ogłoszenie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – USŁUGI „Zimowe utrzymanie dróg i ulic w przejezdności na terenie gminy Halinów w sezonie 2009/2010”.
1. Zamawiający : Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Halinowa Siedziba: ul. Spółdzielcza 1, 05-074 Halinów, woj. mazowieckie; tel. 022 7836020; faks 022 7836107; adres strony internetowej zamawiającego : www.halinow.pl
2. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i ulic w przejezdności na terenie gminy Halinów w sezonie 2009/2010. Ogółem jest 137,5 km ulic i dróg gminnych do zimowego utrzymania w przejezdności w tym:
1) w I kolejności odśnieżania wraz posypywaniem mieszanką piaskowo-solną jest 26 km - jezdnia odśnieżona oraz posypana mieszanką piaskowo - solną na całej szerokości;
2) w II kolejności odśnieżania bez posypywania mieszanką piaskowo-solną jest 21,00 km- jezdnia odśnieżona na całej szerokości;
3) w III kolejności odśnieżania bez posypywania mieszanką piaskowo-solną jest 79,60 km- jezdnia odśnieżona na całej szerokości;
4) zgłoszonych telefonicznie dróg gminnych do odśnieżenia planuje się 10,90 km.
Wspólny słownik zamówień CPV): : 90212000-6 Usługi odśnieżania; 90213000- 3 Usługi usuwania oblodzeń.
3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) będzie zamieszczona na stronie : www.bip.halinow.pl
4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz wariantowych.
6. Termin realizacji zamówienia :
1) rozpoczęcie usługi ustala się na dzień 15-11-2009 r.
2) zakończenie usługi ustala się na dzień 30-03-2010 r.
7. Wadium nie jest wymagane. Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert
8. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 ustawy Pzp, którzy :
1) wykonali w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej jedną usługę polegającą na zimowym utrzymaniu dróg i ulic w przejezdności,
2) dysponują niezbędnym sprzętem do realizacji przedmiotowego zamówienia tj. co najmniej trzema pługami i piaskarką.
9. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków oraz wymagań dotyczących oferowanych usług, na zasadzie oceny spełnia/nie spełnia
10. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty niżej wymienione dokumenty :
1) oświadczenie, że spełnia warunki zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1 i 2 ustawy;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. W/w wykaz musi zawierać co najmniej jedną
wykonaną usługę polegającą na zimowym utrzymaniu dróg i ulic w przejezdności;
4) co najmniej 1 dokument (np. referencje) potwierdzający, że usługi wymienione w wykazie (o którym mowa w pkt 3) zostały należycie wykonane. Z treści dokumentu musi również wynikać rodzaj wykonanego zamówienia, kiedy oraz dla kogo usługi były wykonane;
5) wykaz sprzętu przeznaczonego do realizacji przedmiotowego zamówienia tj. co najmniej trzy pługi i jedną piaskarkę.
11. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego, w pok. 29.
12. Składanie ofert w siedzibie zamawiającego w biurze podawczym do dnia 27.10.2009 r. do godz. 12 : 00 .
13. Kryteria oceny ofert : najniższa cena
14. Nie będzie wykorzystywana aukcja elektroniczna.
15. Zamieszczenie ogłoszenia : obowiązkowe.
16. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19.10.2009r.
Burmistrz Halinowa
(-) Jolanta Damasiewicz