Ogłoszenie
Burmistrz Miasta Halinów
05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1,
ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 130 tys euro
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
( t.j. Dz. U. z 2006r., Nr 164, poz.1163 ze zm) na zadanie pod nazwą :
Opracowanie architektonicznej dokumentacji projektowo-kosztorysowej inwestycji
pn. „Remont i modernizacja Domu Kultury w Halinowie wraz z kompleksowym zagospodarowaniem terenu o powierzchni 18591 m2 ”
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) będzie zamieszczona na stronie : www.bip.halinow.pl
2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie architektonicznej dokumentacji projektowej : budowlanej po 4 egz. dla każdej branży, wykonawczej z przedmiarami robót po 4 egz. dla każdej branży wraz z kosztorysami inwestorskimi po 1 egz dla każdej branży oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR) po 4 egz .dla każdej branż na :
1) remont i modernizację budynku Domu Kultury w Halinowie przy ul. 3 Maja, o kubaturze ok. 1350m3 oraz budynku przyległego o kubaturze ok. 280m3 (elewacje, stolarka okienna i drzwiowa, przebudowa dachów z wykonaniem pokrycia dachowego, rekonstrukcja i renowacja detali architektonicznych, roboty malarskie, tynkarskie, remontowe wewnętrzne, remontowe instalacji elektrycznej);
2) przebudowę infrastruktury technicznej - naziemnej i podziemnej - sieci : energetycznej, wodociągowej , kanalizacji sanitarnej, gazowej, telefonicznej oraz oświetlenia;
3) odwodnienie terenu;
4) kompleksowe urządzanie zieleni i budowa towarzyszącej małej architektury, np. kosze, ławki, stojak na rowery;
5) budowę parkingu dla samochodów osobowych (40 miejsc parkingowych) wraz z bramą wjazdową;
6) budowę muszli koncertowej (proponowane wymiary 10 m x 12 m);
7) budowę boiska wielofunkcyjnego z trawy syntetycznej (24,00 m x 44,00 m), o powierzchni całkowitej placu 1056 m kw., na którym znajduje się: boisko do piłki ręcznej, boisko do piłki koszykowej, boisko do tenisa ziemnego wraz ogrodzeniem oraz z wyposażeniem;
8) budowę dwóch boisk do piłki plażowej o wymiarach 16 m x 8 m wraz z trybunami łącznie do 100 miejsc;
9) modernizacja istniejącego placu zabaw dla dzieci z doposażeniem o dodatkowe elementy;
10) gruntowny remont zbiornika wodnego;
11) ogrodzenie i oświetlenie terenu.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
74.23.20.00-4 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania;
74225000-2 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe.
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz wariantowych.
4. Termin realizacji zamówienia do 5 miesięcy od dnia podpisania umowy.
5. Wadium nie jest wymagane.
6. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający następujące warunki :
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi;
2) dysponują osobami z uprawnieniami projektowymi do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego w specjalności:
a) architektonicznej ,
b) konstrukcyjno-budowlanej,
c) drogowej,
d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
e) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych;
3) posiadają doświadczenie gwarantujące wykonanie zamówienia i w tym względzie: w okresie ostatnich 3 lat byli wykonawcami co najmniej jednej dokumentacji projektowej obiektu objętego ochroną konserwatorską.
7. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty niżej wymienione dokumenty :
1) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że
spełnia wymogi art.24 ust.1 pkt 1-9 oraz ust.2 pkt 1 i 2 przedmiotowej ustawy;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) uprawnienia projektowe łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, osób przewidzianych do wykonywania zamówienia w specjalnościach :
a) architektonicznej ,
b) konstrukcyjno-budowlanej,
c) drogowej,
d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
e) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych.;
4) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat, potwierdzający wykonanie co najmniej jednej dokumentacji projektowej obiektu objętego ochroną konserwatorską, z podaniem ich zakresu, wartości, dat wykonania i odbiorców (nazwa i adres zamawiającego );
5) co najmniej 1 dokument potwierdzający (np. referencje), że prace wymienione w wykazie (o którym mowa w pkt 4) zostały należycie wykonane. Z treści dokumentów musi również wynikać zakres wykonanego zamówienia, kiedy oraz dla kogo roboty były wykonane.
8. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie oceny spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
9. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (nieodpłatnie) można odebrać w siedzibie zamawiającego, w pok. nr 29 lub 20.
10. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami :
1) Marian Kwiatkowski, pok 20, tel. 022 783-60-20 w. 143 - sprawy techniczne,
2) Agata Zalewska, pok. 29 tel. 022 783-60-20 w. 129 - sprawy proceduralne;
w godz. 10 : 00 – 16 : 00, fax 783-61-07; e-mail/ inwestycje@halinow.pl
11. Składanie ofert w siedzibie zamawiającego w biurze podawczym do dnia 13.07.2007r. do godz. 11 : 00 .
12. Otwarcie ofert nastąpi dnia 13.07.2007r. o godz. 11 :15 , w siedzibie zamawiającego, pok. nr 24.
13. Kryteria oceny ofert : cena za realizację zamówienia - 100 %.
14. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27.06.2007r.
Burmistrz Miasta Halinów
(-) Jolanta Damasiewicz