Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Halinów
Herb Halinów

Czwartek 28.12.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze na stanowisko podinspektora do spraw zarządzania informacją.

Halinów, dnia 20.05.2016 r.

WAG. 2110. 3 .2016  

 

 

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

        Na podstawie art. 13  ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.
z 2014 r., poz.1202 z późn.zm.) oraz pkt 5 Procedury naboru na stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Miejskim w Halinowie, wprowadzonej Zarządzeniem Nr 179.2012 Burmistrza Halinowa z dnia 17 października 2012 roku, Burmistrz Halinowa ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym
w Urzędzie  Miejskim w Halinowie, ul. Spółdzielcza 1:

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, przekracza 6%.

 

Warunki pracy:  Praca biurowa w budynku Urzędu związana z obsługą monitora ekranowego.

Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych
i szkodliwych warunków pracy. Pomieszczenie pracy znajduje się na pierwszym piętrze,
budynek nie jest wyposażony w windę.


Stanowisko pracy:  podinspektor do spraw zarządzania informacją

 

  1. Wymiar czasu pracy:  pełny etat
  2. Wymagania  niezbędne :

    1) obywatelstwo  polskie,
    2) pełna  zdolność  do czynności  prawnych  oraz  korzystanie  z pełni praw  publicznych,
    3) niekaralność za umyślne  przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
        przestępstwo skarbowe (prawomocnym wyrokiem),
    4) nieposzlakowana opinia,
    5) wykształcenie wyższe  lub studia podyplomowe odpowiedniej specjalności lub kierunku
         umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
    1. Niezbędna  znajomość ustaw i przepisów wykonawczych :
  1. o samorządzie gminnym,
  2. instrukcji kancelaryjnej,
  3. o dostępie do informacji publicznej,
  4. o ochronie danych osobowych,
  5. o pracownikach samorządowych,
  6. prawo budowlane w zakresie administrowania budynkami,
  7. Kodeks postępowania administracyjnego,
  8. Prawo zamówień publicznych.

 

2) Preferowane wykształcenie informatyczne.

3) Komunikatywność, umiejętność formułowania wniosków, umiejętność pracy w zespole,
  kreatywność, odpowiedzialność.

4) Znajomość systemu powiadamiania – sms.

5) Znajomość aplikacji MS Office (Outlook, Word, Exel, Power Point).

 

 

 

 

- 2 -

 

 

 

 

  1. Zakres wykonywanych zadań:
  1.  Wykonywanie zadań z zakresu administrowania budynkiem Urzędu.
  2.  Organizowanie działań promocyjnych gminy.
  3.  Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Halinowie.
  4.  Prowadzenie spraw związanych z dostawą mediów i usług telekomunikacyjnych do urzędu zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi zamówień publicznych.
  5.  Dokonywanie zakupu materiałów oraz usług w ramach wydatków urzędu w tym m.in.:

- zaopatrzenie urzędu w materiały biurowe, środki czystości,

- zaopatrzenie pracowników obsługi w środki ochrony indywidualnej i środki czystości,

  1.  Prowadzenie ewidencji ilościowej wyposażenia urzędu.
  2.  Zabezpieczenie materiałowo-techniczne wyborów, referendów, konsultacji i spisów.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. List motywacyjny (należy podać numer telefonu lub adres poczty elektronicznej do kontaktu
    w sprawie postępowania  rekrutacyjnego).
  2. Kwestionariusz osobowy kandydata.
  3. Kopie dokumentów  poświadczających  wymagane wykształcenie.
  4. Kopie dokumentów poświadczających posiadane  kwalifikacje i umiejętności.
  5. Oświadczenia:
    1.  o niekaralności,
    2.  o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
    3.  o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
  6.  Kopie świadectw pracy.

Druk kwestionariusza osobowego oraz wzory oświadczeń do pobrania w zakładce „Praca” www.bip.halinow.pl

 

  1. Miejsce i termin składania dokumentów:

Dokumenty, należy składać w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Burmistrza Halinowa, 05-074 Halinów, ul. Spółdzielcza 1, z dopiskiem:  „Nabór na stanowisko podinspektora do spraw zarządzania informacją”, osobiście w siedzibie Urzędu (biuro podawcze) lub pocztą (liczy się termin wpływu  na biuro podawcze) w  terminie do dnia  31 maja 2016 roku, do godz. 12.00.

     Osoby do kontaktu w sprawie naboru:

- Danuta Krawczyńska,  tel. (22) 783-60-20 wew.118

                                                                                                                     

  1. Ważne informacje dodatkowe:
  1. Kandydat  wybrany do zatrudnienia będzie zobowiązany do przedstawienia: 
  1. aktualnego „zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego,
  2. oryginałów dokumentów przedstawionych w ofercie.
  1. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej  www.bip.halinow.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
  2. Osoba podejmująca pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym w samorządowych jednostkach organizacyjnych w celu teoretycznego i praktycznego przygotowania pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych zostanie skierowana do służby przygotowawczej na okres do 3 miesięcy, zakończonej egzaminem, zgodnie z  art 19 ustawy
    z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  3. O terminach postępowania rekrutacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie

lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  1. Burmistrz Halinowa, zastrzega sobie prawo odwołania postępowania rekrutacyjnego w każdym czasie,  bez podania przyczyny.

 

                                                                                                                                              Burmistrz

                                                                                                                                     (-) Adam Ciszkowski

 

 

Wytworzył:
Burmistrz Halinowa - Adam Ciszkowski
(2016-05-20)
Udostępnił:
Karolina Karpińska
(2016-05-20 15:03:46)
Ostatnio zmodyfikował:
Karolina Karpińska
(2016-05-20 15:06:45)
 
 
ilość odwiedzin: 5190389

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X