Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze na stanowisko podinspektora do spraw zarządzania informacją.
Halinów, dnia 20.05.2016 r.
WAG. 2110. 3 .2016
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.
z 2014 r., poz.1202 z późn.zm.) oraz pkt 5 Procedury naboru na stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Miejskim w Halinowie, wprowadzonej Zarządzeniem Nr 179.2012 Burmistrza Halinowa z dnia 17 października 2012 roku, Burmistrz Halinowa ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym
w Urzędzie Miejskim w Halinowie, ul. Spółdzielcza 1:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, przekracza 6%.
Warunki pracy: Praca biurowa w budynku Urzędu związana z obsługą monitora ekranowego.
Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych
i szkodliwych warunków pracy. Pomieszczenie pracy znajduje się na pierwszym piętrze,
budynek nie jest wyposażony w windę.
Stanowisko pracy: podinspektor do spraw zarządzania informacją
- Wymiar czasu pracy: pełny etat
- Wymagania niezbędne :
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe (prawomocnym wyrokiem),
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe odpowiedniej specjalności lub kierunku
umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku.
-
Wymagania dodatkowe:
- Niezbędna znajomość ustaw i przepisów wykonawczych :
- o samorządzie gminnym,
- instrukcji kancelaryjnej,
- o dostępie do informacji publicznej,
- o ochronie danych osobowych,
- o pracownikach samorządowych,
- prawo budowlane w zakresie administrowania budynkami,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- Prawo zamówień publicznych.
2) Preferowane wykształcenie informatyczne.
3) Komunikatywność, umiejętność formułowania wniosków, umiejętność pracy w zespole,
kreatywność, odpowiedzialność.
4) Znajomość systemu powiadamiania – sms.
5) Znajomość aplikacji MS Office (Outlook, Word, Exel, Power Point).
- 2 -
- Zakres wykonywanych zadań:
- Wykonywanie zadań z zakresu administrowania budynkiem Urzędu.
- Organizowanie działań promocyjnych gminy.
- Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Halinowie.
- Prowadzenie spraw związanych z dostawą mediów i usług telekomunikacyjnych do urzędu zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi zamówień publicznych.
- Dokonywanie zakupu materiałów oraz usług w ramach wydatków urzędu w tym m.in.:
- zaopatrzenie urzędu w materiały biurowe, środki czystości,
- zaopatrzenie pracowników obsługi w środki ochrony indywidualnej i środki czystości,
- Prowadzenie ewidencji ilościowej wyposażenia urzędu.
- Zabezpieczenie materiałowo-techniczne wyborów, referendów, konsultacji i spisów.
- Wymagane dokumenty:
-
List motywacyjny (należy podać numer telefonu lub adres poczty elektronicznej do kontaktu
w sprawie postępowania rekrutacyjnego). - Kwestionariusz osobowy kandydata.
- Kopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie.
- Kopie dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje i umiejętności.
-
Oświadczenia:
- o niekaralności,
- o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
- Kopie świadectw pracy.
Druk kwestionariusza osobowego oraz wzory oświadczeń do pobrania w zakładce „Praca” www.bip.halinow.pl
- Miejsce i termin składania dokumentów:
Dokumenty, należy składać w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Burmistrza Halinowa, 05-074 Halinów, ul. Spółdzielcza 1, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora do spraw zarządzania informacją”, osobiście w siedzibie Urzędu (biuro podawcze) lub pocztą (liczy się termin wpływu na biuro podawcze) w terminie do dnia 31 maja 2016 roku, do godz. 12.00.
Osoby do kontaktu w sprawie naboru:
- Danuta Krawczyńska, tel. (22) 783-60-20 wew.118
- Ważne informacje dodatkowe:
- Kandydat wybrany do zatrudnienia będzie zobowiązany do przedstawienia:
- aktualnego „zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego,
- oryginałów dokumentów przedstawionych w ofercie.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.halinow.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
-
Osoba podejmująca pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym w samorządowych jednostkach organizacyjnych w celu teoretycznego i praktycznego przygotowania pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych zostanie skierowana do służby przygotowawczej na okres do 3 miesięcy, zakończonej egzaminem, zgodnie z art 19 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. - O terminach postępowania rekrutacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie
lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Burmistrz Halinowa, zastrzega sobie prawo odwołania postępowania rekrutacyjnego w każdym czasie, bez podania przyczyny.
Burmistrz
(-) Adam Ciszkowski