Ogłoszenie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU –Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 279 328,96 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
z tytułu pożyczek i kredytów
1. Zamawiający :
Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Halinowa
Siedziba: ul. Spółdzielcza 1, 05-074 Halinów, woj. mazowieckie; tel. 022 7836020;
faks 022 7836107.
2. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie
1 279 328,96 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę
wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów.
Okres karencji w spłacie kredytu: od dnia uruchomienia kredytu do dnia 31.12.2009 r.
Po okresie karencji spłata kredytu nastąpi w 28 ratach kwartalnych w latach 2010 – 2016.
3. Wspólny słownik zamówień (CPV):66113000-5 - usługi udzielania kredytu.
4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) będzie zamieszczona na stronie :
5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz wariantowych.
6. Termin realizacji zamówienia : zakończenie 31.12.2016r.
7.Wadium nie jest wymagane. Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
8. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki udziału
w postępowaniu wymienione w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9.Spełnianie warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie
oświadczenia i dokumentu, załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania wymaganych
warunków, na zasadzie oceny spełnia/nie spełnia.
10. Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty
niżej wymienione dokumenty :
1) oświadczenie, że spełnia warunki art. 22 ust.1 pkt 1-3 oraz nie podlega wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9
i ust. 2 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
11. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego,
w pok. 22 lub 29. Opłata za SIWZ 50 zł.
12. Składanie ofert w siedzibie zamawiającego w biurze podawczym do dnia 12.12.2009 r.
do godz. 12 : 00.
13. Kryteria oceny ofert : najniższa cena
14. Nie będzie wykorzystywana aukcja elektroniczna.
15. Zamieszczenie ogłoszenia : obowiązkowe
16. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 27.11.2009r.
Burmistrz Halinowa
(-) Jolanta Damasiewicz
Wytworzył:
Udostępnił:
Stefania Markowska
(2009-11-27 14:58:45)
Ostatnio zmodyfikował:
Stefania Markowska
(2009-11-27 15:42:34)