Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Halinów
Herb Halinów

Czwartek 28.12.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Ogłoszenie

Burmistrz Halinowa
05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1, tel. 022 7836020; fax 022 7836107
ogłasza przetarg nieograniczony
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
(tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655z późn. zm.) na zadanie pod nazwą :

„Modernizacja i remont dróg gminnych na terenie gminy Halinów”

1. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na utwardzeniu nawierzchni dróg kruszywem drogowym stabilizowanym mechanicznie następujących dróg na terenie gminy Halinów:
1) ul. Dworcowa w m. Cisie nr ew. 290, 212 o dł.920 m;
2) ul. Różana w m. Kazimierów dz. nr ew. 148 dł. 900 m;
3) ul. Zgody w m. Józefin dz. nr ew. 100 o dł. 400 m;
4) ul. Żelazna w m. Długa Szlachecka dz. nr ew. 261 o dł. 1000 m;
5) ul. Pułaskiego w m. Halinów dz. nr ew. 666/1 o dł. 190 m;
6) ul. Leśna w m. Hipolitów dz.nr ew. 332 o dł. 400 m;
7) droga dz. nr ew. 52 i 83 w Grabinie o dł. 570 m;
oraz odprowadzeniu wód opadowych poprzez wykonanie jednostronnego rowu przydrożnego w przypadku ulicy Dworcowej w Cisiu, Żelaznej w Długiej Szlacheckiej i Różanej w Kazimierowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do specyfikacji istotnych
warunków zamówienia tj:
1) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót;
2) przedmiary robót.
2. Opis zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień /CPV/ :
45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg;
45.23.24.52-5 Roboty odwadniające.
3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Udzielenie zamówień
uzupełniających uzależnione jest od uzasadnionych potrzeb oraz od możliwości finansowych Zamawiającego na ten cel.
4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie zamieszczona na stronie: www.bip.halinow.pl
5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia - 30.09.2009r.
7. Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert. Wadium nie jest wymagane.
8. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 oraz którzy :
1) dysponują osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu  zawodowego;
2) posiadają doświadczenie gwarantujące wykonanie zamówienia i w tym względzie : w okresie ostatnich 5 lat byli wykonawcami co najmniej dwóch robót budowlanych
odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia  tj. remont, przebudowa lub budowa dróg o długości co najmniej po 500m.
9. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie  dokumentów załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków
na zasadzie oceny spełnia/nie spełnia
10. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty niżej wymienione dokumenty:
1) oświadczenie, że spełnia warunki art. 22 ust.1-3 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 pkt 1-9  i ust. 2 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem  terminu składania ofert;
3) uprawnienia budowlane osoby przewidzianej do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej z aktualnym zaświadczeniem z właściwej Izby samorządu
zawodowego;
4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia ww. postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej po dwie roboty budowlane tj. remont, przebudowa  lub budowa drogi o długości co najmniej po 500m, z podaniem ich zakresu, powierzchni wartości, dat wykonania i odbiorców (nazwa i adres zamawiającego );
5) dokumenty (np. referencje, opinie) potwierdzające, że co najmniej dwie roboty wymienione w wykazie (o którym mowa w pkt 4) zostały należycie wykonane. Z treści
referencji musi również wynikać zakres wykonanego zamówienia, kiedy oraz dla kogo roboty były wykonane.
11. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego, w pok. nr 29.
12. Składanie ofert w siedzibie zamawiającego w biurze podawczym do dnia 09.06.2009 r. do godz. 12:00.
13. Kryteria oceny ofert : najniższa cena
14. Nie będzie wykorzystywana aukcja elektroniczna.
15. Zamieszczenie ogłoszenia : obowiązkowe.
16. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18.05.2009r.


Burmistrz Halinowa
(-) Jolanta Damasiewicz

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Małgorzata Zawadka
(2009-05-18 15:21:46)
Ostatnio zmodyfikował:
Małgorzata Zawadka
(2009-05-18 15:28:11)
 
 
ilość odwiedzin: 5192003

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X