Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Halinów
Herb Halinów

Czwartek 28.12.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Ogłoszenie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy oświetlenia drogowego

w Gminie Halinów


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Halinowa, ul. Spółdzielcza 1, 05-074 Halinów, woj. mazowieckie, tel. 022 7836020, faks 022 7836107.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.halinow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy oświetlenia drogowego w Gminie Halinów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy oświetlenia drogowego na:                                                                                                                  

1) zadanie 1 (obejmujące wykonanie 4 dokumentacji projektowo-kosztorysowych):                     
 a) Cisie, ul. Kryształowa - 2 lampy na istniejących słupach i Wielgolas Brzeziński, ul. Szarotki - 5 lamp na istniejących słupach;                                                                                          
b) Żwirówka - od istniejącego oświetlenia do skrzyżowania - słupy z lampami (na odcinku ok.200 m);                                                                                                                                                        c) Wielgolas Duchnowski, dz.87 - 5 lamp na istniejących słupach;                                                    
d) Wielgolas Duchnowski część dz.111 - na odcinku 700 równoległym do dr. kr. nr 2 ok.15 słupów z lampami + SON. UWAGA: sieć kablowa,                                                                        
2) zadanie 2 (obejmujące wykonanie 3 dokumentacji projektowo-kosztorysowych):                              
a) Hipolitów, ul. Cisowa -8 lamp na istniejących słupach i 3 słupy z lampami (uzupełnienie brakującego oświetlenia);                                                                                                                      
b) Hipolitów, ul. Klonowa - 14 lamp na istniejących słupach + 1 nowy słup + SON;                                   
c) Nowy Konik, ul. Podleśna - 4 lampy na istniejących słupach + SON,                                             
3) zadanie 3 (obejmujące wykonanie 3 dokumentacji projektowo-kosztorysowych):                            
a) Halinów, ul. Mikołaja Reja - 4 słupy z lampami;                                                                               
b) Długa Kościelna, część ul. Polnej (od ul. Czereśniowej w kierunku Kazimierowa) 8 lamp na istniejących słupach;                                                                                                                        
c) Józefin, ul. Zgody - 8 słupów z lampami - ok.350 m od granicy z Grabiną,                                      
4) zadanie 4 (obejmujące wykonanie 1 dokumentacji projektowo-kosztorysowej): Józefin, ul. Szyszkowa - na całej długości ulicy z wykorzystaniem 8 istniejących słupów i postawieniem ok.15 nowych + dz.105 w Grabinie (łączy ul. Szyszkową z ul. Cynamonową) i 120 - 4 lampy na istniejących słupach + Grabina, ul. Cynamonowa - 5 lamp na istniejących słupach i 2 nowe słupy w kierunku torów PKP - podłączenie do istniejącego SON na przedłużeniu ul. Czynu Społecznego w Sulejówku,                                                                               
5) zadanie 5 (obejmujące wykonanie 2 dokumentacji projektowo-kosztorysowych): a) Długa Szlachecka: - ul. Wiosenna - 12 słupów z lampami, - ul. Osiedlowa - 9 słupów z lampami + SON, - ul. Willowa - 3 lamp na istniejących słupach + 6 nowych słupów i dz. i dz.275/4 2 lampy na istniejących słupach; b) Zagórze, dz.39 - 10 lamp na istniejących słupach + 8 nowych słupów + SON.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

·         Informacja na temat wadium: Wadium na daną część zamówienia; 1) do zadania 1 w wysokości 500,00 zł; 2) do zadania 2 w wysokości 400,00 zł; 3) do zadania 3 w wysokości 300,00 zł; 4) do zadania 4 w wysokości 350,00 zł; 5) do zadania 5 w wysokości 550,00 zł.

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawcy muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie zapewniające wykonanie zamówienia i w związku z tym, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, opracowali co najmniej 2 dokumentacje projektowe na budowę oświetlenia drogowego

 

III.3.3) Potencjał techniczny

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia samodzielnej funkcji projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

       III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami wzoru umowy - załącznik nr 9 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.halinow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Halinowie 05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1, pok. nr 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Halinowie 05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1, biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

V. Ogłoszenie o zamówieniu zostało ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26.04.2011r.

 

Wytworzył:
Główny specjalista ds. zamówień publicznych - Agata Zalewska
Udostępnił:
Dorota Górska
(2012-04-26 14:18:16)
Ostatnio zmodyfikował:
Dorota Górska
(2012-04-26 14:24:42)
 
 
ilość odwiedzin: 5191326

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X