Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Halinów
Herb Halinów

Czwartek 28.12.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Ogłoszenie

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Usługi
 
„Konserwacja oświetlenia ulicznego na obszarze administracyjnym gminy Halinów
w skali 12 miesięcy – rok 2010”
 
1. Zamawiający :
    Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Halinowa
    Siedziba: ul. Spółdzielcza 1, 05-074 Halinów, woj. mazowieckie; tel. 022 7836020;
    faks 022 7836107.
2. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia drogowego na obszarze
    administracyjnym Gminy Halinów w skali 12 miesięcy.
    W skład oświetlenia drogowego wchodzi 2113 punktów świetlnych, przewidzianych
    do konserwacji w roku 2010.
   1) Zamawiający w ramach realizacji zamówienia zapewnia 403 szt. żarówek firmy Philips.
   2) do obowiązków Wykonawcy w ramach konserwacji w szczególności będzie należało
       pełnienie konserwacji zgodnie z „Instrukcją współpracy ruchowej pomiędzy ZE 
       Warszawa-Teren S.A., a urzędami administracji terenowej w zakresie konserwacji 
       oświetlenia drogowego przez urzędy administracji terenowej”.
       Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest w §2 wzoru umowy.
 
3. Wspólny słownik zamówień (CPV) : 50232100-1 usługi w zakresie konserwacji   
                                                                                    oświetlenia ulicznego.
4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) będzie zamieszczona na stronie :
5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz wariantowych.
6. Termin realizacji zamówienia :
1) rozpoczęcie realizacji usługi : od 01.01.2010r.
      2) zakończenie realizacji usługi : do 31.12.2010r.   
7. Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert. Wadium nie jest wymagane.
8. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki art. 22
    ust.1 Pzp ustawy Prawo zamówień publicznych oraz :
1) do realizacji w/w usługi, wykonawca będzie dysponował pulpitem sterowniczym, w celu
    sterowania i programowania zegarami sterującymi typu PZS 03 - 30L, a także
    odpowiednim samochodowym podnośnikiem montażowym z koszem,
2) w ciągu ostatnich trzech lat wykonał co najmniej  trzy usługi polegające na konserwacji
    oświetlenia drogowego,
3) będzie dysponował osobą do realizacji niniejszego zamówienia posiadającą aktualne
     zaświadczenie kwalifikacyjne wydane przez organy uprawnione do wydawania w/w
     zaświadczeń, w zakresie obsługi urządzeń elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV.
9. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie
    załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów złożonych na potwierdzenie spełniania 
    warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie oceny spełnia/nie spełnia
10. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty  
    niżej wymienione dokumenty : 
1) oświadczenie na piśmie, że spełnia warunki art. 22 ust. 1-3 i nie podlega wykluczeniu z
    postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-9 oraz
    ust. 2 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji                                                                                                                                                                                    
     działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
     upływem terminu składania ofert,
3) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie
    zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem  
    zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
    całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
    przed upływem terminu składania ofert; 
4) zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że                                                                                                                                                                                 
    wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,
    lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
    na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
    organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
    ofert;
5) oświadczenie, że do realizacji w/w usługi, wykonawca będzie dysponował pulpitem
     sterowniczym, w celu sterowania i programowania zegarami sterującymi
     typu PZS 03 - 30L, a także odpowiednim samochodowym podnośnikiem montażowym
     z koszem, z podaniem typu samochodu oraz jego nr rejestracyjnego,
6) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług (co najmniej trzech) polegających
    na konserwacji oświetlenia drogowego, z podaniem dla kogo i kiedy usługa była
    wykonywana,
7) dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt 4 (co najmniej trzy), 
    zostały wykonane należycie,
8) wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia,
9) aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne wydane przez organy uprawnione do wydawania
    w/w zaświadczeń, w zakresie obsługi urządzeń elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV,
    osoby przewidzianej do realizacji niniejszego zamówienia, wykazanej w wykazie osób.
11. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie      
     zamawiającego, w pok. nr 29.
12. Składanie ofert w siedzibie zamawiającego w biurze podawczym do dnia 16.12.2009 r.
      do godz. 12 : 00.
13. Kryteria oceny ofert : najniższa cena.
14. Nie będzie wykorzystywana aukcja elektroniczna.
15. Zamieszczenie ogłoszenia : obowiązkowe.
16. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
      w dniu 07.12.2009r.
 
 
 
    Burmistrz Miasta Halinów
    (-) Jolanta Damasiewicz
 
 
Wytworzył:
Udostępnił:
Stefania Markowska
(2009-12-07 14:06:17)
Ostatnio zmodyfikował:
Stefania Markowska
(2009-12-07 14:07:54)
 
 
ilość odwiedzin: 5192053

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X