Informacja o unieważnieniu
ZP.271.9.2012 Halinów, dnia 08.05.2012 r.
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU
Informuję, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz.759 z późn. zm.) na:
„Dostawę materiałów biurowych, piśmienniczych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych (tonerów) do wielofunkcyjnych urządzeń biurowych na potrzeby projektu „Szansa dla Przedszkolaka” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach", Działanie 9.1"Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty", Poddziałanie 9.1.1 „Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej", Projekt nr POKL.09.01.01-14-005/10 prowadzonego przez Gminę Halinów z podziałem na zadania:
Zadanie 1. materiały biurowe, piśmiennicze i papier
zostaje unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu,
z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.
Podstawa prawna: W przedmiotowym postępowaniu w zakresie wykonania Zadania 1 nie wpłynęła żadna oferta.
Burmistrz
/-/ Adam Ciszkowski