Ogłoszenie
Burmistrz Miasta Halinów
05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1,
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 5278000 euro
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
( t.j. Dz. U. z 2006r., Nr 164, poz.1163 ze zm.) na zadanie pod nazwą:
„Wykonanie napraw nawierzchni dróg na terenie Gminy Halinów”.
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) będzie zamieszczona na stronie: www.bip.halinow.pl
2. Przedmiotem zamówienia jest :
1) wykonanie nakładki o grubości 4 cm z betonu asfaltowego drobnoziarnistego o strukturze zamkniętej dla kategorii ruchu KR 2 przy użyciu rozściełacza drogowego wraz z zagęszczeniem walcem z uprzednim skropieniem podłoża emulsją asfaltową, o łącznej powierzchni ok. 3500 m2.
2) wymiana podbudowy w miejscach przełomowych tłuczniem kamiennym, mieszanką optymalną o frakcji 0/63 mm, grubości 25 cm w ilości ok. 500 m2 , oraz uzupełnienie ubytków warstwy wiążącej i ścieralnej przetworzoną mieszanką mineralno-asfaltową z materiału wykonawcy z ręcznym obcinaniem krawędzi w ilości 1500 m2.
Mieszanka mineralno-bitumiczna powinna spełniać warunki i normy mieszanki wytwarzanej i wbudowanej na gorąco stosowanej do wykonania nawierzchni dróg o kategorii ruchu KR 1-2. Badanie przydatności materiału wykonuje wykonawca na własny koszt. Bezużyteczny rumosz wykonawca usunie poza teren miasta na własny koszt, który powinien być wliczony w cenie oferty.
3) remonty : naprawa spękań nawierzchni bitumicznych poprzez uszczelnienie metodą powierzchniowych utrwaleń, przy użyciu grysów bazaltowych i emulsji asfaltowej, w ilości ok. 1500 m2.
Wspólny słownik zamówień CPV): 45.23.32.52-0.
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz wariantowych.
4. Termin realizacji zamówienia :
1) data rozpoczęcia od dnia podpisania umowy,
2) zakończenie robót 15.11.2007r.
5. Wadium 4000,00 zł. Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert
6. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz ust.2 pkt 1 i 2 i spełniający warunki art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy :
1) w okresie ostatnich 5 lat byli wykonawcami robót budowlanych – co najmniej dwóch:
jednej w zakresie uzupełniania ubytków nawierzchni bitumicznych oraz jednej w zakresie wykonania nakładki, każda o wartości po co najmniej 50 tys. zł.;
2) dysponują osobą z uprawnieniami budowlanymi do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, w specjalności drogowej.
7. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków, na zasadzie oceny spełnia/nie spełnia.
8. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty niżej wymienione dokumenty :
1) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz ust.2 pkt 1 i 2 i spełnia warunki art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) uprawnienia budowlane ( kserokopia dokumentu ) kierownika robót do kierowania robotami budowlanymi, o specjalności drogowej łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (kserokopia zaświadczenia),
4) wykaz, potwierdzający wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych : jednej w zakresie uzupełniania ubytków nawierzchni bitumicznych oraz jednej w zakresie wykonania nakładki, każda o wartości po co najmniej 50 tys. zł., z podaniem zakresu, wartości, daty i miejsca wykonania oraz referencje (dokumenty) potwierdzające, że te dwie roboty zostały wykonane należycie.
9. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego, w pok. nr 29 lub 30.
10. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są :
1) Kazimierz Fiedorczyk, pok. 21 tel. 022 783-60-20 w. 130 sprawy techniczne,
2) Agata Zalewska, pok. 29 tel. 022 783-60-20 w. 129 sprawy procedury;
w godz. 10 : 00 – 16 : 00, fax 783-61-07
11. Składanie ofert w siedzibie zamawiającego w biurze podawczym do dnia 03.08.2007 r. do godz. 12:00 .
12. Otwarcie ofert nastąpi dnia 03.08.2007 r. o godz. 12 :15 w Urzędzie Miejskim w Halinowie, w pok. nr 24.
13. Kryteria oceny ofert : cena za realizację zamówienia - 100 %.
14. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.07.2007r.
Burmistrz Miasta Halinów
(-) Jolanta Damasiewicz