzchni co najmniej po 400 m2;
2) dysponują osobą z uprawnieniami budowlanymi do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, w specjalności drogowej.
8. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków, na zasadzie oceny spełnia/nie spełnia.
9. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty niżej wymienione dokumenty :
1) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz ust.2 pkt 1 i 2 oraz spełnia warunki art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) wykaz, potwierdzający wykonanie w ciągu 5 ostatnich lat co najmniej dwóch robót w zakresie wykonania nakładki lub budowy dróg o nawierzchniach bitumicznych, o powierzchni co najmniej po 400 m2, z podaniem zakresu, wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie,
4) uprawnienia budowlane kierownika robót do kierowania robotami budowlanymi, o specjalności drogowej łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
10. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego, w pok. 29 lub 28. Cena SIWZ 10,00 zł.
11. Składanie ofert w siedzibie zamawiającego w biurze podawczym do dnia 16.10.2008 r. do godz. 12 : 00 .
12. Otwarcie ofert nastąpi dnia 16.10.2008 r. o godz. 12 :15 w Urzędzie Miejskim w Halinowie, w pok. nr 24.
13. Kryteria oceny ofert : cena za realizację zamówienia - 100 %.
14. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.09.2008r
Burmistrz Miasta Halinów
(-) Jolanta Damasiewicz