OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Poprawa warunków życia mieszkańców gminy Halinów poprzez budowę sieci kanalizacyjnej w miejscowościach Hipolitów i Józefin w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Halinowa, ul. Spółdzielcza 1, 05-074 Halinów, woj. mazowieckie, tel. 022 7836020, faks 022 7836107.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.halinow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa warunków życia mieszkańców gminy Halinów poprzez budowę sieci kanalizacyjnej w miejscowościach Hipolitów i Józefin w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie I Budowa kanalizacji sanitarnej w systemie podciśnieniowym w gm. Halinów - etap II, dla miejscowości Hipolitów i Józefin, OBSZAR 1B, o długości ok. 2183 mb podciśnieniowej oraz 74,9 mb grawitacyjnej 2. Zadanie II Budowa kanalizacji sanitarnej w systemie podciśnieniowym w gm. Halinów - etap II, dla miejscowości Hipolitów i Józefin, OBSZAR 2A, 2D, 2E, 2F, 1C-1D, ul. Wspólna, o długości ok. 1787,5 mb podciśnieniowej oraz 276 mb grawitacyjnej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
-
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 50 % wartości zamówienia podstawowego - dla każdego zadania.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
-
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 1) do zadania I w wysokości 20 000,00 zł; 2) do zadania II w wysokości 25 000,00 zł..
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawcy muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie zapewniające wykonanie zamówienia i w związku z tym, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 2 roboty budowlane, z których każda obejmowała budowę kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej o długości min. 1000 mb oraz wykonali co najmniej dwie instalacje monitoringu do sieci kanalizacyjnych o długości po 1000 mb (niezależnie, czy oferta składana będzie na jedno czy na dwa zadania) ,
-
III.3.3) Potencjał techniczny
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia do kierowania robotami budowlanymi, z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych(niezależnie, czy oferta składana będzie na jedno czy na dwa zadania) .
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w dziale III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospo-darczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewidziane we wzorze umowy - załącznik nr 42 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.halinow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Halinowie 05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1, pok. nr 15 Opłata za SIWZ: 1) na część 1 ( zadanie 1) - 160,00 zł; 2) na część 2 (zadanie 2) - 300,00 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Halinowie 05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1, biuro podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa kanalizacji sanitarnej w systemie podciśnieniowym w gm. Halinów - etap II, dla miejscowości Hipolitów i Józefin, OBSZAR 1B.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej w systemie podciśnieniowym w gm. Halinów - etap II, dla miejscowości Hipolitów i Józefin, OBSZAR 1B.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa kanalizacji sanitarnej w systemie podciśnieniowym w gm. Halinów - etap II, dla miejscowości Hipolitów i Józefin, OBSZAR 2A, 2D, 2E, 2F, 1C-1D, ul. Wspólna..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej w systemie podciśnieniowym w gm. Halinów - etap II, dla miejscowości Hipolitów i Józefin, OBSZAR 2A, 2D, 2E, 2F, 1C-1D, ul. Wspólna..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
|