Ogłoszenie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Interwencyjne odławianie bezdomnych psów, agresywnych, zagrażających bezpieczeństwu mieszkańców, a także rannych w wypadkach i odwożenie ich do schroniska
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Halinowa, ul. Spółdzielcza 1, 05-074 Halinów, woj. mazowieckie, tel. 022 7836020, faks 022 7836107.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Interwencyjne odławianie bezdomnych psów, agresywnych, zagrażających bezpieczeństwu mieszkańców, a także rannych w wypadkach i odwożenie ich do schroniska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) interwencyjne odławianie bezdomnych psów, agresywnych, zagrażających bezpieczeństwu mieszkańców, a także rannych w wypadkach na zgłoszenie uprawnionych: Urzędu Miejskiego w Halinowie, Policji, Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami, i odwożenie ich do schroniska 2) pełna diagnostyka odłowionego zwierzęcia, a także leczenie w przypadku takiej konieczności, w klinikach lekarsko-weterynaryjnych oraz poddanie szczepieniom przeciwko chorobom wirusowym oraz przeciwko wściekliźnie, 3) poddanie sterylizacji / kastracji bezdomnych suk i agresywnych psów, 4) poddanie zabiegom higienicznym (kąpiel, strzyżenie) oraz odrobaczanie bezdomnych zwierząt, 5) zapewnienie wyżywienia i opieki do czasu adopcji, 6) zapewnienie dożywocia w przypadku zwierząt tzw. nieadopcyjnych, 7) ratowanie bezdomnych zwierząt uległych wypadkom drogowym, w przypadku możliwości wyleczenia zwierzęcia zabranie go do kliniki lekarsko-weterynaryjnej, w przypadku braku możliwości uratowania poddanie zwierzęcia uśmierceniu, 8) prowadzenie ewidencji odłowionych zwierząt z terenu miasta i gminy Halinów i przekazywania jej co miesiąc, na koniec każdego miesiąca do Urzędu Miejskiego w Halinowie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.38.00.00-0, 85.20.00.00-1, 60.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
· III.3.3) Potencjał techniczny
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny wpis do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki albo aktualny rejestr handlowy. Wskazane dokumenty będą potwierdzeniem prawa do złożenia podpisu. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w ust.1, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.halinow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Halinowie, 05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1, pok. nr 29.. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Halinowie, 05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1- biuro podawcze..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|
V. Ogłoszenie o zamówieniu zostało ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 07.01.2011r.
|
Burmistrz Halinowa
/-/ Adam Ciszkowski
Wytworzył:
Udostępnił:
Stefania Markowska
(2011-01-07 13:50:27)
Ostatnio zmodyfikował:
Stefania Markowska
(2011-01-07 13:51:18)