Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Halinów
Herb Halinów

Czwartek 28.12.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

odpowiedzi i modyfikacja z dnia 24.10.2013 r.

                                                                                                      Halinów, dnia 24.10.2013r.

Nr sprawy: ZP.271.43.2013                                                                          

                                                                         

Wszyscy uczestnicy postępowania

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą: Budowa gimnazjum przy Zespole Szkół w Halinowie.

 

  Wypełniając dyspozycję art. 38 ust.2 oraz ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych,  Zamawiający udziela odpowiedzi na zadane pytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokonuje odpowiednich  modyfikacji   

 

Pytanie 1

Czy w  zakres zadania wchodzi zakup tablic szkolnych,  jeżeli tak, to proszę o podanie typu i ilości.

Odpowiedź  1

Tak, zgodnie z zestawieniem tablic załączonym do niniejszej odpowiedzi.

 

Pytanie 2

Czy w zakres zadania wchodzi zakup wyposażenia łazienek?

Odpowiedź 2

Tak, zgodnie z zestawieniem wyposażenia łazienek zamieszczonym w opisie technicznym do projektu wykonawczego – branża architektura.

 

Pytanie 3

Czy w zakres zadania wchodzi wyposażenie szatni, jeżeli tak, to proszę o załączenie szczegółowego rysunku i wykazu elementów do wyceny.

Odpowiedź 3

NIE, wyposażenie szatni nie wchodzi w zakres.

 

Pytanie 4

W związku z treścią zapisu rozdziału V SIWZ Wykonawca wnosi o udzielenie odpowiedzi na pytanie:

Czy zamawiający pokryje koszty wykonania robót uzupełniających, jeżeli ich wartość nie przekroczy 1 000 000,00 zł brutto.

Odpowiedź 4

Zamawiający nie przewiduje robót uzupełniających.

W rozdziale V SIWZ jest mowa o możliwości udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy, a nie udzielenia robót uzupełniających.

Zamówienia, udzielane na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6, polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego, a więc nie są to zamówienia objęte przedmiotowym zamówieniem.

 

Pytanie 5

  1. Odnośnie § 9 Umowy, Wykonawca zwraca się z pytaniem, czy Zamawiający dopuszcza doprecyzowanie tego postanowienia umowy poprzez zmianę słowa „opóźnienia” na słowo „zwłoka” lub też dodanie po słowie „opóźnienia”  wyrazów „z powodu okoliczności za które odpowiada Wykonawca”? Obecne brzmienie tej klauzuli mogłoby bowiem sugerować możliwość obciążenia Wykonawcy skutkami okoliczności nie tylko niezawinionych, ale wręcz nawet takich, na które Wykonawca nie miał żadnego wpływu – w tym okoliczności powstałe po stronie Zamawiającego.
  2. Ponadto wnioskujemy o ujednolicenie kar w stosunku do zamawiającego. W obecnej formie  postanowień umownych zamawiający zapłaci kary umowne w przypadku zwłoki.
  3. Zwracamy się z prośbą o wyznaczenie terminu wizji lokalnej.

Odpowiedź 5 i modyfikacja

  1. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów w §9 ust. 2,  natomiast zmienia zapis w ust. 4.
  2. Zamawiający modyfikuje §9 ust.4 istotnych postanowień umowy poprzez zmianę słów „za zwłokę” na słowa „za opóźnienie”
  3. Wizji lokalnej można dokonać od poniedziałku do piątku w godz. od 10.00 do 14.00 po uprzednim zgłoszeniu przez Wykonawcę tego zamiaru (telefonicznie – tel. nr 22 783 60 90, mailem – gimhal@wp.pl  lub faksem –  fax nr 22 760 43 16), na co najmniej 2 godziny przed przyjazdem na miejsce wizji. W celu dokonania wizji należy się zgłosić do sekretariatu sala nr 16 w Zespole Szkół w Halinowie przy ul. Okuniewskiej 115. Po terenie budowy oprowadzi Pani Zofia Kwiatkowska lub Ewa Kupiec.

 

Pytanie 6

Czy zamawiający wyrazi zgodę na cesję zbycia wierzytelności na rzecz banku?

Odpowiedź 6

Nie.

 

Pytanie 7

Wyposażenie:

- czy zakres zadania wchodzi zakup wyposażenia aneksu kuchennego w sekretariacie i pomieszczenia wydawania posiłków (brak tych pomieszczeń w zestawieniu mebli)?

- czy w wyposażeniu pomieszczeń 0.13 i 0.17 uwzględnić sprzęt AGD?

Odpowiedź 7

- Tak, w zakres zadania wchodzi zakup wyposażenia aneksu kuchennego w:

sekretariacie – zestawienie mebli kuchennych zgodnie z rys. branży architektura A.413 – kuchenne zabudowy i pomieszczeniu wydawania posiłków – zestawienie mebli kuchennych zgodnie z rys. branży architektura A.413 – kuchenne zabudowy,

- Tak, w wyposażeniu pomieszczeń 0.13, 0.15, 0.17 należy uwzględnić sprzęt AGD.

 

Pytanie 8

  1. W przedmiarze wentylacji brak instalacji klimatyzacji kanałowej 3 kpl widocznej na rysunkach – prosimy o dodanie do przedmiaru.
  2. W przedmiarze nie zgadzają się ilości klimatyzatorów kasetonowych i ściennych – prosimy o korektę.
  3. W przedmiarze brak sterowania ciągu EOL 1F do wentylatorów FEN.
  4. W przedmiarze brak czujników CO2 do sterowania wentylacją.
  5. Prosimy o korektę przedmiaru odnośnie klap – klapy z czujnikami krańcowymi położenia – oraz siłownik Belimo 24V DC (uzbrojenie klapy), - sprężyna powrotna (zamknięcie klapy), zgodnie z opisem wentylacji.

Odpowiedź 8

Przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy do określenia przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien we własnym zakresie przygotować kosztorys w oparciu o projekt wykonawczy, STWIOR, istotne postanowienia umowy oraz SIWZ.

 

Pytanie 9

Jakie ilości nawietrzaków należy przyjąć w ramach okiennych?

Odpowiedź 9

Nawietrzaki wentylacyjne higrosterowalne w ramach okiennych należy przyjąć zgodnie z rzutami branży sanitarnej S-WM.01, S-WM.02, S-WM.03.

 

Pytanie 10

Prosimy o określenie bardziej ogólnych parametrów windy.

Odpowiedź 10

Parametry windy:

Wymiary szybu: głębokość podszybia 1,0 m, wysokość szybu 1140,0 m

Udźwig: od 600kg do 800kg

Rodzaj napędu: elektryczny lub hydrauliczny

Brak oddzielnego wydzielonego pomieszczenia maszynowni.

Ilość przystanków: 3

Ilość dojść do kabiny (kabina nieprzelotowa): 3

Winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych.

Kontrola dostępu – kluczyk.

 

Burmistrz Halinowa

/-/ Adam Ciszkowski

Wytworzył:
Burmistrz Halinowa - Adam Ciszkowski
(2013-10-24)
Udostępnił:
Dorota Górska
(2013-10-24 15:59:41)
Ostatnio zmodyfikował:
Dorota Górska
(2013-10-24 16:05:49)
 
 
ilość odwiedzin: 5191217

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X