Ogłoszenie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Dokumentacja projektowo-kosztorysowa na przebudowę i remonty ulic
oraz budowę chodnika
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Halinowa,ul. Spółdzielcza 1, 05-074 Halinów, woj. mazowieckie, tel. 022 7836020, faks 022 7836107.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.halinow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokumentacja projektowo-kosztorysowa na przebudowę i remonty ulic oraz budowę chodnika.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na następujące zadania:
1) Zadanie 1 , pn. Budowa chodnika przy ul. Piłsudskiego w Halinowie od ul. Paderewskiego do ul. Dąbrowskiego, w następującym zakresie: Budowa chodnika na odcinku od ul. Paderewskiego do ul. Dąbrowskiego (przedłużenie istniejącego) - z betonowej kostki brukowej z odwodnieniem i częściowym zakryciem rowu ;
2) Zadanie 2 , pn. Przebudowa ul. Pułaskiego w Halinowie i w Długiej Kościelnej oraz budowa sieci kanalizacyjnej, w następującym zakresie:
a) przebudowa ul. Pułaskiego w Halinowie i przedłużenie w Długiej Kościelnej z betonowej kostki brukowej - jako pas pieszo-jezdny wraz z odwodnieniem i ewentualną budową kanału technologicznego oraz z budową parkingu na wysokości obiektów szkolnych (z możliwością wykorzystania terenów szkolnych),
b) budowa kanalizacji sanitarnej na brakującym odcinku, w rozumieniu ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków;
3) Zadanie 3, pn. Remont nawierzchni ul. Warszawskiej w Długiej Szlacheckiej, w następującym zakresie: Remont nawierzchni ul. Warszawskiej w Długiej Szlacheckiej wraz z odwodnieniem jezdni - nakładka asfaltowa (nawiązanie do projektu przebudowy ul. Narutowicza w Sulejówku) ;
4) Zadanie 4, pn. Remont nawierzchni ul. Hipolitowskiej w Hipolitowie, w następującym zakresie: Remont nawierzchni ul. Hipolitowskiej w Hipolitowie - nakładka asfaltowa wraz z odwodnieniem w pasie drogowym; budowa chodnika na brakującym odcinku ul. Hipolito-wskiej; budowa połączenia ul. Hipolitowskiej z ul. Jasną w Józefinie ;.
II.1.4) Czy (CPV): 74.23.20.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 10.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
1) do zadania 1 w wysokości 500,00 zł; 2) do zadania 2 w wysokości 800,00 zł;
3) do zadania 3 w wysokości 250,00 zł; 4) do zadania 4 w wysokości 300,00 zł..
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie zapewniające wykonanie zamówienia i w związku z tym, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, zrealizowali co najmniej 2 usługi, polegające na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę/budowę drogi lub chodnika
III.3.3) Potencjał techniczny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia samodzielnej funkcji projektanta w specjalności drogowej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zawarte są w istotnych postanowieniach umowy - w załączniku nr 8 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.halinow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Halinowie 05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1, pok. nr 29.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Halinowie 05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1, biuro podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
VI. Ogłoszenie o zamówieniu zostało ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23.02.2012r.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont nawierzchni ul. Warszawskiej w Długiej Szlacheckiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni ul. Warszawskiej w Długiej Szlacheckiej wraz z odwodnieniem jezdni - nakładka asfaltowa (nawiązanie do projektu przebudowy ul. Narutowicza w Sulejówku).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Burmistrz
/-/ Adam Ciszkowski